Food Hall Powiśle z nagrodą Grube Ryby Radia Kolor
Nie trzeba spędzać wielu godzin w podróży, by poznać smaki świata. Wystarczy odwiedzić warszawskie Powiśle, a dokładniej – Food Hall Powiśle. Kulinarny koncept, łączący 17 punktów gastronomicznych i 5 barów, zwyciężył w konkursie Grube Ryby w kategorii „Życie ze smakiem”. O wyniku plebiscytu zdecydowali słuchacze Radia Kolor.
Food Hall Powiśle to tygiel smaków i aromatów z różnych stron świata. Zlokalizowany w Elektrowni Powiśle, łączy 17 starannie wyselekcjonowanych konceptów gastronomicznych i 5 barów. To właśnie ten koncept pełny różnorodności zwyciężył w tegorocznej edycji konkursu Grube Ryby Radia Kolor. Tętniące życiem serce warszawskiego Powiśla skupia takie lokale jak: Vietlabb, Kimi Sushi, Chmeli Suneli, Philly's Finest, Ramen Kikuya, MariCruz, Petit Breton Crêperie, Goffry, HotDogarnia, The Fry, Smashny Burger, Curry Leaves, Quattro Canti, Osmania, Dary Posejdona, Dim Sum Para Para, Nar, a także bary: Elektryk, Centrala, Kandela, Patio i Lumen Rooftop.
Food Hall Powiśle to nie tylko miejsce kulinarnych doznań, ale też przestrzeń do spotkań i kulturalnych wydarzeń. Fuzję smaków i aromatów dopełnia muzyka, która umila odwiedzającym nie tylko letnie wieczory.
Grube Ryby Radia Kolor to konkurs, którego celem jest wyróżnienie nietuzinkowych osobowości i ciekawych projektów. Statuetki zostały wręczone podczas uroczystej gali z okazji 30-lecia Radia Kolor.
Podczas Pol’and’Rock powstanie rekordowy obraz z wkrętów
Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej
Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.