Circle K z Piekielnie dobrą ofertą na Światowy Dzień Hot Doga
Z okazji Światowego Dnia Hot Doga, który obchodzony jest 4 lipca, sieć Circle K przygotowała dla swoich klientów specjalną promocję. W ramach Piekielnie dobrej oferty cena wszystkich Hot Dogów dostępnych na stacjach paliw Circle K wyniesie 6,66 zł. Z rabatu mogą skorzystać posiadacze karty lojalnościowej EXTRA.
Hot Dog to tradycyjna, amerykańska przekąska, która cieszy się dużą popularnością na całym świecie, zwłaszcza wśród klientów stacji paliw. To właśnie ten produkt jest najchętniej wybierany na stacjach Circle K. Przeprowadzone przez sieć badanie[1] preferencyjne wśród konsumentów wykazało, że mając do wyboru bogatą ofertę gastronomiczną w postaci zapiekanek, burgerów czy kebabów, aż 67 proc. z nich najczęściej sięga po dobrze znaną przekąskę z kiełbaską. Przysmak ma również swoje święto, które obchodzone jest 4 lipca już od ponad 100 lat. Idealnym pomysłem na celebrację tegorocznego święta Hot Doga może być odwiedzenie jednej ze stacji Circle K. Z tej okazji sieć przygotowała Piekielnie dobrą ofertę - tego dnia (4 lipca) cena wszystkich Hot Dogów wyniesie 6,66 zł. Warunkiem skorzystania z promocji jest posiadanie karty lojalnościowej EXTRA, którą można również założyć w momencie zakupu.
Piekielnie dobra oferta to doskonała okazja, aby spróbować wielu wariantów tej kultowej przekąski, w tym także nowości. Jedną z najnowszych propozycji od Circle K jest Hot Dog Piknikowy z kiełbaską, bułką z papryką oraz dodatkiem sosu grillowego. W ofercie można również znaleźć dobrze już znany Hot Dog Bekon Cheddar, będący połączeniem opiekanej na płaskim grillu kiełbaski z bekonem i aromatycznym, dobrze wyczuwalnym serem cheddar. Circle K nie zapomina o miłośnikach roślinnych przekąsek - z myślą o nich powstał Vegan Dog. Wegańska wersja Hot Doga składa się z „kiełbaski” z białego grochu i podawana jest w bułce z dodatkiem prażonej cebuli, bułce pszennej lub z kiełkami żyta.
Więcej o „Piekielnie dobrej ofercie” i wariantach Hot Dogów dostępnych na stacjach Circle K można znaleźć na stronie: https://www.circlek.pl/nasze-menu/hot-dogi
[1] Badanie zostało zrealizowane w 2022 r.
Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl
Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.
Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.