Dzień Ojca - spraw przyjemność najbliższym słodkościami od E.Wedel
Dzień Ojca
E.Wedel od lat dostarcza konsumentom wyjątkowe produkty, dzięki którym możemy się do siebie zbliżyć, podziękować bliskiej osobie i wspólnie cieszyć się z przyjemności płynącej z wedlowskich wyrobów. Tym razem, z okazji zbliżającego się Dnia Ojca, nie mogło być inaczej. 23 czerwca wszyscy ojcowie obchodzą swoje święto. Warto więc zadbać o to, aby poczuli się wyjątkowo. To doskonały czas, aby docenić i podziękować tacie za wszystko, co dla nas robi. Doskonałym upominkiem na tę okazję będą kultowe Baryłki Klasyczne lub ich inny wariant Baryłki Whisky. Obie propozycje stanowią idealne połączenie wedlowskiej czekolady deserowej z pysznym, płynnym nadzieniem. W Baryłkach Klasycznych można znaleźć charakterystyczne „beczułki” w 4 smakach: wiśniowym, adwokatowym, kawowym czy kakaowym. Zaś w Baryłkach Whisky wszystkie pralinki wypełniono nadzieniem inspirowanym znanym alkoholem – Whisky. Baryłki to połączenie unikalnej receptury i długoletniej tradycji.
Jako upominek świetnie sprawdzi się także kultowy Torcik Wedlowski. Ten wyjątkowy Torcik od E.Wedel, w którym kruche wafle przekładane są kremem orzechowym, a całość oblana jest oryginalną wedlowską czekoladą deserową, to prawdziwa przyjemność smaku, którą doceni każdy tata. Warto dodać, że marka oferuje również możliwość personalizacji Torcika Wedlowskiego. Oznacza to, że możemy stworzyć swój własny, dedykowany prezent z indywidualnymi życzeniami oraz dekoracją. Szczegóły dostępne są na stronie: www.torcikwedlowski.pl
Podaruj bliskim słodką chwilę przyjemności z E.Wedel
Marka E.Wedel jako ekspert od przyjemności, od lat pomaga Polakom w wyborze idealnego upominku na szczególne okazje, tak aby zapewnić radosne i słodkie chwile, spędzone z bliskimi. Dba także o to, aby w szerokim portfolio każdy mógł znaleźć produkt doskonały! Oprócz rozmaitych wariantów Baryłek, czy Torcika Wedlowskiego w ofercie dostepne są również: Pasjonata, Lalibelle, Coffee Box czy Praliny Chopin w puszce. Ta pierwsza to delikatne mleczne czekoladki z nadzieniami o smaku: kokosowym, śmietankowym, truflowym, toffi, migdałowym oraz cappuccino. Pasja smaków zamknięta w mlecznej czekoladzie, idealnie sprawdzi się podczas celebracji niezapomnianych momentów. Z kolei Lalibelle to kolekcja pysznych pralin z kremowym nadzieniem w sześciu smakach jak choćby toffi, tiramisu, czy kokos. Intensywnie kawowych doświadczeń dostarczy Coffee Box, w którym zamknięto praliny inspirowane najpopularniejszymi kawami: espresso, caffe latte oraz capuccino. Harmonijne połączenie głębokiego, wyrazistego smaku kawy z oryginalną wedlowską czekoladą to niepowtarzalna przyjemność, którą warto podzielić się z bliskimi. Propozycją, o której warto pamiętać, są również praliny Chopin w puszce, czyli pyszne czekoladki o smaku migdałów, marcepanu oraz wiśni w likierze. Oprócz wyjątkowej symfonii smaków, podziw budzi także kultowe opakowanie w formie puszki z motywem pomniku Chopina. Tak unikatowy produkt zachwyci każdą obdarowywaną osobę ceniącą sobie klasykę.
![SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1406821999,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?
![Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!](/files/_uploaded/glownekonf_1665146849,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
![Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!](/files/_uploaded/glownekonf_1256229714,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.