C·Bath. Łazienka to coś więcej niż prysznic
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Najnowsza koncepcja Cosentino C·Bath to kuszące rozmachem projekty i kompletne aranżacje pokoi kąpielowych z wykorzystaniem doskonale znanych powierzchni Dekton, Silestone i Sensa. Z ich pomocą powstały genialne pomysły na okładziny, podłogi, blaty, brodziki, umywalki i meble łazienkowe. Koncept C·Bath rozszerzono także o serię The Bathelier, gamę ekskluzywnych realizacji łazienek w wersji premium, stworzonych przez wybitnych projektantów i architektów z całego świata.
Podczas gdy kuchnia w ostatnich latach stała się miejscem spotkań towarzyskich, przestrzeń łazienkową w coraz większym stopniu zaczęliśmy traktować jako równie ważny element naszego codziennego życia. Coraz częściej myślimy o niej w kategoriach dbania o własny dobrostan, „kąpielowego sanktuarium”, które przechodzi teraz proces funkcjonalnych i aranżacyjnych zmian. Ten nowy trend podkreśla także znaczenie dobrego wzornictwa, zarówno pod względem materiałów, wydajności, estetyki oraz integracji w łazience najnowszych technologii.
Po dziesięcioleciach bycia punktem odniesienia w sektorze kuchennym, Cosentino rozpoczęło właśnie swoje ambitne przedsięwzięcie kompleksowego podejścia do ponownego wyobrażenia sobie tej przestrzeni zarówno w projektach prywatnych, jak i publicznych, przy pełnym wykorzystaniu wszechstronności zastosowań powierzchni Cosentino. Tak jak robi to od samego początku, hiszpańska firma wykracza znów poza zwykłą koncepcję i wraz z C·Bath oferuje kompletną i wszechstronną wizję łazienki, opartą na innowacyjnych materiałach, produkowanych w poszanowaniu zrównoważonego rozwoju. Sztuka i design łączą się tu w dialogu między przykuwającymi wzrok teksturami oraz powierzchniami Cosentino, takimi jak okładziny, podłogi, blaty, brodziki, umywalki i meble.
Ekskluzywna koncepcja Bathelier
Łazienka na miarę, w której sztuka, funkcjonalność i design idą w parze odzwierciedla filozofię The Bathelier, która obejmuje ekskluzywne elementy stworzone przez prestiżowych projektantów z całego świata. Znane nazwiska, takie jak Remy Meijers, Claudia Afshar, Daniel Germani, Colin Seah i MUT Design, pozostawili tu swój osobisty ślad i wizję łazienki idealnej. Portfolio rozwiązań o unikalnych kształtach i sugestywnych teksturach, które łączą się płynnie, jednolicie i rzeźbiarsko, nawiązują do wszechstronności powierzchni Silestone, Dekton i Sensa by Cosentino.
C·Bath Studio - nowa wizja Cosentino
Pod nową marką C·Bath Cosentino będzie oferować teraz własne kompleksowe rozwiązania do przestrzeni łazienkowych. W ofercie C·Bath Studio znajdzie się wszystko; od okładzin ściennych i podłogowych w uniwersalnych formatach, kolorach i fakturach, po starannie zaprojektowane umywalki i brodziki. Wszechstronny koncept łazienkowy, o wysokich walorach estetycznych i funkcjonalnych, zapewni oszczędność czasu przy poszukiwaniu materiałów wykończeniowych do łazienki. Wraz z pięknem i unikalnymi właściwościami Silestone, wysoką wydajnością i wszechstronnością Dektonu, mniejszymi rozmiarami płyt Optimma, innowacyjnym Dektonem Slim o grubości 4 mm oraz antypoślizgową wersją Grip+, C·Bath Studio to szereg gotowych do wykorzystania elementów, takich jak modele umywalek Evita, Marie czy Elegance oraz brodzików Wakka firmy Silestone czy Gocce marki Dekton.
Więcej na: www.cosentino.com
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.