Komunikaty PR

Łazienka w kolorach taupe – sposób na nowoczesną i sensualną aranżację

2023-08-10  |  16:26

Monochromatyczne stylizacje zawładnęły światem wnętrz. Rzuciły świeże spojrzenie na podejście do projektowania przestrzeni użytkowej, stając się trendem, któremu nie sposób się oprzeć. Aranżacje oparte na stonowanych tonacjach w wersji total look sprawdziły się także w łazienkach – a tym szczególnie jest do twarzy w odcieniach taupe.

Stylowy total look

Taupe to kolor, który trudno określić jednoznacznie, bowiem oscyluje wokół szarości i beży. Z jednej strony jest neutralny, z innej nieoczywisty, a dzięki temu tak intrygujący. Znajdziemy w nim zarówno elementy nowoczesności, retro, jak i ponadczasowości. Do aranżacji łazienki wnosi ciepło, przytulność, elegancję oraz nadaje jej oryginalny i naturalny charakter. Warto podkreślić, że kolor taupe może mieć różne odcienie. Występuje zarówno w jaśniejszych i ciemniejszych tonacjach – z większym udziałem beżowych lub szarych pigmentów. To wszystko sprawia, że może być wykorzystywany w łazienkach o różnym stylu, ale pozbawionych nadmiernych zdobień. Dobrze odnajdzie się zarówno w nowoczesnych aranżacjach, jak i w klimacie vintage.

Taupe to paleta o dużym potencjale i możliwościach zestawiania z innymi barwami. Warto jednak na wstępie podjąć decyzję, czy w łazience będzie kolorem bazowym czy uzupełniającym. W pierwszym wariancie możemy wykorzystać ją na dużych płaszczyznach – na ścianach pokrytych płytkami, frontach zabudowy meblowej w tym kolorze. Jeśli chcemy osiągnąć wielowymiarowy efekt, warto pokusić się także o tonowanie koloru. Neutralny odcień ułatwi dalszą aranżację mieszkania i zapewni stonowany charakter wnętrza. W drugim przypadku możemy postawić na detale z tej palety i zestawiać je z bielą czy drewnem. Zwolennicy kontrastów mogą dodać do tej kombinacji także czarną armaturę.

Zmysłowe kreacje

W aranżacji wnętrz istotną rolę odgrywają detale. Dlatego wybierając paletę taupe jako kolorystyczny motyw przewodni, warto zwrócić uwagę na łazienkowe rozwiązania, dzięki którym osiągniemy spójny i oczekiwany efekt w aranżacji. Ciekawą propozycją jest seria przycisków spłukujących zaprojektowanych przez markę TECE we współpracy z Konstantinem Grcicem – twórcą sztuki użytkowej.

TECEvelvet dostępne są m.in. w palecie taupe – w wykończeniu beż-szary, beż-brąz, szary kamień i antracyt. Matowe, aksamitne wykończenie oraz subtelna paleta kolorystyczna pozwalają realizować wizje bazujące na minimalistycznej, stonowanej i naturalnej estetyce. Ich sekret tkwi w materiale - FENIX NTM®, który nadał przyciskom spłukującym TECEvelvet delikatność, ciepło, przyjemność dotyku i matowe wykończenie. Zastosowanie tego specjalnego materiału sprawiło, że przyciski są wyjątkowo odporne na działanie czynników zewnętrznych, takich jak woda, wilgoć czy odciski palców. TECEvelvet charakteryzują się także wytrzymałością, higieną i łatwością w utrzymaniu w czystości.

Przyciski mogą być montowane tradycyjnie, tzn. natynkowo, lub w sposób zlicowany – za pomocą dedykowanej ramki. W tej sytuacji TECEvelvet tworzy jednolitą płaszczyznę z powierzchnią, a geometryczny charakter nadają kontury klawiszy. Ciekawy efekt osiągniemy zestawiając go z okładziną ścienną wykonaną z materiału FENIX NTM® w tym samym kolorze.

Barwy z palety taupe to intrygująca propozycja na aranżację łazienki, w której znajdziemy harmonię i przytulny klimat. Nowoczesna, a zarazem ponadczasowa – oferująca wiele możliwości w kształtowaniu przestrzeni bliskiej użytkownikom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.