Fuzja z Latem poleca się na weekend!
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Przed nami kolejny wakacyjny weekend atrakcji odbywających się w ramach tegorocznej edycji Fuzji z Latem. Co zaplanowaliśmy dla naszych Gości tym razem? W sobotni wieczór zapraszamy do Kina Letniego TME Polówka, podczas której wyemitowana zostanie komedia romantyczna i musical w jednym, czyli kultowa „Mamma Mia!”. Niedzielny poranek upłynie z kolei pod znakiem aktywności fizycznej, o którą zadba szkoła jogi Lido Movement. Wszystkie atrakcje są bezpłatne.
Pomysł na idealny letni wieczór w mieście? W najbliższą sobotę, 8 lipca, warto wybrać się do Fuzji na pokaz kina pod chmurką, czyli popularną Polówkę. W pięknym otoczeniu pofabrycznej zabudowy kompleksu tym razem obejrzeć będzie można film pt. „Mamma Mia!”, z największymi przebojami zespołu ABBA w tle. W rolach głównych plejada gwiazd, m. in. Meryl Streep, Pierce Brosnan czy Colin Firth. Dwie historie miłosne, wspaniała gra aktorska oraz porywająca do zabawy muzyka ABBY – Fuzja zaprasza na wieczór pełen emocji! Komedia „Mamma Mia!” zostanie wyemitowana w ramach sekcji „Ikony”, której projekcje odbywają się w Fuzji w każdy sobotni wieczór tegorocznych wakacji po godzinie 21:00 we wnętrzu zabytkowej Kotłowni Elektrowni Karola Scheiblera lub w plenerze obok secesyjnego budynku. Filmowy wieczór w Fuzji odbywający się w ramach TME Polówka jest bezpłatny, a sam seans dodatkowo umili widzom obowiązkowy w kinie poczęstunek – pyszny popcorn!
Dla osób, które chcą zadbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną Fuzja przygotowała coniedzielne zajęcia z jogi na świeżym powietrzu prowadzone przez doświadczone instruktorki ze Studia Lido Movement. Do wspólnych ćwiczeń w Ogrodach Anny (przestrzeń przed Elektrownią Karola Scheiblera) dołączyć można bezpłatnie w najbliższy niedzielny poranek o godzinie 10:00. Zajęcia są otwarte i nie obowiązują na nie zapisy. By zajęcia były dla nas jeszcze bardziej komfortowe warto zabrać ze sobą swoją własną matę do jogi. Serdecznie zapraszamy!
Z kolei już 23 lipca, w niedzielę, do Fuzji powróci niezwykle popularna wśród mieszkańców Łodzi i okolic – Międzypokoleniowa Potańcówka. Do wspólnej zabawy Fuzja zaprasza w godzinach 16:00 – 20:00. Tańczyć będziemy do największych przebojów ostatnich dekad w klimatycznym wnętrzu Kotłowni Elektrowni Sheiblera z zabytkowym piecem w tle! Wydarzenie jest bezpłatne. Ale to nie koniec atrakcji odbywających się w niesamowitej atmosferze pofabrycznej zabudowy. W piątkowy wieczór 28 lipca w godzinach 21:00 – 22:00 w Kotłowni w otoczeniu lampek i świec odbędą się zajęcia jogi nocnej. Zapisy na spotkanie prowadzone będą bezpośrednio przez szkołę Lido Movement pod adresem kontakt@lidomovementstudio.pl
Aby zawsze być na bieżąco z wydarzeniami odbywającymi się w ramach Fuzji z Latem zachęcamy do śledzenia mediów społecznościowych:
Facebook Fuzji: https://www.facebook.com/FuzjaLodz
Instagram Fuzji: https://www.instagram.com/fuzjalodz/
Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. W Fuzji jeszcze w tym roku otwarte zostaną pierwsze koncepty gastronomiczne: Bakery, Deseo, Zdrowa Krowa, Sakana Sushi czy Chinkalnia. W biurowcu od strony ulicy Milionowej działa już placówka prywatnej sieci przedszkoli i żłobków Luppo Puppo.
Podczas Pol’and’Rock powstanie rekordowy obraz z wkrętów
Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej
Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.