Komunikaty PR

Łazienkowe inspiracje od SANPLAST SA

2022-09-28  |  14:00
Biuro prasowe

Doskonałość- niejedno ma imię. Dobrze urządzona łazienka, to miejsce, które cieszy oko, jest komfortowe i funkcjonalne oraz jest dostosowane do naszego stylu życia. Z produktami SANPLAST SA urządzenie wymarzonej łazienki jest niezwykle proste.

Od ponad 39 lat SANPLAST SA dostarcza najwyższej jakości produktów do ich łazienek. I to bez względu na to czy jesteś młody, w sile wieku, samotny, czy z dużą rodziną – w asortymencie SANPLAST zawsze znajdziesz coś dla siebie. Swoje wymarzone produkty znajdzie zarówno miłośnik długich sesji kąpielowych w wannie, jak i zwolennik szybkich kąpieli pod prysznicem.

Rozwiązania SANPLAST SA są ponadczasowe. Z jednej strony nowoczesne, ale zawsze z zachowaniem odpowiedniego smaku i stylu. Produkty marki SANPLAST to praktyczne propozycje do każdej łazienki, bez względu na styl w jakim została ona urządzona. Sprawdzą się zatem w rozmaitych wnętrzach – niewielkich i przestronnych, innowacyjnych i tradycyjnych, skromnych i tych urządzonych z przepychem. Osoby ceniące elegancję znajdą w asortymencie firmy produkty idealne dla siebie – ekskluzywne kolekcje to właśnie odpowiedź na ich potrzeby. Sprawdzają się one nie tylko w domach i mieszkaniach prywatnych, ale również w obiektach przeznaczonych dla sfery publicznej. Tam z kolei duży nacisk należy położyć na wysoką jakość produktów. Ich kształty i powierzchnie muszą być też zgodne z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i normami higienicznymi. SANPLAST SA duży nacisk kładzie na bezpieczeństwo i wysoką jakość poszczególnych elementów, aby dostarczyć odbiorcom maksymalną satysfakcję z przebywania we wnętrzach wyposażonym w produkty firmy.

„W łazience spędzamy codziennie dużo czasu, także relaksując się po stresującym dniu. Warto zatem urządzić, ją tak, żeby nie tylko spełniała wszystkie niezbędne funkcje, ale aby poszczególne elementy tworzyły spójną całość sprzyjającą relaksowi. Dla zapewnienia szerokiego wyboru, asortyment SANPLAST to obecnie 12 serii kabin prysznicowych dostępnych w różnych wersjach wyposażenia, kształtach i rozmiarach, a także 13 linii wanien. Daje nam to olbrzymią ilość propozycji do każdego domu.”- podkreśla Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.

Dostępne na rynku produkty pozwalają stworzyć wymarzone wnętrze, zarówno piękne, jak i funkcjonalne.

Daj się zainspirować SANPLAST

SANPLAST inspiruje zarówno wszystkich tych, którzy marzą o klasycznie pięknej łazience, jak i tych poszukujących bardziej nowoczesnych rozwiązań. Produkty tej marki są projektowane w taki sposób,

aby można było łączyć je ze sobą w ramach różnych serii. Szeroka paleta brodzików, wanien, kabin prysznicowych i akcesoriów to nieograniczone możliwości aranżacyjne i opcja stworzenia wyjątkowej łazienki dopasowanej do rozmaitych potrzeb i stylu życia. Więcej inspiracji znajdziesz na stronie: https://sanplast.pl/blog/category/inspiracje

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda WSPÓŁCZESNA ODZIEŻ MEDYCZNA – POŁĄCZENIE PROFESJONALIZMU I STYLU Biuro prasowe
2022-11-25 | 13:22

WSPÓŁCZESNA ODZIEŻ MEDYCZNA – POŁĄCZENIE PROFESJONALIZMU I STYLU

Czy pracując w branży medycznej i beauty możemy zachować funkcjonalność, wygodę i styl? Standardowa i znana nam wszystkim odzież występująca w zawodach medycznych kojarzy się
Moda Odzież na co dzień oraz wyjątkowe okazje –najnowsza kolekcja marki Gatta
2022-11-24 | 14:00

Odzież na co dzień oraz wyjątkowe okazje –najnowsza kolekcja marki Gatta

Każda kobieta chce czuć się wyjątkowo w swoich ubraniach niezależnie od pory dnia czy okazji, ciesząc się przy tym komfortem użytkowania, a także trwałością odzieży, którą
Moda Influencerzy tworzą nowe kolekcje ubrań
2022-11-24 | 09:00

Influencerzy tworzą nowe kolekcje ubrań

Znani twórcy internetowi z agencji Ten Fajny Management (TFM) zaprojektowali unikatowe kolekcje ubrań dla swoich fanów. Koszulki będące częścią kampanii “Always

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Roche

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Natalia Jakuła: Uwielbiam połączenie stylu sportowego i eleganckiego. Jest to bardzo kobiece, wygodne i nareszcie modne

Trenerka cieszy się, że zakładając teraz adidasy do sukienki czy też szpilki do legginsów, nie jest postrzegana jako ktoś, kto nie zna trendów i nie potrafi się dobrze ubrać. Wręcz przeciwnie – styl sportowy ma coraz więcej zwolenniczek i zwolenników. Ona czuje się w nim doskonale, ale to nie oznacza, że stroni od eleganckich, dopasowanych sukienek, które podkreślają jej sylwetkę. Natalia Jakuła przekonuje, że nienaganną figurę zawdzięcza regularnym ćwiczeniom i zdrowemu odżywianiu, choć jak przekonuje, nie potrafi też odmówić sobie bezy czy brownie.

Konsument

Ostatnie lata przyniosły wysyp start-upów sektora foodtech. Rozwój rynku napędza rosnąca świadomość konsumentów

Rynek foodtech może zanotować w najbliższych kilku latach ponad 50-proc. wzrost przychodów – przewidują analitycy. Innowacje w sektorze żywności kreują dziś przede wszystkim start-upy, których nie ma może na rynku dużo, ale w szybkim tempie ich przybywa. Zajmują się dziś m.in. wytwarzaniem roślinnych zamienników mięsa, po które konsumenci sięgają coraz chętniej, ale też upcyklingiem żywności i ograniczaniem marnotrawstwa. Są też obszary bardziej zaawansowane, takie jak mięso hodowane w laboratoriach czy druk 3D jedzenia. – Wiele osób myśli, że to może jakaś przemijająca moda, ja myślę, że to już zmiana, której nie da się zatrzymać – mówi Piotr Grabowski z foodtech.ac. Co istotne, podobnie podchodzą do tego inwestorzy, którzy chcą wspierać ten biznes.

IT i technologie

Znani muzycy stworzyli utwór oparty na dźwiękach natury. Specjalne urządzenia zebrały „muzykę” z Puszczy Białowieskiej

Fale elektromagnetyczne wytwarzane przez rośliny mogą stanowić akompaniament muzyczny. Dzięki specjalnemu urządzeniu impulsy zarejestrowane w Puszczy Białowieskiej zostały zamienione na dźwięki i dostarczone do studia produkcyjnego. Tam z udziałem wokalistki Pauliny Przybysz i znanego producenta muzycznego Baascha powstała piosenka, stanowiąca efekt czwartej edycji projektu Czarna Polana. – Sporym wyzwaniem było zbieranie autentycznych dźwięków, bo dużo łatwiej jednak jest te dźwięki wyprodukować w zaciszu studia czy kupić, ale dzięki temu w „Pulsie” natura faktycznie wybrzmiewa – podkreślają realizatorzy kampanii.