Crazy Cart - nowa atrakcja otwarta w Alfa Centrum Gdańsk
Alfa Centrum Gdańsk z myślą o wszystkich mieszkańcach Trójmiasta oraz przebywających tu turystach otworzyła nowy punkt rozrywkowy. Crazy Cart, czyli unikatowe pojazdy, umożliwiające jazdę w poślizgu. Tor nietypowych gokartów dostarczy sporej dawki adrenaliny i dobrej zabawy, zarówno dorosłym jak i dzieciom.
Od teraz wszyscy odwiedzający Alfa Centrum Gdańsk mogą zasiąść za kierownicą wyjątkowego pojazdu i spróbować driftingu, czyli jazdy w poślizgu i pokonywania kolejnych zakrętów jadąc bokiem lub nawet tyłem. Crazy Carty to unikatowe elektryczne gokarty, umożliwiające wykonywanie nietypowych manewrów na torze.
Cała zabawa w Crazy Cart odbywa się pod okiem profesjonalnych instruktorów, a jej uczestnicy poruszają się po bezpiecznym, specjalnie przygotowanym torze. Atrakcja dedykowana jest nie tylko dorosłym, ale też dzieciom, już od 5. roku życia.
„Crazy Cart nieprzypadkowo zostało otwarte w Alfa Centrum Gdańsk właśnie teraz. Czas wakacji zdecydowanie sprzyja poszukiwaniu rozrywek, dodatkowej adrenaliny i ekscytujących wrażeń. To wszystko zapewni ekstremalna jazda na torze elektrycznych pojazdów. Co ważne jazda w poślizgu, ma nie tylko walory rozrywkowe, ale może być również wartościową lekcją nawet dla doświadczonych kierowców i treningiem umiejętności takich jak szybkość podejmowania decyzji, precyzja ruchów itp.” – mówi Lech Polański, Centre Manager Alfa Centrum Gdańsk.
W Crazy Cart można odwiedzić indywidualnie, ale także zarezerwować tor w ramach zabawy grupowej, w gronie znajomych czy rodziny. Miejsce to oferuje również opcję zorganizowania urodzin lub innej imprezy, np. wieczoru kawalerskiego lub firmowego eventu.
Nowy punkt na mapie Alfa Centrum zapewni ekscytującą zabawę zarówno mieszkańcom Trójmiasta, ale także turystom przebywającym tutaj w okresie wakacji. Każdy kto lubi ekstremalne przeżycia, powinien umieścić wizytę w Crazy Cart na liście swoich wakacyjnych planów.
Podczas Pol’and’Rock powstanie rekordowy obraz z wkrętów
Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej
Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.