Komunikaty PR

Gdynia: “Moda i Uroda” w Klifie tylko do połowy października

2020-10-09  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

To ostatni moment, by w Galerii Klif odwiedzić wystawę zdjęć przedwojennych elegantek i elegantów, a także miejsc związanych z modą i urodą w dawnej Gdyni. Wystawa została przygotowana we współpracy z Muzeum Miasta Gdyni, trwa do 16 października i jest całkowicie bezpłatna.

To już szósta, niepowtarzalna wystawa przedwojennych fotografii w najstarszej gdyńskiej galerii handlowej. Tym razem osoby odwiedzające galerię, za sprawą unikatowych i wcześniej niepublikowanych zdjęć, mają okazję podziwiać międzywojennych gdynian w pełnej krasie. Kobiety, ale też mężczyźni prezentują się na tych zdjęciach w wyjątkowym szyku i stylu, który inspiruje do dziś. Ciekawe jest także identyfikowanie miejsc i budynków, uwiecznionych na fotografiach, zwłaszcza że współczesne śródmieście Gdyni nie różni się aż tak bardzo od tego sprzed 1939 roku.

- Po raz kolejny okazało się, że nasi klienci doceniają powiązanie w naszych działaniach historii i współczesności. Te zdjęcia, jak żadne inne, wpisują się we wnętrza galerii handlowej. Okazuje się, że moda i elegancja są równie bliskie gdynianom jak były niegdyś. Zapraszam jeszcze przez tydzień do obejrzenia wystawy i odwiedzin w naszych progach – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni.

Kto nie może osobiście odwiedzić wystawy, może to zrobić wirtualnie. Wystawie towarzyszy nietypowe oprowadzanie, w formie on-line. Dariusz Małszycki z Działu Historycznego oraz Olga Lewandowska z Ośrodka Edukacji Muzeum Miasta Gdyni opowiadają o fotografiach w filmie dostępnym na kanale Gdynia Kulturalna w serwisie YouTube.

Kolejna, siódma wystawa zorganizowana wspólnie z Muzeum Miasta Gdynia i Galerią Klif, otwarta będzie od 23 października. Ekspozycja “Zanim powstał Klif” zaprezentuje zmiany, jakim uległo otoczenie galerii. Wystawa będzie jedną z atrakcji, które Galeria Klif przygotowuje w związku ze swoim jubileuszem. 

Odwiedzając Galerię Klif należy pamiętać o środkach bezpieczeństwa, które zostały wprowadzone w związku z covid-19. Klienci mają obowiązek zasłaniania nosa i ust. W galerii zostały ustawione dozowniki z płynem do dezyfekcji. Klif zachęca także klientów do utrzymania dystansu od innych osób przebywających w galerii. 

***

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Kobieca figuracja i wyraziste barwy. Wystawa prac Renaty Magdy w Drukarni Biuro prasowe
2024-10-30 | 15:00

Kobieca figuracja i wyraziste barwy. Wystawa prac Renaty Magdy w Drukarni

Charakterystyczna paleta wyrazistych barw, kameralne ujęcia kobiecych postaci i sceny rozgrywane w dekoracyjnych układach – to znaki rozpoznawcze twórczości malarki
Sztuka Wystawa z okazji jubileuszu 10-lecia siedziby NOSPR
2024-10-25 | 14:55

Wystawa z okazji jubileuszu 10-lecia siedziby NOSPR

Setki koncertów, występy muzyków światowego formatu, tłumy melomanów... Przez ostatnie 10 lat w siedzibie Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia (NOSPR) w
Sztuka LEGENDA O JANKU I TAJEMNICE „ZŁOTEJ KSIĘGI”. CHOJNY CORAZ BARDZIEJ ZNANE
2024-10-24 | 10:00

LEGENDA O JANKU I TAJEMNICE „ZŁOTEJ KSIĘGI”. CHOJNY CORAZ BARDZIEJ ZNANE

Najbliższy weekend przyniesie kilka propozycji dla miłośników historii Łodzi, chcących odkryć na nowo Chojny. Legendę o Janku Mulinowiczu oraz ciekawostki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Edukacja

Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom

W 2022 roku zmarło w Polsce niemal 450 tys. osób. Za niemal 75 proc. zgonów odpowiadały przewlekłe choroby niezakaźne, przede wszystkim choroby układu krążenia i nowotwory złośliwe. Badania wskazują, że utrzymywanie zdrowego stylu życia może o blisko 80 proc. zmniejszyć ryzyko choroby przewlekłej czy zawału serca. Może też odwrócić skutki chorób i wspierać proces leczenia. Dlatego też coraz większego znaczenia nabiera medycyna stylu życia.

Gwiazdy

Robert El Gendy: Halloween to zupełnie nie moja estetyka. Na początku listopada nie jest mi do śmiechu, raczej pogrążam się w zadumie

Prezenter zaznacza, że nijak nie potrafi się przekonać do świętowania Halloween. Uważa bowiem, że jest to zwyczaj zbyt komercyjny i nieprzystający do jego stylu. Jego zdaniem przełom października i listopada to nie czas na dobrą zabawę, maskaradę i upiorne stroje, ale na zadumę, refleksję i wspomnienia o naszych bliskich zmarłych.