Komunikaty PR

Dodaj życia swoim wnętrzom z nową, ceramiczną farbą Dulux Ambiance Ceramic

2023-06-21  |  16:00
Biuro prasowe

Dulux Ambiance Ceramic inspiruje do zmian oraz pomaga stworzyć własny, niepowtarzalny styl, czy pragniesz otulić się nowoczesnym minimalizmem, tradycyjną elegancją, ponadczasową klasyką, czy też kojącą naturą. Dzięki niej w łatwy sposób otoczysz się zmysłowymi wnętrzami, które sprawią, że z radością wracać będziesz do domu.

Inspirujące wnętrza w Twojej atmosferze

Ta wysokiej jakości farba z segmentu premium oferuje 40 wyjątkowych kolorów, pogrupowanych w 4 paletach – Atmosferach: Neutral Colours, Future Design, Elegant Classics i Trendy Ideas. Każda Atmosfera to 10 barw, umożliwiających unikalne połączenia i samodzielne tworzenie inspirujących a jednocześnie harmonijnych wnętrz.

Jeśli komfortowo czujesz się wśród ponadczasowych odcieni beżów i świeżych szarości, które nigdy nie wyjdą z mody, a jednocześnie chcesz rozjaśnić swój dom, zainspiruj się, pasującą do każdego, nawet najbardziej wymagającego wnętrza, paletą Neutral Colours.

Pragnąc nadać swemu wnętrzu szlachetnego, nieco majestatycznego charakteru, zaczerpnij z Elegant Classics, palety klasycznych barw, inspirowanych tradycją.

Future Design z kolei to paleta dla Ciebie, jeśli najlepiej odnajdujesz się w otoczeniu natury. Występujące w niej barwy ziemi, które doskonale współgrają z przyrodą, drewnem czy zielenią i ułatwiają wprowadzenie jej do Twego mieszkania.

Jeśli zaś chcesz przydać swemu wnętrzu nieco optymizmu i niepowtarzalności, aby na co dzień budziło Twą pasję do życia, otocz się kolorami Trendy Ideas – doskonale sprawdzającymi się w przestrzeniach w nowoczesnym, minimalistycznym stylu, kreującymi niepowtarzalne aranżacje.

Wysoka jakość dla trwałości i głębi kolorów

Dulux Ambiance Ceramic to wysokiej jakości farba, w której zastosowana została technologia HD Colour. Zapewnia ona trwałość i utrzymanie głębi kolorów, a także sprawia, iż kolory nie blakną pod wpływem promieni słonecznych. Z kolei technologia ceramiczna powoduje odporność na plamy, a także zmywanie i  szorowanie.

Produkt może być stosowany na różnorodnych powierzchniach, począwszy od tynków cementowych i cementowo-wapiennych, przez podłoża gipsowe, płyty kartonowogipsowe, po tapety papierowe i z włókna szklanego.

Ponadto Dulux Ambiance Ceramic  ma niski poziom zapachu, a także charakteryzuje się wysoką siłą krycia. Warto zwrócić uwagę na wydajność farby, która wystarcza na powierzchnię aż do 16m2/l. Wszystkie te czynniki, a także optymalny czas schnięcia sprawiają, iż malowanie jest bardzo proste, a wnętrza zachwycają swymi głębokimi i różnorodnymi kolorami oraz pozwalają czerpać z nich radość każdego dnia.

 

Więcej informacji: https://www.dulux.pl/.

 

Baza zdjęć Dulux Ambiance Ceramic znajduje się na stronie: http://packshoty.duluxpolska.pl/dulux/ambiance-ceramic/. Pod każdą puszką znajdują się linki do zdjęć z aranżacjami z wykorzystaniem każdego z kolorów farby Dulux Ambiance Ceramic.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.