Komunikaty PR

Dni Lifestyle w Super-Pharm

2021-08-26  |  15:00
Biuro prasowe

 

Już 27 sierpnia rusza kolejna edycja zakupowego szaleństwa w drogeriach Super-Pharm - Dni LifeStyle! Przez 6 dni, do 1 września 2021 roku, ulubione kosmetyki, perfumy oraz produkty z kategorii make-up można kupić w wyjątkowych cenach. Wśród przecenionych produktów nie zabrakło dermokosmetyków i bestsellerów z zielonych półek – naturalnych oraz ekologicznych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Wybrane z nich dostępne są z 50% rabatem!

 

Dni LifeStyle w drogeriach Super-Pharm to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w ulubione kosmetyki i znaleźć produkty, dzięki którym można zadbać o cerę, skórę i włosy tak, jak tego potrzebują. Wielbicieli dermokosmetyków z pewnością ucieszy fakt, że w dniach w dniach 27-29.09 50-procentowym rabatem objęte będą produkty marek Bioderma, SVR oraz Iwostin, a kosmetyki La Roche-Posay w tych dniach  będą dostępne o 40% taniej! Promocja dotyczy także ukochanych przez Klientki bestsellerów – w dniach 30.08-01.09 dermoprodukty Sesderma będzie można kupić w ofercie 1+1 za grosz, a cała marka Vichy dostępna będzie z 40-procentowym rabatem.

 

W kategoriach eko, natural oraz vegan również czekają wyjątkowe rabaty. W dniach 27-29.09 kosmetyki do pielęgnacji i oczyszczania ciała marek takich jak Uzdrovisco czy Eco Denta będą dostępne o 50% taniej, natomiast cała marka Tołpa –30%. W kolejnych dniach (30.08-01.09) za połowę ceny będzie można kupić produkty Miya, Good Mood, Vis Plantis, Yumi oraz Only Bio. W trakcie Dni Lifestyle dodatkowe rabaty obejmują także marki takie jak Yope, Hagi, Cztery Szpaki, Nature Box, a także NaturalMe.

 

Dla miłośników subtelnych i unikatowych zapachów sieć Super-Pharm przygotowała specjalną ofertę: z kartą LifeStyle wszystkie perfumy dostępne są w promocyjnej cenie – nawet o 60% taniej! Wśród nich m.in. Lancome, Calvin Klein, Hugo Boss, Giorgio Armani oraz Versace.

 

Kosmetyki, które obejmuje promocja w Super-Pharm są oznaczone specjalną etykietą. Aby móc skorzystać z promocji trzeba należeć do Klubu LifeStyle, a następnie podczas zakupów w drogerii stacjonarnej okazać aktywną kartę LifeStyle lub podać dane przypisane do konta LifeStyle umożliwiające identyfikację. Osoby, które nie mają karty LifeStyle mogą ją założyć  w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS.

 

Szeroka oferta produktów dostępnych w Super-Pharm pozwala na stworzenie zestawów kosmetyków idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdej Klientki. W specjalnie oznakowanych zielonych strefach wydzielonych w drogeriach stacjonarnych znajduje się selekcja ponad 500 starannie dobranych produktów od 26 marek z kategorii takich jak bio, natural, eco czy vegan. W wyborze produktów z kategrii dermo z chęcią pomogą wykwalifikowane dermokonsultantki, które odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji, oraz pomogą w doborze odpowiednich produktów. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami promocji na www.superpharm.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.