Dni Lifestyle w Super-Pharm
Już 27 sierpnia rusza kolejna edycja zakupowego szaleństwa w drogeriach Super-Pharm - Dni LifeStyle! Przez 6 dni, do 1 września 2021 roku, ulubione kosmetyki, perfumy oraz produkty z kategorii make-up można kupić w wyjątkowych cenach. Wśród przecenionych produktów nie zabrakło dermokosmetyków i bestsellerów z zielonych półek – naturalnych oraz ekologicznych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Wybrane z nich dostępne są z 50% rabatem!
Dni LifeStyle w drogeriach Super-Pharm to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w ulubione kosmetyki i znaleźć produkty, dzięki którym można zadbać o cerę, skórę i włosy tak, jak tego potrzebują. Wielbicieli dermokosmetyków z pewnością ucieszy fakt, że w dniach w dniach 27-29.09 50-procentowym rabatem objęte będą produkty marek Bioderma, SVR oraz Iwostin, a kosmetyki La Roche-Posay w tych dniach będą dostępne o 40% taniej! Promocja dotyczy także ukochanych przez Klientki bestsellerów – w dniach 30.08-01.09 dermoprodukty Sesderma będzie można kupić w ofercie 1+1 za grosz, a cała marka Vichy dostępna będzie z 40-procentowym rabatem.
W kategoriach eko, natural oraz vegan również czekają wyjątkowe rabaty. W dniach 27-29.09 kosmetyki do pielęgnacji i oczyszczania ciała marek takich jak Uzdrovisco czy Eco Denta będą dostępne o 50% taniej, natomiast cała marka Tołpa –30%. W kolejnych dniach (30.08-01.09) za połowę ceny będzie można kupić produkty Miya, Good Mood, Vis Plantis, Yumi oraz Only Bio. W trakcie Dni Lifestyle dodatkowe rabaty obejmują także marki takie jak Yope, Hagi, Cztery Szpaki, Nature Box, a także NaturalMe.
Dla miłośników subtelnych i unikatowych zapachów sieć Super-Pharm przygotowała specjalną ofertę: z kartą LifeStyle wszystkie perfumy dostępne są w promocyjnej cenie – nawet o 60% taniej! Wśród nich m.in. Lancome, Calvin Klein, Hugo Boss, Giorgio Armani oraz Versace.
Kosmetyki, które obejmuje promocja w Super-Pharm są oznaczone specjalną etykietą. Aby móc skorzystać z promocji trzeba należeć do Klubu LifeStyle, a następnie podczas zakupów w drogerii stacjonarnej okazać aktywną kartę LifeStyle lub podać dane przypisane do konta LifeStyle umożliwiające identyfikację. Osoby, które nie mają karty LifeStyle mogą ją założyć w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS.
Szeroka oferta produktów dostępnych w Super-Pharm pozwala na stworzenie zestawów kosmetyków idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdej Klientki. W specjalnie oznakowanych zielonych strefach wydzielonych w drogeriach stacjonarnych znajduje się selekcja ponad 500 starannie dobranych produktów od 26 marek z kategorii takich jak bio, natural, eco czy vegan. W wyborze produktów z kategrii dermo z chęcią pomogą wykwalifikowane dermokonsultantki, które odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji, oraz pomogą w doborze odpowiednich produktów. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami promocji na www.superpharm.pl.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.