Komunikaty PR

Dorośli też lubią bajki – szczególnie te na odzieży!

2021-10-27  |  11:48
Biuro prasowe

Postacie znane z kultowych bajek często są widziane także w modzie. T-shirty, bluzy, piżamy z nadrukami przedstawiającymi bohaterów kreskówek od lat są najchętniej wybierane przez najmłodszych. A gdyby tak zagościły także w garderobie dorosłych? Przecież każdy z nas ma swoje ulubione bajki i bohaterów, których wciąż pamięta. Jak wprowadzić bajkowe motywy do codziennych stylizacji, by nie wyglądać infantylnie? Już podpowiadamy!

 

Mówi się, że każdy z nas ma w sobie dziecko. Dlatego nikogo nie dziwi kolejna porcja lodów czy dodatkowa atrakcja w wesołym miasteczku. Podobnie jest z odzieżą wykorzystującą bajkowe motywy, która wbrew pozorom nie jest zarezerwowana tylko dla dzieci. Uwzględniając kilka wskazówek, dorośli śmiało mogą z niej korzystać i prezentować (oraz czuć) się naprawdę dobrze!

 

Dziecinnie proste

Od czego zacząć? Przede wszystkim od odpowiedniego podejścia. Odzież z bajkowymi motywami to popularny, ale wciąż nieoczywisty element stroju wśród osób, które etap oglądania kreskówek mają już dawno za sobą. Nie bójmy się po nią sięgać – dobrana umiejętnie wyrazi radość i odczaruje przewidywalną stylizację. Weźmy przykład z dzieci, poszukajmy w sobie luzu i spróbujmy pobawić się modą.

 

– Każdemu raz na jakiś czas przydaje się pobujać w obłokach i poczuć się beztrosko. Czy można zrobić to za pomocą mody? Oczywiście! T-shirty z zabawnymi nadrukami są świetnym uzupełnieniem prostych stylizacji. Mogą wywołać uśmiech, przekazać ciekawą myśl – po prostu wyrazić to, co w danym momencie nam „w duszy gra” – mówi stylistka marki KiK i dodaje: najprostszy sposób na to, by całość prezentowała się stylowo, a nie dziecinnie, to połączenie bluzki z bajkowym nadrukiem ze spodniami o prostym kroju w odcieniach granatu lub czerni, choć dla tych odważniejszych świetnym wyborem będzie też stylizacja w stylu total-look, czyli biały jeans i biała koszulka z mocnym nadrukiem.

 

Połączenie T-shirtu ze spodniami jeansowymi to modowy pewniak, ale jest też kilka innych sposobów na udane „bajeczne” stylizacje.

 

Jak wyglądać dobrze?

Wystarczy przejrzeć popularne profile na Instagramie, aby zobaczyć, że moda na kreskówki ma się całkiem dobrze. Festiwale muzyczne, wieczory w beach barach i wszelkie inne spotkania w plenerze, to okoliczności, w które idealnie wpisał się wyluzowany klimat bajkowej odzieży. Zatem, z czym łączyć taką garderobę?

 

– Kreskówki świetnie komponują się z modą z lat 90. Kolorowe T–shirty doskonale prezentują się w połączeniu z ogrodniczkami, jeansowymi czy lakierowanymi spódniczkami, jak i kultowymi spodniami typu mom. Jednak to nie jedyne fajne połączenie – czarne koszulki czy bluzy z nadrukami dobrze współgrają z grungowym stylem – będą pasowały do ramoneski, ciężkich butów na grubej podeszwie czy podziurawionych rajstop. Kolejne zestawienie może w pierwszej chwili trochę szokować, ale wystarczy przyjrzeć się mu z bliska, aby zauważyć, że ma to sens – kreskówki w eleganckim wydaniu. Chodzi o zestawienie jednej rzeczy z kolorowym nadrukiem np. z jednobarwnym garniturem, bermudami czy szpilkami. Połączenie jest nieco ekscentryczne, ale wywołuje efekt wow, dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji między „dorosłą” a „dziecięcą” stylizacją – komentuje z uśmiechem stylistka KiK.

 

Zabawni bohaterowie kreskówek i komiksów na koszulkach, piżamach czy bluzach to idealne rozwiązanie, kiedy czujemy, że nasze stylizacje są oczywiste i wieją nudą. To także okazja do wyrażenia swojego stylu, ale i dystansu. Dlatego nie obawiajmy się ich i dzięki bajkowym elementom twórzmy iście bajeczne stylizacje!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:00

Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie

Szwajcarska marka Laurastar, znana na całym świecie z innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji tkanin, nawiązała współpracę z topową polską marką modową JEMIOL. To połączenie
Moda Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji
2024-10-28 | 08:00

Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji

Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji   Miłośniczki butów na wysokich obcasach nie mogą narzekać na brak fasonów, które
Moda ZADRY, SNY I REKONWALESCENCJA. ZNAMY FINALISTÓW KONKURSU ZŁOTA NITKA 2024
2024-10-21 | 12:00

ZADRY, SNY I REKONWALESCENCJA. ZNAMY FINALISTÓW KONKURSU ZŁOTA NITKA 2024

To oni powalczą o nagrody i uwagę świata mody. Znamy nazwiska finalistów konkursu Złota Nitka 2024, organizowanego przez Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi. W gali finałowej swoje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.