Komunikaty PR

Amundsen Vodka z gadżetem odkrywcy już w sklepach!

2021-03-22  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Marka Amundsen z portfolio Stock Polska powraca z platformą Odkrywaj Więcej i wypuszcza serię butelek z gadżetem odkrywcy – AMU-LEDem. Produkty z on-packiem są już dostępne w wybranych sklepach.

#OdkrywajWięcej każdego dnia

Amundsen Vodka jest uhonorowaniem jednej z najtrudniejszych wypraw w historii ludzkości – zdobycia bieguna południowego. Pionierska ekspedycja, kierowana przez norweskiego badacza, Roalda Amundsena, miała miejsce w 1911 roku. Na jej cześć została nazwana marka, która inspiruje i udowadnia, że każdy człowiek może stać się poszukiwaczem przygód i Odkrywać Więcej każdego dnia. To z jednej strony zachęcenie do wyjścia ze strefy komfortu, a z drugiej zapewnienie, że dalekie wyprawy i ekstremalne doświadczenia wcale nie są warunkiem koniecznym, aby móc nazwać siebie odkrywcą – poszukiwanie nowych przygód, pasji i wrażeń w codziennym życiu może być równie ekscytujące.

AMU-LED – gadżet odkrywcy

W ramach aktywacji konsumenckiej, już teraz w sklepach dostępne są promocyjne butelki Amundsena z on-packiem w postaci tematycznego breloka do kluczy. Gadżet ma formę karabińczyka z latarką LED i jest dołączony do produktów w wariancie 700 ml. AMU-LED – bo tak został nazwany – ma wskazywać drogę w codziennym odkrywaniu i przypominać, że warto zwracać uwagę na drobne rzeczy, które mogą poszerzać horyzonty i motywować do działania.

- Marka Amundsen od początku swojego istnienia inspiruje do odkrywania więcej, do przekraczania własnych granic. Poprzez naszą tegoroczną akcję chcemy pokazać konsumentom, że to czy są początkującymi, czy doświadczonymi podróżnikami, czy po prostu pasjonatami i „zajawkowiczami” w jakiejś dziedzinie nie ma tak naprawdę znaczenia. Każdego dnia mogą odkrywać coś nowego, inspirować nie tylko siebie, ale też innych. Wystarczy postawa pełna otwartości. W każdej tej sytuacji przyda się coś, co wskaże drogę i kierunek, jak nasz AMU-LED gadżet odkrywcy – mówi Katarzyna Berek, Brand Manager marki Amundsen w Stock Polska.

Amundsen Vodka z gadżetem odkrywcy – AMU-LEDem jest dostępna w wybranych sklepach od początku marca. Akcja wspierana jest w kanałach digitalowych marki oraz przez działania PR. Przewidziane zostały również działania z influencerami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Medycyna

Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.