Komunikaty PR

Firma Oddlygood i fiński wokalista Käärijä nawiązują współpracę!

2023-09-06  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Pietraszek
M+G Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Piękna 15 lok. 35
00-549 Warszawa
monika.pietraszek|mplusg.com.pl| |monika.pietraszek|mplusg.com.pl
+48 501 183 386
www.mplusg.com.pl
Do pobrania Oddlygood ( 0.22 MB )

Wiadomość, która rozkołysze świat: Firma Oddlygood i fiński wokalista Käärijä, znany z brawurowego wykonania utworu „Cha Cha Cha”, nawiązują współpracę!

Nadchodzi zwariowana mieszanka: firma Oddlygood, producent artykułów spożywczych pochodzenia roślinnego, przedstawiła właśnie nowego ambasadora swojej marki, którym będzie wokalista znany światu pod pseudonimem Käärijä. Fiński artysta, który z dnia na dzień zyskał międzynarodowy rozgłos w maju tego roku, podpisał właśnie kontrakt z Oddlygood. To idealne połączenie dla każdego, kto ceni aktywne życie w stylu wege.

Käärijä skradł show na scenie w Liverpoolu w maju tego roku swoim nietuzinkowym stylem, prezentując publiczności słynny już utwór „Cha Cha Cha”.

Obecnie Käärijä nawiązuje współpracę z firmą Oddlygood, w ramach której celebrowana będzie oryginalność i dobry nastrój.

– Produkty roślinne są podstawą mojej kuchni. Odkąd w sklepach pojawił się napój owsiany Oddlygood Barista Oat Drink, jestem jego absolutnym fanem. Naprawdę kocham ten smak – mówi Käärijä. – Jestem bardzo wdzięczny za możliwość  współpracy z marką Oddlygood. Liczę na to, że mogę wiele innych osób zainspirować do otwarcia się na kuchnię roślinną.

– Z radością witamy Käärijä w naszej rodzinie Oddlygood. Jego przebojowość i nieposkromiona energia doskonale wpisują się w podstawowe wartości naszej firmy: chcemy celebrować fakt, że każdy jest wyjątkowy i zachęcać ludzi do podążania własną ścieżką – komentuje Nina Gillsvik, Dyrektor Marketingu (CMO) w Oddlygood. – Nie możemy się już doczekać, żeby pokazać światu efekty naszej współpracy.

Oddlygood to globalna marka, której ambicją jest podbić świat niesamowitym smakiem i jakością swoich produktów roślinnych. Oddlygood wywodzi się z firmy Valio, jednej z czołowych firm branży spożywczej w Finlandii. Oddlygood powstała w 2018 r., a jej założycielom przyświecała wizja kreowania lepszej przyszłości dla ludzi i planety, poprzez oferowanie smacznych produktów alternatywnych wobec tradycyjnej żywności. Stale wzbogacana gama produktów roślinnych Oddlygood jest obecnie dostępna rynkach Europy i Stanów Zjednoczonych. W Polsce można je znaleźć we wszystkich sklepach Kaufland oraz Netto i w wybranych sklepach Auchan oraz Carrefour. Więcej informacji na stronie oddlygood.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: M+G Sp. z o.o. Sp. k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI? Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?

Miesiąc temu, restauracja NUTA pod batutą Chefa Andrei Camastry powtórzyła swój sukces sprzed roku, utrzymując kulinarnego Oscara – gwiazdkę Michelin. Jest to gwarancja
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.