Komunikaty PR

Fix Kurczak w sosie – nowość od marki Knorr! Idealnie kremowy sos w trzech pysz

2023-08-07  |  10:00
Biuro prasowe

Polacy kochają smak kurczaka, a sposób na przygotowanie tego rodzaju mięsa w sosie, to najczęściej poszukiwany przepis w internecie. Marka Knorr śledzi trendy i potrzeby konsumenckie, dlatego stworzyła produkt, który doskonale na nie odpowiada – Fix Kurczak w sosie w trzech pysznych smakach – kurkowym, pieczarkowym i dyniowym. To doskonałe połączenie warzyw i przypraw, pochodzących ze równoważonych upraw jest gwarancją idealnie kremowego sosu, który przygotujemy szybko i wygodnie.

Fixy marki Knorr cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów ze względu na szybkość i wygodę gotowania oraz gwarancję, że danie zawsze wychodzi tak samo dobre. W efekcie nie stresują się podczas gotowania tym, czy na pewno osiągną pożądaną konsystencję i smak potrawy.

Nowe produkty Knorr z linii Fix Kurczak w  sosie to trzy nowe inspiracje na szybki i pyszny obiad. Produkt występuje w trzech wariantach smakowych: pieczarkowym, kurkowym i dyniowym.  

Idealnie kremowy sos!

Fix Kurczak w sosie w trzech pysznych smakach to nowy produkt na naszym rynku. To doskonałe połączenie warzyw i przypraw, pochodzących ze zrównoważonych upraw. Dzięki przepisowi na opakowaniu w zaledwie 15 minut przyrządzimy niezwykle kremowy i wyrazisty sos do kurczaka o smaku kurkowym (Fix Kurczak w Sosie Kurkowym), pieczarkowym (Fix Kurczak w Sosie Pieczarkowym) i dyniowym (Fix Kurczak w Sosie Dyniowym). Produkt ten idealnie smakuje także w połączeniu z warzywami. Nie masz pomysłu jak je podać? Skorzystaj z wegetariańskiej wersji przepisu, którą znajdziesz na opakowaniu.   

KURCZAK W SOSIE KURKOWYM

Idealna kompozycja do przygotowania kurczaka w sosie kurkowym. FIX KURCZAK W SOSIE KURKOWYM to gwarancja smaku i doskonale kremowego sosu bez długiego gotowania. Wystarczy 15 minut, a Twój obiad będzie gotowy. Zobaczysz, że Twoja rodzina pokocha ten pomysł!  Skorzystaj z naszego przepisu na opakowaniu. Zamiast kurczaka, sos możesz podać z warzywami.

Cena sugerowana: 4,49 zł

KURCZAK W SOSIE PIECZARKOWYM

Idealny pomysł na kurczaka w sosie pieczarkowym! FIX KURCZAK W SOSIE PIECZARKOWYM to sposób na szybkie i pyszne danie. Daj się uwieść doskonałej kompozycji smaku na bazie śmietanki i pieczarek. Postaw na szybkość, wygodę i gwarancję idealnie kremowego sosu, który bardzo dobrze smakuje zarówno z kurczakiem, jak i z warzywami.

Cena sugerowana: 4,49 zł

KURCZAK W SOSIE DYNIOWYM

Spróbuj nowej, aromatycznej kompozycji na bazie dyni, z pomocą której przygotujesz pysznego kurczaka w sosie dyniowym. FIX KURCZAK W SOSIE DYNIOWYM to doskonałe połączenie dyni, czosnku oraz natki pietruszki, które pochodzą ze zrównoważonych upraw. Daj się uwieść kompozycji dyni, czosnku, papryki, kminku oraz natki pietruszki. Razem z nowym FIXem KURCZAK W SOSIE DYNIOWYM stworzysz niezwykle kremowy i wyrazisty sos do kurczaka, który doskonale smakuje również w połączeniu z warzywami.

Cena sugerowana: 4,49 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI? Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?

Miesiąc temu, restauracja NUTA pod batutą Chefa Andrei Camastry powtórzyła swój sukces sprzed roku, utrzymując kulinarnego Oscara – gwiazdkę Michelin. Jest to gwarancja
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.