Komunikaty PR

Przed Tobą zakup ogrodzenia? Sprawdź o co pytają inni klienci

2020-02-21  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.04 MB )

Cena, materiał, estetyka wykonania, gwarancja – to z pewnością najważniejsze z punktu widzenia inwestora aspekty towarzyszące wyborowi ogrodzenia posesji. Sugestie znajomych i informacje znalezione w internecie zawsze warto jednak skonsultować z fachowcami. Od wizyty w punkcie sprzedaży wiele więc zależy.

Ogrodzenie terenu posesji to z reguły pierwsza lub ostatnia inwestycja, na którą decydują się osoby budujące dom. Wszyscy znajdujący się w tej drugiej grupie muszą liczyć się z mocno nadszarpniętym budżetem i koniecznością szukania kompromisów. Trafiając do odpowiedniego dystrybutora mogą jednak dobrze spożytkować swoje pieniądze.

Cena cudów nie czyni

- Doświadczenie pokazuje, że coraz większe grono klientów dobrze przygotowuje się do zakupu ogrodzenia. Decyzję o jego wyborze poprzedzają dokładnym researchem i porównaniem dostępnych opcji oraz cen – wszystko, by znaleźć rozwiązanie, które w pełni ich usatysfakcjonuje. Walory ekonomiczne są niewątpliwie istotnym aspektem, ale zabezpieczenie naszej posesji powinniśmy potraktować jak inwestycję - przekonuje Daniel Przybylski, z firmy STA-BET, wyłączny dystrybutor systemów ogrodzeniowych firmy Plast-Met. – Oferując produkty najwyższej jakości jesteśmy w stanie dopasować je do wymagań i indywidualnych potrzeb klientów. Naszym nadrzędnym celem jest znalezienie rozwiązania, które łączy zalety ekonomiczne z tymi wynikającymi z pobudek pragmatycznych - dodaje. Rośnie świadomość inwestorów o tym, że wyższa cena idzie w parze z dokładnym wykonaniem, wyjątkowym designem i użyciem wysokiej jakości materiałów. Te zaś dają pewność, że ogrodzenie, które kupujemy, będzie służyć przez wiele lat. Warto więc stawiać na produkty, które oferują dystrybutorzy renomowanych producentów, za którymi stoi wieloletnie doświadczenie i ogromna wiedza.

Wsparcie ekspertów

Zakup ogrodzenia za pośrednictwem dystrybutorów to gwarancja bezpiecznej inwestycji. Na miejscu możemy bowiem liczyć na wsparcie wykwalifikowanych specjalistów, którzy doradzą nie tylko w zakresie doboru odpowiedniego typu ogrodzeń, ale i dodatkowych elementów, takich jak słupy, bramy czy automatyka. – To wiedza, z której warto czerpać. Klienci bardzo często przychodzą do nas po pierwszym rekonesansie rynku, mają już pewne rozeznanie i wstępne założenia, ale potrzebują konsultacji z fachowcem - radzi Daniel Przybylski. - Każdy projekt to osobista wizja, wiążąca się z innymi potrzebami. Naszą rolą jest znalezienie najlepszego z możliwych rozwiązań. Na bieżąco śledzimy trendy, dlatego też doradzamy klientom ogrodzenia, które podkreślą estetykę budynku i posesji. Staramy się w pełni sprostać pokładanym w nas oczekiwaniom – podkreśla. Za korzystaniem z usług dystrybutorów przemawia także fakt, że z reguły oferują oni większy wybór produktów, niż popularne markety budowlane.

Z gwarancją na piśmie

Choć wciąż w większości przypadków czynnikiem decydującym przy zakupie ogrodzenia jest cena, to grono świadomych klientów stale się powiększa. Dla nich bardziej istotne są takie elementy jak system gwarancyjny, kompleksowość usług czy szybkość procesu realizacji. Decydując się na zakup wysokiej jakości ogrodzenia, możemy liczyć na dłuższy okres użytkowania i większą odporność na działanie    niesprzyjających warunków atmosferycznych. To ważne aspekty, bo przecież ogrodzenie to spora inwestycja na długie lata. – W przypadku dużych, renomowanych firm o ugruntowanej pozycji możemy liczyć na dwa rodzaje gwarancji. Pierwszej udziela się na prawidłowe funkcjonowanie produktu i zwykle zamyka się w okresie 24 miesięcy. Druga dotyczy odporności antykorozyjnej i może obowiązywać nawet przez 10 lat. Podczas podpisywania umowy zwracajmy uwagę także na zapisy dotyczące innych świadczeń gwarancyjnych, a także tego, co się do nich nie zalicza – sugeruje ekspert.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Foto i Natura. Ekologia w obiektywie LEO Biuro prasowe
2024-05-08 | 14:40

Foto i Natura. Ekologia w obiektywie LEO

Dzień Ziemi, to coroczne wydarzenie obchodzone w celu promowania ochrony środowiska, poszerzania świadomości ekologicznej i inspirowania do życia w zgodzie z naturą. Z tej okazji marka LEO,
Dom Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski
2024-05-08 | 13:00

Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski

Marka Drewnochron wraz ze swoim ambasadorem, cenionym projektantem ogrodów i majsterkowiczem – Dominikiem Strzelcem – organizuje cykl bezpłatnych porad dot. pielęgnacji drewna
Dom MITTZON – nowa seria mebli biurowych od IKEA, która wspiera dobre samopoczucie p
2024-05-08 | 12:00

MITTZON – nowa seria mebli biurowych od IKEA, która wspiera dobre samopoczucie p

IKEA wykorzystując swoją wiedzę o urządzaniu wnętrz opracowała funkcjonalną serię mebli MITTZON, aby pomóc wielu osobom czuć się jak najbardziej komfortowo również w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.