Fix Kurczak w sosie – nowość od marki Knorr! Idealnie kremowy sos w trzech pysz
Polacy kochają smak kurczaka, a sposób na przygotowanie tego rodzaju mięsa w sosie, to najczęściej poszukiwany przepis w internecie. Marka Knorr śledzi trendy i potrzeby konsumenckie, dlatego stworzyła produkt, który doskonale na nie odpowiada – Fix Kurczak w sosie w trzech pysznych smakach – kurkowym, pieczarkowym i dyniowym. To doskonałe połączenie warzyw i przypraw, pochodzących ze równoważonych upraw jest gwarancją idealnie kremowego sosu, który przygotujemy szybko i wygodnie.
Fixy marki Knorr cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów ze względu na szybkość i wygodę gotowania oraz gwarancję, że danie zawsze wychodzi tak samo dobre. W efekcie nie stresują się podczas gotowania tym, czy na pewno osiągną pożądaną konsystencję i smak potrawy.
Nowe produkty Knorr z linii Fix Kurczak w sosie to trzy nowe inspiracje na szybki i pyszny obiad. Produkt występuje w trzech wariantach smakowych: pieczarkowym, kurkowym i dyniowym.
Idealnie kremowy sos!
Fix Kurczak w sosie w trzech pysznych smakach to nowy produkt na naszym rynku. To doskonałe połączenie warzyw i przypraw, pochodzących ze zrównoważonych upraw. Dzięki przepisowi na opakowaniu w zaledwie 15 minut przyrządzimy niezwykle kremowy i wyrazisty sos do kurczaka o smaku kurkowym (Fix Kurczak w Sosie Kurkowym), pieczarkowym (Fix Kurczak w Sosie Pieczarkowym) i dyniowym (Fix Kurczak w Sosie Dyniowym). Produkt ten idealnie smakuje także w połączeniu z warzywami. Nie masz pomysłu jak je podać? Skorzystaj z wegetariańskiej wersji przepisu, którą znajdziesz na opakowaniu.
KURCZAK W SOSIE KURKOWYM
Idealna kompozycja do przygotowania kurczaka w sosie kurkowym. FIX KURCZAK W SOSIE KURKOWYM to gwarancja smaku i doskonale kremowego sosu bez długiego gotowania. Wystarczy 15 minut, a Twój obiad będzie gotowy. Zobaczysz, że Twoja rodzina pokocha ten pomysł! Skorzystaj z naszego przepisu na opakowaniu. Zamiast kurczaka, sos możesz podać z warzywami.
Cena sugerowana: 4,49 zł
KURCZAK W SOSIE PIECZARKOWYM
Idealny pomysł na kurczaka w sosie pieczarkowym! FIX KURCZAK W SOSIE PIECZARKOWYM to sposób na szybkie i pyszne danie. Daj się uwieść doskonałej kompozycji smaku na bazie śmietanki i pieczarek. Postaw na szybkość, wygodę i gwarancję idealnie kremowego sosu, który bardzo dobrze smakuje zarówno z kurczakiem, jak i z warzywami.
Cena sugerowana: 4,49 zł
KURCZAK W SOSIE DYNIOWYM
Spróbuj nowej, aromatycznej kompozycji na bazie dyni, z pomocą której przygotujesz pysznego kurczaka w sosie dyniowym. FIX KURCZAK W SOSIE DYNIOWYM to doskonałe połączenie dyni, czosnku oraz natki pietruszki, które pochodzą ze zrównoważonych upraw. Daj się uwieść kompozycji dyni, czosnku, papryki, kminku oraz natki pietruszki. Razem z nowym FIXem KURCZAK W SOSIE DYNIOWYM stworzysz niezwykle kremowy i wyrazisty sos do kurczaka, który doskonale smakuje również w połączeniu z warzywami.
Cena sugerowana: 4,49 zł
![SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1406821999,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?
![Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!](/files/_uploaded/glownekonf_1665146849,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
![Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!](/files/_uploaded/glownekonf_1256229714,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.