Dyniowe atrakcje w Centrum Korona
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Już w najbliższy piątek, 29 października w Centrum Korona zapanuje jesienno-halloweenowy klimat! W centrum pojawią się trzy instaspoty, przy których będzie można zrobić sobie wyjątkowe zdjęcia, a w sobotę spotkać znanych TikTokerów! Odbędą się też warsztaty robienia dyniowych lampionów, które doskonale sprawdzą się jako sezonowe ozdoby do domu.
Jesienne dni wcale nie muszą być nudne! W Centrum Korona na klientów zawsze czekają liczne atrakcje, niezależnie od pory roku czy pogody. Tym razem mieszkańcy Wrocławia będą mogli wziąć udział w warsztatach kreatywnych oraz odwiedzić trzy wyjątkowe instaspoty, które zostaną ustawione przy wejściach do centrum. Każdy z nich będzie prezentować inną scenerię m.in. mroczny zamek i ścianę dyniową. W instaspotach będzie można nie tylko zrobić sobie zdjęcia, ale też spotkać znanych TikTokerów (Edziorap, SebastianKowalczyk, Ciapur, Zietkowsky czy Polabotak), którzy odwiedzą Centrum Korona w sobotę w godz. 15:00-18:00. To doskonała okazja, by porozmawiać z młodymi twórcami, a nawet zdobyć ich autograf. Dodatkowo osoby, które udostępnią na Facebooku swoje zdjęcie z wybranego instaspotu i oznaczą na nim Centrum Korona, będą mogły odebrać w prezencie bilet do kina lub bon na zakupy o wartości 25 zł. Strefę instaspotów będzie można odwiedzić bezpłatnie w piątek i sobotę (29-30 października) w godzinach otwarcia galerii.
W sobotę, 30 października, w godzinach 11:00 – 19:00, przy wejściu Piastowskim, odbędą się również warsztaty kreatywne dla dzieci i dorosłych. Uczestnicy dowiedzą się jak drążyć i oczyszczać dynie, a następnie zaprojektują szablony i z pomocą animatorów spróbują samodzielnie wykonać swój autorski lampion. Wykonane podczas warsztatów prace będzie można zabrać ze sobą do domu i udekorować nimi mieszkanie, taras czy ogród. Udział w warsztatach będzie bezpłatny. Dla wszystkich uczestników centrum przygotowało również małą niespodziankę. Osoby, które zrobią sobie zdjęcie z wykonanym lampionem i wyrażą zgodę na udostępnię go na Facebooku Centrum Korona, otrzymają w prezencie piękną dynię oraz sekretny przepis od Charlie Food&Friends na najlepszy krem z tego popularnego jesiennego warzywa.
Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.