Komunikaty PR

Coccodrillo wspiera charytatywny pokaz mody “Gwiazdy dzieciom”

2021-10-12  |  10:00

2 października znana i ceniona polska marka odzieży dziecięcej – Coccodrillo – wzięła udział w charytatywnym pokazie modzie “Gwiazdy dzieciom. Barwy Jesieni”. Akcja odbyła się w Mediatece w Grodzisku Mazowieckim, a na wybiegu mogliśmy zobaczyć m.in. Monikę Richardson, Jarosława Kreta i Karola Strasburgera.

“Gwiazdy dzieciom” to charytatywny pokaz mody, podczas którego osoby znane z pierwszych stron gazet występują wspólnie z dziećmi z rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Celem wydarzenia było dowartościowanie wycofanych i zamkniętych w sobie podopiecznych z MOPS w Pruszkowie oraz Domu Samotnej Matki z Brwinowa, i przekazanie im niezbędnych ubrań na jesienną porę roku. Dzieci otrzymały od sponsorów wszystko to, co zaprezentowały na pokazie. W tegorocznej edycji małym modelkom i modelom towarzyszyli Anna Powierza, Anna Głogowska, Aleksandra Kostka, Jarosław Kret, Karol Strasburger, Monika Richardson, Marianna Schreiber, Magdalena Narożna, Małgorzata Tomaszewska, Julia Wróblewska i Iwona Węgrowska.

– Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć małych modeli i modelki oraz razem z organizatorami wydarzenia dostarczyć im niezwykłe emocje ze wspólnego występu ze znanymi i lubianymi osobami – komentuje Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo. – Dzieci są dla nas najważniejsze i naszą misją jest dbanie o nie, dlatego połączyliśmy siły z organizatorami wydarzenia, by wspólnie pomagać i spełniać marzenia tych najmłodszych. Dostarczać niezapomnianych wrażeń, które choć na chwilę pozwolą oderwać się od codzienności – dodaje.

Pokaz charytatywny “Gwiazdy dzieciom”, to nie pierwsza tego typu inicjatywa w tym roku, w której Coccodrillo wzięło udział. W maju marka zorganizowała specjalną akcję zakupową na rzecz Marysi z Brenna, a miesiąc później zachęcała lokalną społeczność do pomocy małej dziewczynce Kai, która walczy z nowotworem złośliwym mózgu. Ponadto Coccodrillo regularnie wspiera małych podopiecznych Fundacji Mam Marzenie w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. Więcej informacji o wyjątkowych inicjatywach marki można znaleźć na stronie: https://pl.coccodrillo.eu/coccodrillo-pomagamy.


Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce jest to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Już 3 października jubileuszowa, 10. edycja Gali French Touch La Belle Vie! Biuro prasowe
2024-09-30 | 16:00

Już 3 października jubileuszowa, 10. edycja Gali French Touch La Belle Vie!

French Touch La Belle Vie! - wielowymiarowy projekt mający na celu przybliżenie Polakom francuskiej kultury, kuchni, mody czy filozofii życia - świętuje w 2024 roku swoje 10-lecie. Co roku
Gwiazdy Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!
2024-07-15 | 14:00

Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!

Czym jest satysfakcja we wnętrzach? Jak ją znaleźć? Gdzie szukać pomysłów, by stworzyć przestrzeń, która nie tylko zachwyca, ale również koi i dodaje energii?
Gwiazdy Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
2024-07-08 | 01:00

Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?

Brytyjska rodzina królewska od lat wywołuje skrajne emocje – i to nie tylko wśród Brytyjczyków. Cały świat przeżywał śmierć księżnej Diany, celebrował śluby

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej

Wokalistka już po raz drugi w swojej karierze została zaproszona do udziału w show French Touch. Pięć lat temu na scenie towarzyszył jej Willy William i w duecie zaśpiewali utwór „Ego”. Margaret zaznacza, że nie było to łatwe zadanie, bo po prostu nie zna języka francuskiego. I do tej pory w tej kwestii nic się nie zmieniło, bo choć podoba jej się brzmienie tego języka i lubi słuchać Francuzów, to jej samej dużą trudność sprawia wymowa poszczególnych słów. Dlatego też i tym razem liczy na wyrozumiałość artysty, z którym będzie współpracować.

Media

Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi

W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.

Transport

Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki

Naukowcy z Australii sprawdzili, w jakim stopniu turystyka wpływa na naszą kondycję oraz jaki ma wpływ na ciało i psychikę. Wykorzystali do tego teorię stosowaną do tej pory w fizyce. Wnioski nie są jednoznaczne. Podróżowanie sprzyja poprawie zdrowia, pozytywnie oddziałując na najważniejsze układy w organizmie, i opóźnia proces starzenia, ale wyjazdy mogą mieć też negatywne konsekwencje, w postaci np. większego narażenia na choroby zakaźne, wypadki czy przemoc.