Komunikaty PR

Branże, które łączy łazienka. Cykl rozmów z Ambasadorami Geberit

2023-08-01  |  17:55
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Co łączy zawód fryzjera i architekta wnętrz? Jak wyposażenie wnętrza może wspierać rozwój biznesu? Dlaczego łazienka jest tak ważnym miejscem, zarówno w domu, jak i w salonie fryzjerskim? W jaki sposób funkcjonalne i estetyczne produkty Geberit wpływają na komfort życia i pracy? O tym wszystkim, i o wielu innych sprawach związanych z łazienkami, higieną i nowoczesnymi rozwiązaniami sanitarnymi, rozmawiają Ambasadorzy Geberit – Maciej Maniewski – fryzjer i właściciel sieci salonów fryzjerskich oraz architektki wnętrz – Agnieszka Musiał-Chmielnik i Justyna Kolasińska.

Porozmawiajmy o łazience

Wystartował cykl rozmów, zainicjowany przez markę Geberit, w którym udział biorą Ambasadorzy marki: Maciej Maniewski – fryzjer i właściciel sieci salonów fryzjerskich, Agnieszka Musiał-Chmielnik – architektka wnętrz i założycielka pracowni Musiał Studio oraz Justyna Kolasińska – projektantka wnętrz i właścicielka pracowni JK Pracownia Projektowania Wnętrz. Podczas spotkań w showroomie Geberit w Warszawie, rozmówcy podzielili się swoimi doświadczeniami związanymi z łazienkami, higieną i nowoczesnymi rozwiązaniami sanitarnymi.

- Łączy nas wiele. Te dwa nasze światy (zawód fryzjera i architekta wnętrz) łączy oczywiście łazienka, ale także to, co związane z kobietą, higieną, czyli też z wyglądem. Wydaje mi się, że łazienka jest takim punktem, gdzie ludzie rzeczywiście spędzają dużo czasu [...] Dlatego powinna być ona przede wszystkim funkcjonalna. – podkreśla Maciej Maniewski.

Podczas każdego odcinka będzie można dowiedzieć się, dlaczego Ambasadorzy wybierają właśnie rozwiązania Geberit i przekonać się, jak wiele ma wspólnego stylizacja wyglądu z projektowaniem wnętrz. – Geberit ma naprawdę dobre rozwiązania, bo to nie jest już tylko spłuczka, stelaż, miska WC, a również meble. Mają doskonałe szafki, które wieszamy nad umywalką z lustrami, z masą miejsca do przechowywania. Dla mnie bardzo ciekawe są organizery, czyli dedykowane w standardzie pojemniki, które można trzymać w szufladach lub powiesić na ścianie. – mówi Justyna Kolasińska. Takie rozwiązania sprawdzą się zarówno we wnętrzach prywatnych, jak i komercyjnych. Podczas rozmów pojawią się konkretne przykłady rozwiązań Geberit, pozwalających m.in. utrzymać porządek wśród kosmetyków, zorganizować przestrzeń łazienki, jak również – stanowisko pracy fryzjera. Poruszony zostanie także temat popularności toalet myjących za granicą i korzyści z ich zastosowania w salonach beauty.

-W naszych branżach wspólne jest to, że chcemy działać na zmysły Klientów. Czyli dbając o salon fryzjerski, czy o dom oczywiście, choć skupię się teraz na salonie, mając solidną bazę, możemy trochę zaszaleć we wnętrzu, żeby pokazać trendy i żeby Klient, który przychodzi na parę godzin w ciągu dnia, czy to jest raz na miesiąc czy raz na pół roku, rozbudził w pełni swoje zmysły. – mówi architektka Agnieszka Musiał-Chmielnik.

Geberit zaprasza na cykl odcinków

Co tydzień na kanale Geberit na platformie YouTube będzie emitowany odcinek z udziałem Ambasadorów: https://www.youtube.com/@GeberitGroup

Dostępne są już zapowiedź cyklu oraz dwa odcinki ,,Branże, które spotykają się... w łazience” – część pierwsza i druga rozmowy Macieja Maniewskiego z Justyną Kolasińską oraz pierwszy odcinek ,,Rozmowy ambasadorów Geberit” – część pierwsza rozmowy Macieja Maniewskiego z Agnieszką Musiał-Chmielnik.

Warto śledzić kanały producenta w mediach społecznościowych, żeby być na bieżąco.

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.