Komunikaty PR

C·Bath. Łazienka to coś więcej niż prysznic

2023-06-23  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Najnowsza koncepcja Cosentino C·Bath to kuszące rozmachem projekty i kompletne aranżacje pokoi kąpielowych z wykorzystaniem doskonale znanych powierzchni Dekton, Silestone i Sensa. Z ich pomocą powstały genialne pomysły na okładziny, podłogi, blaty, brodziki, umywalki i meble łazienkowe. Koncept C·Bath rozszerzono także o serię The Bathelier, gamę ekskluzywnych realizacji łazienek w wersji premium, stworzonych przez wybitnych projektantów i architektów z całego świata.

Podczas gdy kuchnia w ostatnich latach stała się miejscem spotkań towarzyskich, przestrzeń łazienkową w coraz większym stopniu zaczęliśmy traktować jako równie ważny element naszego codziennego życia. Coraz częściej myślimy o niej w kategoriach dbania o własny dobrostan, „kąpielowego sanktuarium”, które przechodzi teraz proces funkcjonalnych i aranżacyjnych zmian. Ten nowy trend podkreśla także znaczenie dobrego wzornictwa, zarówno pod względem materiałów, wydajności, estetyki oraz integracji  w łazience najnowszych technologii.

Po dziesięcioleciach bycia punktem odniesienia w sektorze kuchennym, Cosentino rozpoczęło właśnie swoje ambitne przedsięwzięcie kompleksowego podejścia do ponownego wyobrażenia sobie tej przestrzeni zarówno w projektach prywatnych, jak i publicznych, przy pełnym wykorzystaniu wszechstronności zastosowań powierzchni Cosentino. Tak jak robi to od samego początku, hiszpańska firma wykracza znów poza zwykłą koncepcję i wraz z C·Bath oferuje kompletną i wszechstronną wizję łazienki, opartą na innowacyjnych materiałach, produkowanych w poszanowaniu zrównoważonego rozwoju. Sztuka i design łączą się tu w dialogu między przykuwającymi wzrok teksturami oraz powierzchniami Cosentino, takimi jak okładziny, podłogi, blaty, brodziki, umywalki i meble.

Ekskluzywna koncepcja Bathelier

Łazienka na miarę, w której sztuka, funkcjonalność i design idą w parze odzwierciedla filozofię The Bathelier, która obejmuje ekskluzywne elementy stworzone przez prestiżowych projektantów z całego świata. Znane nazwiska, takie jak Remy Meijers, Claudia Afshar, Daniel Germani, Colin Seah i MUT Design, pozostawili tu swój osobisty ślad i wizję łazienki idealnej.  Portfolio rozwiązań o unikalnych kształtach i sugestywnych teksturach, które łączą się płynnie, jednolicie i rzeźbiarsko, nawiązują do wszechstronności powierzchni Silestone, Dekton i Sensa by Cosentino.

C·Bath Studio - nowa wizja Cosentino

Pod nową marką C·Bath Cosentino będzie oferować teraz własne kompleksowe rozwiązania do przestrzeni łazienkowych. W ofercie C·Bath Studio znajdzie się wszystko; od okładzin ściennych i podłogowych w uniwersalnych formatach, kolorach i fakturach, po starannie zaprojektowane umywalki i brodziki. Wszechstronny koncept łazienkowy, o wysokich walorach estetycznych i funkcjonalnych, zapewni oszczędność czasu przy poszukiwaniu materiałów wykończeniowych do łazienki. Wraz z pięknem i unikalnymi właściwościami Silestone, wysoką wydajnością i wszechstronnością Dektonu, mniejszymi rozmiarami płyt Optimma, innowacyjnym  Dektonem Slim o grubości 4 mm oraz antypoślizgową wersją Grip+, C·Bath Studio to szereg gotowych do wykorzystania elementów, takich jak modele umywalek Evita, Marie czy Elegance oraz brodzików Wakka firmy Silestone czy Gocce marki Dekton.

Więcej na: www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.