Fanowski film na 25-lecie Platige Image
Jubileusz to doskonała okazja do wspominania i podsumowań. Dlatego, jeśli chcecie dowiedzieć się, jak wyglądały początki Platige Image, jaka anegdota wiąże się z powstaniem nazwy studia lub to, co pracownicy mówią o Platige to obejrzycie film przygotowany z okazji 25-lecia działalności firmy Platige Image. Firmy tworzonej przez 300 artystów i ekspertów, specjalizującej się w grafice komputerowej, animacji 3D i cyfrowych efektach wizualnych dla filmu, rozrywki, edukacji, reklamy i gier komputerowych.
CEO Platige Image Karol Żbikowski:
„W Platige zawsze była i będzie przestrzeń na to, żeby rozwijać własne projekty i zainteresowania. W nasze DNA wpisana jest niezależność i możliwość realizacji własnych pasji i marzeń”.
Reżyser, scenarzysta i producent kreatywny w Platige Image Tomek Bagiński:
„W Platige zawsze udawało się wychodzić poza szablon. Rzeczy z pozoru niemożliwe okazywały się możliwie. Projekty, które nie miały potencjału komercyjnego przynosiły zyski. I tak krok po kroku przez 25 lat (śmiech)”.
Założyciel i przewodniczący rady nadzorczej Platige Image Jarosław Sawko:
„Często pytają mnie: jak się robi taką firmę? I choć nie mam gotowej recepty na sukces to wiem co trzeba. Trzeba iść. Zrobić krok do przodu. Na początek mały, potem trochę większy, a potem znów mniejszy. Ważne, żeby iść. Wszystko jedno, w którą stronę. Raz do przodu, a potem nawet w bok. Ale iść”.
Piotr Sikora założyciel Platige Image, wiceprzewodniczący rady nadzorczej:
„W 1994 miałem taką wizję, żeby stworzyć największe studio animacji w Polsce, które będzie miało kilkaset osób. I to się spełniło. I to jest niesamowite!”
Film można obejrzeć na kanale PlatigeImage w serwisie YouTube.
![MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_740836580,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV
![Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?](/files/_uploaded/glownekonf_864841908,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?
![Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”](/files/_uploaded/glownekonf_1350063826,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.