Komunikaty PR

Przed Tobą zakup ogrodzenia? Sprawdź o co pytają inni klienci

2020-02-21  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.04 MB )

Cena, materiał, estetyka wykonania, gwarancja – to z pewnością najważniejsze z punktu widzenia inwestora aspekty towarzyszące wyborowi ogrodzenia posesji. Sugestie znajomych i informacje znalezione w internecie zawsze warto jednak skonsultować z fachowcami. Od wizyty w punkcie sprzedaży wiele więc zależy.

Ogrodzenie terenu posesji to z reguły pierwsza lub ostatnia inwestycja, na którą decydują się osoby budujące dom. Wszyscy znajdujący się w tej drugiej grupie muszą liczyć się z mocno nadszarpniętym budżetem i koniecznością szukania kompromisów. Trafiając do odpowiedniego dystrybutora mogą jednak dobrze spożytkować swoje pieniądze.

Cena cudów nie czyni

- Doświadczenie pokazuje, że coraz większe grono klientów dobrze przygotowuje się do zakupu ogrodzenia. Decyzję o jego wyborze poprzedzają dokładnym researchem i porównaniem dostępnych opcji oraz cen – wszystko, by znaleźć rozwiązanie, które w pełni ich usatysfakcjonuje. Walory ekonomiczne są niewątpliwie istotnym aspektem, ale zabezpieczenie naszej posesji powinniśmy potraktować jak inwestycję - przekonuje Daniel Przybylski, z firmy STA-BET, wyłączny dystrybutor systemów ogrodzeniowych firmy Plast-Met. – Oferując produkty najwyższej jakości jesteśmy w stanie dopasować je do wymagań i indywidualnych potrzeb klientów. Naszym nadrzędnym celem jest znalezienie rozwiązania, które łączy zalety ekonomiczne z tymi wynikającymi z pobudek pragmatycznych - dodaje. Rośnie świadomość inwestorów o tym, że wyższa cena idzie w parze z dokładnym wykonaniem, wyjątkowym designem i użyciem wysokiej jakości materiałów. Te zaś dają pewność, że ogrodzenie, które kupujemy, będzie służyć przez wiele lat. Warto więc stawiać na produkty, które oferują dystrybutorzy renomowanych producentów, za którymi stoi wieloletnie doświadczenie i ogromna wiedza.

Wsparcie ekspertów

Zakup ogrodzenia za pośrednictwem dystrybutorów to gwarancja bezpiecznej inwestycji. Na miejscu możemy bowiem liczyć na wsparcie wykwalifikowanych specjalistów, którzy doradzą nie tylko w zakresie doboru odpowiedniego typu ogrodzeń, ale i dodatkowych elementów, takich jak słupy, bramy czy automatyka. – To wiedza, z której warto czerpać. Klienci bardzo często przychodzą do nas po pierwszym rekonesansie rynku, mają już pewne rozeznanie i wstępne założenia, ale potrzebują konsultacji z fachowcem - radzi Daniel Przybylski. - Każdy projekt to osobista wizja, wiążąca się z innymi potrzebami. Naszą rolą jest znalezienie najlepszego z możliwych rozwiązań. Na bieżąco śledzimy trendy, dlatego też doradzamy klientom ogrodzenia, które podkreślą estetykę budynku i posesji. Staramy się w pełni sprostać pokładanym w nas oczekiwaniom – podkreśla. Za korzystaniem z usług dystrybutorów przemawia także fakt, że z reguły oferują oni większy wybór produktów, niż popularne markety budowlane.

Z gwarancją na piśmie

Choć wciąż w większości przypadków czynnikiem decydującym przy zakupie ogrodzenia jest cena, to grono świadomych klientów stale się powiększa. Dla nich bardziej istotne są takie elementy jak system gwarancyjny, kompleksowość usług czy szybkość procesu realizacji. Decydując się na zakup wysokiej jakości ogrodzenia, możemy liczyć na dłuższy okres użytkowania i większą odporność na działanie    niesprzyjających warunków atmosferycznych. To ważne aspekty, bo przecież ogrodzenie to spora inwestycja na długie lata. – W przypadku dużych, renomowanych firm o ugruntowanej pozycji możemy liczyć na dwa rodzaje gwarancji. Pierwszej udziela się na prawidłowe funkcjonowanie produktu i zwykle zamyka się w okresie 24 miesięcy. Druga dotyczy odporności antykorozyjnej i może obowiązywać nawet przez 10 lat. Podczas podpisywania umowy zwracajmy uwagę także na zapisy dotyczące innych świadczeń gwarancyjnych, a także tego, co się do nich nie zalicza – sugeruje ekspert.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Planowanie prac termomodernizacyjnych w nowym roku. O czym warto pamiętać? Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Planowanie prac termomodernizacyjnych w nowym roku. O czym warto pamiętać?

Zima to najczęściej czas planowania prac. Trzy podstawowe elementy, które uwzględnić trzeba zawsze, to kosztorys, harmonogram oraz rezerwacja odpowiedniej ekipy. Dodatkowo wszyscy,
Dom Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska
2024-12-20 | 09:30

Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska

Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska w promocyjnych cenach! Druga połowa grudnia to okres najbardziej gorących przedświątecznych przygotowań. Planujemy
Dom Trendy wnętrzarskie na 2025 rok: natura, minimalizm i kamień w roli głównej​
2024-12-20 | 09:30

Trendy wnętrzarskie na 2025 rok: natura, minimalizm i kamień w roli głównej​

W 2025 roku wnętrza będą łączyć funkcjonalność, ekologię i ponadczasowy styl. Największe inspiracje będą pochodzić z natury, a surowe, ale eleganckie akcenty nadadzą przestrzeniom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.