Komunikaty PR

Dyniowe atrakcje w Centrum Korona

2021-10-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Już w najbliższy piątek, 29 października w Centrum Korona zapanuje jesienno-halloweenowy klimat! W centrum pojawią się trzy instaspoty, przy których będzie można zrobić sobie wyjątkowe zdjęcia, a w sobotę spotkać znanych TikTokerów! Odbędą się też warsztaty robienia dyniowych lampionów, które doskonale sprawdzą się jako sezonowe ozdoby do domu.  

Jesienne dni wcale nie muszą być nudne! W Centrum Korona na klientów zawsze czekają liczne atrakcje, niezależnie od pory roku czy pogody. Tym razem mieszkańcy Wrocławia będą mogli wziąć udział w warsztatach kreatywnych oraz odwiedzić trzy wyjątkowe instaspoty, które zostaną ustawione przy wejściach do centrum. Każdy z nich będzie prezentować inną scenerię m.in. mroczny zamek i ścianę dyniową. W instaspotach będzie można nie tylko zrobić sobie zdjęcia, ale też spotkać znanych TikTokerów (Edziorap, SebastianKowalczyk, Ciapur, Zietkowsky czy Polabotak), którzy odwiedzą Centrum Korona w sobotę w godz. 15:00-18:00. To doskonała okazja, by porozmawiać z młodymi twórcami, a nawet zdobyć ich autograf. Dodatkowo osoby, które udostępnią na Facebooku swoje zdjęcie z wybranego instaspotu i oznaczą na nim Centrum Korona, będą mogły odebrać w prezencie bilet do kina lub bon na zakupy o wartości 25 zł. Strefę instaspotów będzie można odwiedzić bezpłatnie w piątek i sobotę (29-30 października) w godzinach otwarcia galerii.

W sobotę, 30 października, w godzinach 11:00 – 19:00, przy wejściu Piastowskim, odbędą się również warsztaty kreatywne dla dzieci i dorosłych. Uczestnicy dowiedzą się jak drążyć i oczyszczać dynie, a następnie zaprojektują szablony i z pomocą animatorów spróbują samodzielnie wykonać swój autorski lampion. Wykonane podczas warsztatów prace będzie można zabrać ze sobą do domu i udekorować nimi mieszkanie, taras czy ogród. Udział w warsztatach będzie bezpłatny. Dla wszystkich uczestników centrum przygotowało również małą niespodziankę. Osoby, które zrobią sobie zdjęcie z wykonanym lampionem i wyrażą zgodę na udostępnię go na Facebooku Centrum Korona, otrzymają w prezencie piękną dynię oraz sekretny przepis od Charlie Food&Friends na najlepszy krem z tego popularnego jesiennego warzywa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce! Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:10

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.