Komunikaty PR

Coccodrillo przedłuża akcję „Ubierz marzenia”. Zebrano już ponad 1000 kg ubrań

2021-03-04  |  09:00
Biuro prasowe

CDRL, właściciel marki Coccodrillo systematycznie angażuje się w akcje związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Obecnie trwa akcja „Ubierz marzenia” zorganizowana przy współpracy z fundacją Ubrania do oddania. Zebrane środki zasilą konto fundacji Mam Marzenie.

- Zaangażowanie w akcje charytatywne jest bardzo ważnym elementem naszej działalności. Na stałe współpracujemy z fundacją Mam Marzenie – zostaliśmy przez nią nominowani do konkursu Dobroczyńca Roku. W tym roku po raz kolejny wylicytowaliśmy złote serduszko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – jesteśmy szczęśliwi, że mogliśmy przeznaczyć kwotę ponad 33 tys. zł na tak szczytny cel –– komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.

„Ubierz Marzenia” to wspólna akcja Coccodrillo i Ubrania do oddania. Dzieciaki szybko wyrastają ze swoich ubrań. Niepotrzebną już odzież dziecięcą, która zalega w szafie można zanieść do salonu Coccodrillo lub zamówić bezpłatnego kuriera, który odbierze paczkę. Każdy 1 kg  ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie.

#CoccodrilloPomagamy

 

Szczegóły:

https://www.ubraniadooddania.pl/coccodrillo

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi

Pod względem liczby rejestracji nowych aut osobowych 2024 rok był drugim najlepszym wynikiem w historii. To był sprzedażowo dobry rok także dla koncernu Mercedes-Benz. Na polskim rynku sprzedaż wyniosła 26,3 tys. samochodów osobowych, co oznacza 38-proc. wzrost w ciągu roku. Mercedes jest też wśród liderów dostaw aut elektrycznych. Ze względu na rosnącą popularność tego segmentu producent w tym roku wprowadzi na rynek nowość – w pełni elektryczny model CLA.

Edukacja

Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych

Większa interoperacyjność między medycyną cywilną i medycyną pola walki oraz kształtowanie gotowości do podejmowania szybkich decyzji w kryzysowych sytuacjach to jedne z fundamentów nowego modelu kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych. Ministerstwo Obrony Narodowej patronuje projektowi, w ramach którego model ten będzie wdrażany we współpracy między wojskiem, środowiskiem medycznym i uczelniami. Potrzeba zmian w tym zakresie jest dyktowana dynamiczną sytuacją geopolityczną.