„Aktywne wakacje z VIVO! Stalowa Wola” – trwa II etap akcji

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Jeszcze przez niecały tydzień wszyscy chętni będą mieli okazję wziąć udział w akcji „Aktywne wakacje z VIVO!” i efektywnie zakończyć sierpień! Uczestnicy wyzwania rywalizują ze sobą w jeździe na rowerze, chodzie i bieganiu. Za każdą zapisaną w aplikacji trasę o długości minimum 1,5 km przyznawane są punkty. Dla najlepszych zawodników przewidziano atrakcyjne nagrody! Do zdobycia są m.in. karty podarunkowe o wartości 50 zł i 100 zł, a także karnety do siłowni Xtreme Fitness Gyms.
Centrum handlowe podsumowało I etap „Aktywnych wakacji z VIVO! Stalowa Wola”. Statystyki są naprawdę imponujące! Do udziału w akcji zarejestrowało się 174 uczestników, a na konkursowym liczniku odnotowano aż 3 030 aktywności. Uczestnicy przebiegli 3 883 km, na rowerze przejechali natomiast blisko 11 113 km.
Akcja potrwa do 29 sierpnia. Więcej szczegółów na temat sportowej rywalizacji, a także jej regulamin znaleźć można na www.vivo-stalowawola.pl.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.