Co mówią o Tobie modne kolory, którymi się otaczasz w domu?
Kolor to coś więcej niż wrażenie wizualne. Barwy mogą wiele powiedzieć o naszej osobowości i charakterze. Nawet z pozoru banalna rzecz - wybór koloru poduszek ozdobnych do salonu czy głośnika Bluetooth zdradza o człowieku więcej niż się spodziewamy. Wybraliśmy 7 modnych odcieni – o czym świadczy wybór każdego z nich?
Kolory mogą wywoływać określone emocje, wpływać na nastrój, a nawet odzwierciedlać pewne cechy osobowości. Sprawdźcie o czym świadczy wybór 7 aktualnie popularnych odcieni różnych akcesoriów.
Piaskowe złoto
Kolor piasku, miękki, ciepły odcień przypominający spokojną plażę o zachodzie słońca, często kojarzy się ze spokojem i relaksem. Jeśli wybieramy taki kolor, może to świadczyć o byciu osobą, która ceni sobie spokój i prostotę w życiu. Prawdopodobnie odpowiada nam stabilność i spójność, a spokojne otoczenie przedkładamy nad chaos.
Wypłowiała zieleń
Ziemisty odcień, który odzwierciedla spokój natury, sugeruje osobowość, która jest zrównoważona i niezawodna. Osoby preferujące ten kolor są praktyczne, przyziemne i mają silny związek z naturą.
Chłodny niebieski
Kolor, który odzwierciedla głębię oceanu, jest często lubiany przez osoby spokojne, stabilne i wrażliwe. Jeśli uważamy ten kolor za atrakcyjny, możemy doceniać poczucie porządku i kierunku w swoim życiu oraz mieć naturalną skłonność do introspekcji i kontemplacji.
Ciepły brąz
Odważny i żywy odcień, kojarzy się z odwagą, pewnością siebie i odrobiną ekstrawagancji. Jeśli ten kolor do nas przemawia, prawdopodobnie należymy do osób, które nie boją się wyróżniać, podejmować ryzyka lub wyrażać swojej indywidualności.
Grafitowy szary
Neutralny i zrównoważony odcień, jest często wybierany przez osoby preferujące spokój, porządek i elegancję. Jeśli skłaniamy się ku temu kolorowi, może to oznaczać, że cenimy wyrafinowanie, neutralność i poczucie spokoju w swoim życiu.
Czerwień z odcieniem pomarańczy
Ciepły, ognisty odcień czerwieni wymieszanej z akcentami pomarańczowymi, to kolor, który przyciąga uwagę. Uosabia energię czerwieni, ale pomarańczowe odcienie łagodzą ją, dodając warstwę ciepła i ekscytacji. Czerwień jest często kojarzona z pasją, odwagą i działaniem. To kolor, który może pobudzać zmysły i podnosić tętno. Z drugiej strony, pomarańczowe odcienie są powiązane z kreatywnością, przygodą i entuzjazmem. Fascynująca mieszanka obu kolorów to idealna propozycja dla osób śmiałych i kreatywnych.
Liliowy
Jasnofioletowy kolor, niesie ze sobą poczucie spokoju i wrażliwości. Fiolet jest często kojarzony z wyobraźnią, duchowością i bogactwem, podczas gdy jaśniejsze odcienie, takie jak liliowy, sugerują wiosnę, kobiecość i romantyzm. Jest to kolor, który może uspokoić umysł i pobudzić wyobraźnię.
Powiązanie kolorów z określonymi cechami osobowości to nie tylko interesująca teoria. Odgrywa się ono w naszym codziennym życiu na wiele sposobów. Mogą być subtelnymi wskaźnikami naszych cech osobowości i preferencji.
Następnym razem, gdy wybierzemy kolor, niezależnie od tego, czy chodzi o ubrania, samochód czy głośnik Bluetooth (wszystkie omawiane powyżej kolory pokrywają się z paletą kolorystyczną głośników Fresh 'n Rebel), pamiętajmy - nie tylko wybieramy kolor, ale wyrażamy część tego, kim jesteś.
![Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1348070915,w_226,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej
![Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach](/files/_uploaded/glownekonf_765942840,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach
![Wakacyjna akcja konkursowa - Pyszne Obrazy OLE!](/files/_uploaded/glownekonf_444552544,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Wakacyjna akcja konkursowa - Pyszne Obrazy OLE!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4-ram,w_274,r_png,_small.png)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
![](/files/1922771799/glod-raport-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto,w_133,_small.jpg)
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.