Dodaj życia swoim wnętrzom z nową, ceramiczną farbą Dulux Ambiance Ceramic
Dulux Ambiance Ceramic inspiruje do zmian oraz pomaga stworzyć własny, niepowtarzalny styl, czy pragniesz otulić się nowoczesnym minimalizmem, tradycyjną elegancją, ponadczasową klasyką, czy też kojącą naturą. Dzięki niej w łatwy sposób otoczysz się zmysłowymi wnętrzami, które sprawią, że z radością wracać będziesz do domu.
Inspirujące wnętrza w Twojej atmosferze
Ta wysokiej jakości farba z segmentu premium oferuje 40 wyjątkowych kolorów, pogrupowanych w 4 paletach – Atmosferach: Neutral Colours, Future Design, Elegant Classics i Trendy Ideas. Każda Atmosfera to 10 barw, umożliwiających unikalne połączenia i samodzielne tworzenie inspirujących a jednocześnie harmonijnych wnętrz.
Jeśli komfortowo czujesz się wśród ponadczasowych odcieni beżów i świeżych szarości, które nigdy nie wyjdą z mody, a jednocześnie chcesz rozjaśnić swój dom, zainspiruj się, pasującą do każdego, nawet najbardziej wymagającego wnętrza, paletą Neutral Colours.
Pragnąc nadać swemu wnętrzu szlachetnego, nieco majestatycznego charakteru, zaczerpnij z Elegant Classics, palety klasycznych barw, inspirowanych tradycją.
Future Design z kolei to paleta dla Ciebie, jeśli najlepiej odnajdujesz się w otoczeniu natury. Występujące w niej barwy ziemi, które doskonale współgrają z przyrodą, drewnem czy zielenią i ułatwiają wprowadzenie jej do Twego mieszkania.
Jeśli zaś chcesz przydać swemu wnętrzu nieco optymizmu i niepowtarzalności, aby na co dzień budziło Twą pasję do życia, otocz się kolorami Trendy Ideas – doskonale sprawdzającymi się w przestrzeniach w nowoczesnym, minimalistycznym stylu, kreującymi niepowtarzalne aranżacje.
Wysoka jakość dla trwałości i głębi kolorów
Dulux Ambiance Ceramic to wysokiej jakości farba, w której zastosowana została technologia HD Colour. Zapewnia ona trwałość i utrzymanie głębi kolorów, a także sprawia, iż kolory nie blakną pod wpływem promieni słonecznych. Z kolei technologia ceramiczna powoduje odporność na plamy, a także zmywanie i szorowanie.
Produkt może być stosowany na różnorodnych powierzchniach, począwszy od tynków cementowych i cementowo-wapiennych, przez podłoża gipsowe, płyty kartonowogipsowe, po tapety papierowe i z włókna szklanego.
Ponadto Dulux Ambiance Ceramic ma niski poziom zapachu, a także charakteryzuje się wysoką siłą krycia. Warto zwrócić uwagę na wydajność farby, która wystarcza na powierzchnię aż do 16m2/l. Wszystkie te czynniki, a także optymalny czas schnięcia sprawiają, iż malowanie jest bardzo proste, a wnętrza zachwycają swymi głębokimi i różnorodnymi kolorami oraz pozwalają czerpać z nich radość każdego dnia.
Więcej informacji: https://www.dulux.pl/.
Baza zdjęć Dulux Ambiance Ceramic znajduje się na stronie: http://packshoty.duluxpolska.pl/dulux/ambiance-ceramic/. Pod każdą puszką znajdują się linki do zdjęć z aranżacjami z wykorzystaniem każdego z kolorów farby Dulux Ambiance Ceramic.
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.