Komunikaty PR

Pełne miłości lato w ROMANCE TV

2022-06-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Do pobrania docx ( 0.97 MB )

W lipcu stacja Romance TV przygotowała prawdziwie gorące, pełne uczuć i namiętności cykle filmowe na długie, letnie wieczory. Popularna seria „Lato w…” zabierze widzów w romantyczne podróże do najpiękniejszych miejsc na Ziemi, gdzie bohaterowie znajdą wielką miłość na całe życie, a w premierowym serialu „Gabinet z widokiem na morzem” poznają, jak można od nowa zacząć życie zawodowe i miłosne, nie bacząc na przeszkody, które rzuca los.

Już w każdą niedzielę, od 3 lipca, od godz. 18.05 do północy, widzowie będą mogli rozkoszować się pięknymi, letnimi widokami i wspaniałymi, pozytywnymi historiami miłosnymi w nowym cyklu filmowym pt. „Romantyczne, letnie wieczory”. Wtedy bowiem przyjdzie czas, by jednego dnia poznać cztery gorące i wakacyjne przygody rozgrywające się w urzekających miejscowościach wypoczynkowych. Słońce, plaża, morze i wielkie uczucie! W Romance TV szykują się wspaniale wakacje z popularną serią „Lato w…”! W tym stacja zawita w Toskanii, Alzacji, Andaluzji, Południowej Francji, Paryżu, Marakeszu, na Majorce, Elbie, Cyprze i wielu innych przepięknych miejscach.

Z kolei od 6 lipca, w każdą środę o godz. 20:00, bohaterowie nowej serii „Gabinet z widokiem na morze” przeniosą widzów na Rugię, malowniczą, bałtycką wyspę, gdzie 40-letnia Nora Kaminski jako lekarka bez tytułu doktora próbuje - nie do końca z własnej woli - rozpocząć nowe życie. Wcześniej pracowała na wycieczkowcu, ale zwolniono ją za rzekome uchybienie. Na finansowy dołek nie trzeba było długo czekać. Teraz jest szczęśliwa, że może zacząć pracę w przychodni swojego kolegi ze studiów, doktora Richarda Freese. Nowe życie na Rugii stawia jednak przed nią wiele wyzwań w życiu zawodowym i sercowym…

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.