Body Chief dba o wakacyjny budżet Polaków!
Firma Body Chief wychodzi naprzeciw osobom, które podczas urlopowego wypoczynku pragną pozostać przy zdrowych nawykach żywieniowych, będąc przy okazji bliżej swoich letnich pasji. Lider cateringu wprowadza wakacyjną serię pudełek dietetycznych, proponując tym samym także dojazd do najchętniej odwiedzanych polskich miejscowości. Wśród nich m.in. Chałupy, Hel, Kołobrzeg, Kościelisko i Karpacz.
Limitowana dieta Summer Box
Pełnia smaków bez gotowania niezależnie od tego, czy urlop odbywa się w górach, czy nad morzem, tak oto prezentuje się limitowana oferta wakacyjna Summer Box od Body Chief. W letnich posiłkach królują świeże, sezonowe owoce i warzywa z produktami zbożowymi, roślinami strączkowymi, mięsem, rybami i nabiałem. Całość wzbogacona jest pachnącymi, aromatycznymi ziołami i lekkimi dressingami. Uzupełnieniem potraw są jajka, orzechy i nasiona. Zestaw składa się z trzech dań skonstruowanych tak, żeby smakowały wyśmienicie nawet bez podgrzewania. To wygodna opcja dla wszystkich, którzy na wakacjach chcą odejść od domowych obowiązków i cieszyć się beztroskim czasem z rodziną lub przyjaciółmi.
- Wychodzimy z założenia, że wakacje to czas na to, żeby przede wszystkim odpoczywać, a nie martwić się zakupami, komponowaniem posiłków i zmywaniem naczyń. Stworzyliśmy więc limitowaną serię pudełek Summer Box, która jest prawdziwą podróżą po letnich daniach, a jej kompozycja smakowa zagwarantuje prawdziwą ucztę dla kubków smakowych. Jesteśmy przekonani, że każdy, kto poszukuje lekkich dań, odnajdzie je w naszym różnorodnym menu - komentuje Marcin Mazurek, prezes i twórca Body Chief.
Letnie lokalizacje Body Chief
Jednym z fundamentalnych założeń marki Body Chief jest kompleksowe podejście do zdrowego i aktywnego stylu życia, które idzie w parze z konsekwentnym realizowaniem swoich celów i dążeniem do spełnienia marzeń. Ta idea pozostaje niezmienna również w sezonie letnim, dlatego BC wraz z początkiem wakacji aktywuje dowóz cateringu do czterdziestu jeden nowych lokalizacji. Dzięki temu klienci mogą pozostać bliżej swoim wakacyjnym hobby, ciesząc się jednocześnie pysznym i zdrowym posiłkiem. Wybrane pod preferencje diety można zamawiać do 22 września w lokalizacjach takich jak: Chałupy, Hel, Kołobrzeg, Kościelisko i Karpacz.
Pomorze:
- Puck,
- Władysławowo,
- Chałupy,
- Kuźnica,
- Jastarnia,
- Jurata,
- Hel,
- Grzybowo,
- Kołobrzeg,
- Bagicz,
- Sianożęty,
- Olszyna,
- Ustronie Morskie,
- Wieniotowo,
- Gąski,
- Sarbinowo,
- Chłopy,
- Mielenko,
- Mielno,
- Unieście,
- Pleśna,
- Pękalin,
- Dąbki,
- Bobolin,
- Darłówko,
- Darłowo,
- Ustka,
- Gdynia,
- Sopot,
- Gdańsk.
Góry:
- Szklarska Poręba,
- Karpacz,
- Szaflary,
- Biały Dunajec,
- Zakopane,
- Kościelisko,
- Poronin,
- Murzasichle,
- Bukowina Tatrzańska,
- Białka Tatrzańska,
- Czarna Góra.
- Jesteśmy dumni z tego, że poprzez nasze zestawy dietetyczne możemy towarzyszyć i wspierać naszych klientów nie tylko w codziennym życiu, ale również podczas ich urlopów. Ponadto w sezonie letnim ceny w restauracjach idą znacząco w górę, co nie zawsze idzie w parze z jakością dań. Sprawdzony catering to nie tylko lepsza opcja dla organizmu. To także ogromna oszczędność dla portfeli Polaków, szczególnie przy drenujących wzroście inflacji - podkreśla Marcin Mazurek.
Body Chief dba o wakacyjny budżet Polaków!
Wakacje to czas, który rządzi się swoimi prawami, a restauracje kuszą imponującymi (choć tylko z pozoru) potrawami. Chcąc jednak postawić na swoje zdrowie, warto ograniczyć spożywanie popularnego dania „fish and chips” na rzecz pełnowartościowych, bogatych w wartości odżywcze posiłków. Dieta pudełkowa jest więc świetną metodą na to, aby nie wypaść ze swojej świadomej rutyny żywieniowej i jeść pysznie bez wyrzutów sumienia, a przy tym po prostu zaoszczędzić.
Limitowaną dietę Summer Box można zamawiać w terminie od 14.06 do 22.09.2023 roku. Zamówienia należy składać przez stronę www lub aplikację BC.
Atrakcyjna oferta zaproponowana przez Body Chief to także promocja na inne diety pudełkowe. Z hasłem: LATO20 obowiązuje zniżka -20% (do 18.07 br.) na zestawy składające się z trzech posiłków (Office Box Vege, Office Box Standard, Summer Box i Wybór Menu 3 posiłki).
Podczas Pol’and’Rock powstanie rekordowy obraz z wkrętów
Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej
Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.