Komunikaty PR

Fanowski film na 25-lecie Platige Image

2023-08-10  |  14:53

Jubileusz to doskonała okazja do wspominania i podsumowań. Dlatego, jeśli chcecie dowiedzieć się, jak wyglądały początki Platige Image, jaka anegdota wiąże się z powstaniem nazwy studia lub to, co pracownicy mówią o Platige to obejrzycie film przygotowany z okazji 25-lecia działalności firmy Platige Image. Firmy tworzonej przez 300 artystów i ekspertów, specjalizującej się w grafice komputerowej, animacji 3D i cyfrowych efektach wizualnych dla filmu, rozrywki, edukacji, reklamy i gier komputerowych.

CEO Platige Image Karol Żbikowski:

W Platige zawsze była i będzie przestrzeń na to, żeby rozwijać własne projekty i zainteresowania. W nasze DNA wpisana jest niezależność i możliwość realizacji własnych pasji i marzeń”.

 

Reżyser, scenarzysta i producent kreatywny w Platige Image Tomek Bagiński:

W Platige zawsze udawało się wychodzić poza szablon. Rzeczy z pozoru niemożliwe okazywały się możliwie. Projekty, które nie miały potencjału komercyjnego przynosiły zyski. I tak krok po kroku przez 25 lat (śmiech)”.

 

Założyciel i przewodniczący rady nadzorczej Platige Image Jarosław Sawko:

„Często pytają mnie: jak się robi taką firmę? I choć nie mam gotowej recepty na sukces to wiem co trzeba. Trzeba iść. Zrobić krok do przodu. Na początek mały, potem trochę większy, a potem znów mniejszy. Ważne, żeby iść. Wszystko jedno, w którą stronę. Raz do przodu, a potem nawet w bok. Ale iść”.

 

Piotr Sikora założyciel Platige Image, wiceprzewodniczący rady nadzorczej:

„W 1994 miałem taką wizję, żeby stworzyć największe studio animacji w Polsce, które będzie miało kilkaset osób. I to się spełniło. I to jest niesamowite!”

 

Film można obejrzeć na kanale PlatigeImage w serwisie YouTube.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV

Jest wszędzie. Noszą ją zwykli ludzie, sportowcy i światowe gwiazdy. Nie tylko biega się w niej i spaceruje, ale coraz częściej zakładamy ją na spotkania w gronie przyjaciół czy
Film Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?
2024-07-23 | 01:00

Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?

Stan psychiczny polskich dzieci i młodzieży w Polsce stale się pogarsza – według badań NFZ z 2021r. na depresję chorowało 2% dzieci w wieku 6-12 lat oraz aż 20% w grupie
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.