Coccodrillo wspiera charytatywny pokaz mody “Gwiazdy dzieciom”
2 października znana i ceniona polska marka odzieży dziecięcej – Coccodrillo – wzięła udział w charytatywnym pokazie modzie “Gwiazdy dzieciom. Barwy Jesieni”. Akcja odbyła się w Mediatece w Grodzisku Mazowieckim, a na wybiegu mogliśmy zobaczyć m.in. Monikę Richardson, Jarosława Kreta i Karola Strasburgera.
“Gwiazdy dzieciom” to charytatywny pokaz mody, podczas którego osoby znane z pierwszych stron gazet występują wspólnie z dziećmi z rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Celem wydarzenia było dowartościowanie wycofanych i zamkniętych w sobie podopiecznych z MOPS w Pruszkowie oraz Domu Samotnej Matki z Brwinowa, i przekazanie im niezbędnych ubrań na jesienną porę roku. Dzieci otrzymały od sponsorów wszystko to, co zaprezentowały na pokazie. W tegorocznej edycji małym modelkom i modelom towarzyszyli Anna Powierza, Anna Głogowska, Aleksandra Kostka, Jarosław Kret, Karol Strasburger, Monika Richardson, Marianna Schreiber, Magdalena Narożna, Małgorzata Tomaszewska, Julia Wróblewska i Iwona Węgrowska.
– Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć małych modeli i modelki oraz razem z organizatorami wydarzenia dostarczyć im niezwykłe emocje ze wspólnego występu ze znanymi i lubianymi osobami – komentuje Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo. – Dzieci są dla nas najważniejsze i naszą misją jest dbanie o nie, dlatego połączyliśmy siły z organizatorami wydarzenia, by wspólnie pomagać i spełniać marzenia tych najmłodszych. Dostarczać niezapomnianych wrażeń, które choć na chwilę pozwolą oderwać się od codzienności – dodaje.
Pokaz charytatywny “Gwiazdy dzieciom”, to nie pierwsza tego typu inicjatywa w tym roku, w której Coccodrillo wzięło udział. W maju marka zorganizowała specjalną akcję zakupową na rzecz Marysi z Brenna, a miesiąc później zachęcała lokalną społeczność do pomocy małej dziewczynce Kai, która walczy z nowotworem złośliwym mózgu. Ponadto Coccodrillo regularnie wspiera małych podopiecznych Fundacji Mam Marzenie w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. Więcej informacji o wyjątkowych inicjatywach marki można znaleźć na stronie: https://pl.coccodrillo.eu/coccodrillo-pomagamy.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce jest to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.