Gdy kolor nadaje ton: personalizowane kolekcje Lena Lighting zaskakują designem
Indywidualizm okrzyknięto jednym z najsilniejszych trendów w świecie designu. Możliwość dostosowania elementów otoczenia i wyposażenia do własnych upodobań, stało się wyznacznikiem jakości. Im więcej własnego ja, odzwierciedlającego się w aranżacji wnętrz, tym lepiej. W kolekcjach Lena Lighting, takich jak Messaggio, Colline x Terrano oraz Sizzano, to kolor opowiada o użytkowniku.
Kolor, jak nic innego, pozwala wyrazić swój charakter i dostarczyć wyjątkowych wrażeń estetycznych, dopasowując jego odcienie do własnej ekspresji. Kolekcja lamp Messaggio, stworzona przez Lena Lighting we współpracy z Dorotą Koziarą, linia Colline x Terrano – efekt kooperacji z marką Acustio oraz zaprojektowana przez Jakuba Zarzyńskiego lampa Sizzano zapewniają szerokie możliwości personalizacji.
W zgodzie z kolorem
Doświadczanie kolorów w naturalny sposób pobudza zmysły i wywołuje różnorakie emocje. Dlatego w aranżowaniu wnętrz tak istotną rolę odgrywa dobór barw i ich tonacji. Ulubione odcienie sprawiają, że przebywanie w pomieszczeniu nabiera osobistego wydźwięku, zapewnia poczucie bezpieczeństwa, spokoju i ukojenia. Z myślą o tym Dorota Koziara wraz z Lena Lighting stworzyła kolekcję lamp Messaggio.
Na pierwszy plan wysuwa się wyjątkowy design oraz niemal nieograniczona gama barw, w jakiej można zaaranżować lampy Messaggio. Użytkownik samodzielnie decyduje nie tylko o kolorze zewnętrznej części obudowy, a także o odcieniu wnętrza lamp, dzięki czemu może je w pełni spersonalizować i nadać nietuzinkowy charakter. Skorelowanie stonowanych odcieni z ich bardziej wyrazistymi wersjami pozwoli na wprowadzenie do wnętrz odważnych kontrastów.
- Kolekcja Messaggio, którą stworzyliśmy wspólnie z Dorotą Koziarą, zapewnia niezwykle szerokie możliwości dostosowywania lamp do własnych potrzeb oraz wymagań. Użytkownicy mogą wybierać spośród kilku proponowanych kształtów i wielkości lamp, ale także dobierać kolorystykę detali. I to właśnie kolor staje się wyróżnikiem, który podkreśla indywidualny charakter wnętrza. – wyjaśnia Marzena Lesińska Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu Lena Lighting
W kolekcji znalazły się lampy stojące, wiszące oraz kinkiety, które można dowolnie łączyć i tworzyć z nich zjawiskowe kompozycje wizualne.
Dźwięki i barwy
Do własnych upodobań niezwykle łatwo można dostosować lampy akustyczne Colline x Terrano. Użytkownik decyduje zarówno o ich kolorze, rozmiarze, jak i kształcie, które najbardziej odpowiadają jego gustom i potrzebom estetycznym.
Same panele tworzą układ pełen fałd, przypominający prowansalskie pola (fr. colline – wzgórza). Zwieszenie kilku lamp o zróżnicowanych układach, wielkościach i kolorystyce pozwala na tworzenie wyjątkowych aranżacji dekoracyjnych, które nie tylko doświetlą wnętrze, ale też skutecznie je wyciszą.
Kolor Colline x Terrano wybrany z palety barw RAL jest intensywny i odporny na blaknięcie. Na życzenie użytkownika istnieje również możliwość pokrycia lampy technologią opartą na nanosrebrze, które chroni powierzchnię przed rozwojem bakterii.
Klasyka, naturalnie
Kolor daje wiele możliwości stylizacyjnych. W przypadku lamp Sizzano użytkownik decyduje o barwie klosza otulającego układ świetlny. Subtelnie ożywi on każdą aranżację. Natomiast stworzenie całej kompozycji podsufitowej z lamp utrzymanych w różnorodnej kolorystyce sprawi, że pomieszczenie zyska na niepowtarzalności.
Inspiracją do stworzenia Sizzano stała się natura z jej wielobarwnością i obłymi kształtami. W projekcie spotkały się klasyka, finezyjnie spojona z łagodnością otaczającej przyrody. Owalny kształt lampy, podkreślony wybranym kolorem, doskonale wpisze się w dowolny styl architektoniczny.
Lampa Sizzano dostępna jest w wielu wariantach kolorystycznych z palety barw RAL, które pomogą odzwierciedlić indywidualny charakter przestrzeni oraz osobowość użytkowników.
Kolor staje się narzędziem, z pomocą którego możliwe jest tworzenie jedynych w swoim rodzaju projektów.. W kolekcjach lamp Messaggio, Colline x Terrano oraz Sizzano to właśnie kolor podkreśla piękno indywidualizmu.
Oaza spokoju na Żoliborzu
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.