Komunikaty PR

Dziś wystartowała 8 edycja akcji „Nakarm koty z Cote”!

2020-12-07  |  14:54
Biuro prasowe

„Nakarm koty z COTE” to akcja dobroczynna, której głównym celem jest niesienie pomocy schroniskom i fundacjom opiekującym się bezdomnymi kotami. Świąteczna pomoc dla zwierzaków jest organizowana cyklicznie od ponad 7 lat. W tym czasie udało się wesprzeć wiele organizacji, przekazując ponad 30 ton karmy dla czworonogów! Dziś ruszyła 8 edycja akcji, która potrwa do 28 lutego 2021 r.

Początek grudnia to czas wyjątkowy. W tym pędzie warto zatrzymać się na chwilę i pomyśleć także o  naszych czworonożnych przyjaciołach. Szczególnie o tych, którzy nie mają tyle szczęścia, aby  
chociażby trafić do schroniska, gdzie mają szansę na dach nad głową i regularne posiłki. Dlatego, firma Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o. po raz kolejny postanowiła pomóc!

- Zbliżają się Święta. W tym czasie częściej zamykamy okna przed zimnem, ale za to otwieramy nasze serca na pomaganie. Pomaganie jest fajne i proste. Osiem lat temu postanowiliśmy, że zamiast przeznaczać fundusze na produkowanie gadżetów marketingowych lub wydawanie ich na piękne sklepowe ekspozycje, hostessy lub reklamy w przestrzeni miejskiej, wolimy przeznaczyć pieniądze na wspieranie kotów znajdujących się pod opieką schronisk i fundacji. Zwykle brakuje w takich organizacjach karmy, leków i ciepłych legowisk. Ta sytuacja nasila się zimą, gdy do tych miejsc trafia więcej kotów, które do tej pory żyły na ulicach miast. - podkreśla Zofia Lewandowska Marketing Manager Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o.

Już dziś na oficjalnym fanpage marki COTE zostało uruchomione głosowanie.
To użytkownicy Facebooka zadecydują, które organizacje otrzymają dostawę karmy. Przekazane darowizny pomogą dokarmić koty ze schronisk oraz te, które jeszcze pozostają na ulicach. Organizatorzy akcji szacują, że w ramach tegorocznej edycji uda się przekazać karmę o wartości 30.000 zł.

- Zachęcamy, by dołączyć do akcji i głosowania na Facebooku. Dzięki coraz większemu zaangażowaniu ludzi, udostępnianiu naszej akcji z każdym rokiem coraz bardziej pomagamy. Warto, bo dobro wraca! - dodaje Zofia Lewandowska.

Partnerami akcji są: CAT EXPERTS, VET EXPERT, HUSSE oraz magazyny: Trzy Koty, Business Woman & Life i ONET.PL

Strona marki COTE na Facebooku: https://www.facebook.com/WinoCote

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.