Cykl Milko Mazury MTB zakończony – podsumowanie sezonu 2021
W pierwszy weekend października zakończył się najszybciej rozwijający się cykl wyścigów kolarstwa górskiego w Polsce. W tym sezonie Milko Mazury MTB składało się z 9 etapów, w których udział wzięło ponad 3 000 zawodników, przejeżdżając blisko 800 km tras rozlokowanych na terenach 8 najpiękniejszych mazurskich miejscowości. Partnerem strategicznym cyklu pełnego sportowych emocji był SM Mlekpol.
To szósta edycja zmagań nie tylko zawodowców, którzy ścigali się na czterech dystansach PRO, EXPERT, HOBBY i FUN, zróżnicowanych długością i stopniem trudności, ale także amatorów kolarstwa górskiego. Pasjonaci tej dyscypliny, bez względu na pogodę, w wybrane weekendy w okresie od końca maja do początku października, stawiali czoła trudnym trasom, rozlokowanym na Mazurach, między innymi w Mikołajkach, Mrągowie czy Giżycku.
„Jesteśmy dumni, że organizatorzy, zawodnicy, ale także SM Mlekpol, czyli producent marki Milko, która jest sponsorem tytularnym wydarzenia, dołożyli wszelkich starań, by zawody Milko Mazury MTB mogły ponownie stać się prawdziwym kolarskim świętem na terenach północno-wschodniej Polski - tak pięknych i ważnych dla nas biznesowo. Marka Milko od lat promuje zdrowy i aktywny styl życia, a także wysiłek fizyczny na świeżym powietrzu. To dla nas wartości nadrzędne. Dlatego cieszy nas ogromne zainteresowanie kibiców, ale także duża liczba startujących zawodników” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Mlekpol Team w ścisłej czołówce
Trasy Milko Mazury MTB ponownie okazały się szczęśliwe dla zawodników Mlekpol Team. Cała drużyna aktywnie uczestniczyła w tegorocznej edycji oraz zdobywała tytuły pod brandem Mlekpolu, wspierając się i wprowadzając bardzo dużo pozytywnej energii do całej rywalizacji. W generalnej klasyfikacji drużyn znalazły się 52 zespoły, Mlekpol Team uplasował się na siódmym miejscu, poprawiając zeszłoroczny wynik o jedną pozycję.
Nie zabrakło także sukcesów indywidualnych zawodników drużyny Mlekpolu: Bartłomiej Klus wygrał kategorię Expert, Wiesław Grala zwyciężył w kategorii wiekowej EM6, a pracownik SM Mlekpol — Wiesław Zalewski, który znakomicie łączy pracę zawodową z pasją, był trzeci w kategorii EM5.
Najmłodsi na start z Łaciate Junior
Zmaganiom głównym towarzyszyły wyścigi Łaciate Junior Race – Liga Szkółek Kolarskich oraz warsztaty i wyścigi najmłodszych na rowerkach biegowych w ramach Łaciate Junior Strider Racing. Marka Łaciate Junior, tak jak w poprzednich latach, promowała aktywny tryb życia i zdrowe współzawodnictwo wśród dzieci.
Kolarskie zmagania to znakomity sposób na spędzenie czasu nie tylko aktywnie, ale przede wszystkim rodzinnie. Serwowane podczas zawodów produkty Milko oraz Łaciate Junior dodawały energii zawodnikom, a ich bliskim towarzyszyły w aktywnym kibicowaniu.
Widzimy się za rok!
Zakończyliśmy Milko Mazury MTB 2021. Rozegraliśmy dziewięć dwudniowych etapów. Świetna frekwencja i pozytywne opinie zawodników i ich rodzin świadczą o tym, że to był bardzo dobry sezon — mówi Arkadiusz Cała, organizator Milko Mazury MTB. - Wszystkich fanów kolarstwa górskiego zapraszam na Mazury już w przyszłym roku. Z pewnością sezon 2022 będzie wyjątkowy! Wszelkie informacje organizacyjne oraz szczegółowe wyniki cyklu znajdują się na stronie www.mazurymtb.pl — dodaje.
Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.