Komunikaty PR

Dzwon – nowy program na antenie Motowizji

2023-10-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Ramówka Motowizji została wzbogacona o nową pozycję. Od 9 października, w co drugi poniedziałek o godz. 23:00 na widzów czekać będzie „Dzwon” –  zbiór najciekawszych i najbardziej spektakularnych wypadków z zawodów, które pokazywane są na antenie Motowizji.

W tym roku na antenie Motowizji pojawiły się liczne nowe pozycje, które jeszcze bardziej uatrakcyjniły ramówkę popularnego kanału motoryzacyjnego. Oprócz transmisji z Rajdowych Mistrzostw Świata, Rajdowych Mistrzostw Europy oraz Rallycrossowych Mistrzostw Świata pojawiło się pasmo Rally.TV z licznymi programami archiwalnymi oraz format „Onboard”. Program pokazujący rywalizację na najważniejszych międzynarodowych i krajowych arenach z perspektywy zawodników okazał się być niezwykłym sukcesem pod względem oglądalności.

To przełożyło się na pojawienie się kolejnej pozycji skierowanej do wszystkich odbiorców. Program „Dzwon” pokazuje jak wygląda jazda na absolutnym limicie, która czasem nie kończy się tak, jak było to planowane. Jednocześnie prezentowane wypadki edukują, że miejsce na szybką jazdę jest tylko na zamkniętych odcinkach specjalnych czy specjalnych torach, tylko w przystosowanych do tego pojazdach.

Premierowie odcinki programu „Dzwon” będą ukazywać się naprzemiennie z programem z „Onboard” w każdy poniedziałek o godz. 23:00.

 

 

Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma kilkanaście produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami (Motoikony, Moto Archiwum Wojtka Majewskiego). Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, program Na Osi, prezentujący ciężką motoryzację, Autoportret Ostrego – stały format Aleksandra Ostrowskiego, Kamperowizja – nowości ze świata samochodów turystycznych) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Z kolei programy: Motorsportwizja, Inmotorsport.tv originals czy RMSP Raport dostarczają widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie, a osobowości związane z rynkiem motoryzacyjnym można spotkać u boku Joanny Zientarskiej w jej autorskim programie Zientarowe Motolove.

 

Motowizja to także wielkie sportowe emocje na żywo. Od początku sezonu 2023, w ramach Rally.TV kanał pokazuje transmisje wszystkich rund Rajdowych Mistrzostw Świata oraz Rajdowych Mistrzostw Europy, w całości, na żywo, z polskim komentarzem min. Mikołaja Sokoła, Grzegorza Gaca, Sławomira Szymczaka i Michała Adamiuka, a także relacje i transmisje z rund Rallycrossowych Mistrzostw Świata. Wśród transmisji są również liczne zawody żużlowe oraz najpopularniejsza amerykańska seria wyścigowa NASCAR Cup Series. Antenę Motowizji wypełniają też liczne podsumowania międzynarodowych serii w tym: DTM, FIA Formula European Championship, Porsche Carrera Cup Germany, Ferrari Challenge Europe czy wyścigów motocyklowych Isle of Man,


Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków, osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128, w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572,  Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

 

WWW: https://www.motowizja.pl

FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/

TWITTER: https://twitter.com/motowizja

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Fotoradary – jak działają i gdzie można sprawdzić ich lokalizację? Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Fotoradary – jak działają i gdzie można sprawdzić ich lokalizację?

Funkcjonowanie fotoradarów w Polsce Fotoradary w Polsce często ustawiane są w rejonach, w których w przeszłości występowała duża liczba wypadków lub wykroczeń. O
Motoryzacja Średni wiek samochodu w Polsce jest o 3,6 roku większy niż średnia dla UE
2024-07-09 | 01:00

Średni wiek samochodu w Polsce jest o 3,6 roku większy niż średnia dla UE

W tym roku prawdopodobny jest najwyższy od lat import indywidualny używanych samochodów. To często starsze auta – średnio ponad 12-letnie. Średnia wieku samochodu
Motoryzacja Rzeź średnich firm transportowych
2024-07-09 | 01:00

Rzeź średnich firm transportowych

Średnie firmy transportowe, które rozwinęły firmy do kilkunastu pojazdów, teraz wyprzedają park maszynowy. Właściciel, jeżdżąc na 2 auta „ze szwagrem”, ma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.