Komunikaty PR

Gorączka rabatów! Aż 60 tysięcy złotych do rozdania w Magnolia Park

2021-11-24  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

1200 kart podarunkowych o łącznej wartości 60 tys. zł rozda w Black Weekend Magnolia Park. Weekend mega okazji ruszy 26 listopada. Na wrocławian czekają również rabaty sięgające nawet 80 proc.

Gorączka wyprzedaży zbliża się wielkimi krokami. Nadchodzący weekend to doskonała okazja, by spełnić zakupowe marzenia i w atrakcyjnych cenach kupić ubrania, akcesoria, obuwie, kosmetyki, biżuterię, sprzęty RTV i AGD, zabawki dla dzieci lub ozdoby do domu. Wielka wyprzedaż będzie obowiązywała w większości z prawie 300 sklepów i stoisk, na terenie największego na Dolnym Śląsku centrum handlowego.

- Black Weekend to szczególny czas w Magnolia Park, bo wyprzedaże przygotuje znaczna większość naszych najemców. Będzie można skorzystać z promocji, a przy okazji otrzymać od nas kartę podarunkową na kolejne zakupy w Magnolia Park. W tych dniach będziemy dla Państwa otwarci do godziny 22.00, więc będzie można zrobić zakupy spokojnie i z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego – zachęca Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.

Weekend rabatów odbędzie się w Magnolia Park już 26 i 27 listopada. Podczas Black Weekend na klientów czekają nie tylko atrakcyjne rabaty i mega okazje, ale także 1200 kart podarunkowych o łącznej wartości 60 tysięcy złotych.

- Na piątek i sobotę przygotowaliśmy dla naszych klientów po 600 kart podarunkowych. Każda o wartości 50 zł. Aby zdobyć kartę, wystarczy w tych dniach zrobić zakupy w Magnolia Park za 300 zł na jednym paragonie – zaprasza Joanna Sawośko-Duda.

Kartę podarunkową od Magnolia Park można wykorzystać, płacąc za swoje zakupy w Black Weekend albo w późniejszym terminie lub zachować ją na prezent mikołajkowy lub gwiazdkowy dla bliskiej osoby.

 

Lista rabatów obowiązujących w Magnolia Park w Black Weekend:

YES - rabaty do 70%.

WÓLCZANKA - 40% rabatu na wszystko. Rabat obowiązuje od cen regularnych na kolekcję jesień/zima 2021.

WITTCHEN - rabaty do 70%.

WOJAS - rabaty do 60% na całą kolekcję

ULLA POPKEN - rabat 20% na wszystko.

UNIQUE BOUTIQUE - 30% rabatu na czarne oprawki okularowe i okulary przeciwsłoneczne.

TIME TREND - rabaty do 80%.

TOMMY HILFIGER - 30% rabatu.

TOUS - rabaty od 20% do 50% na wybrane produkty.

SWISS - rabaty do 70% na najlepsze zegarki.

TATUUM - 40% rabatu na wszystko z wyłączeniem kolekcji Treasures.

SEPHORA - 20% rabatu na bestsellerowe marki. Szczegóły w sklepie.

RECMAN - 23% rabatu na wszystko.

REGATTA - rabaty do 70% na wybrany asortyment.

REPORTER YOUNG - 30% rabatu na cały asortyment.

PEEK&CLOPPENBURG - 15% rabatu na wszystko - także na asortyment przeceniony.

PIERRE CARDIN - rabaty do 50%.

PIZZA HUT - druga pizza za 1 zł.

PAKO LORENTE - rabaty do 70%.

OBAG - rabaty od 20% do 50%.

OCHNIK - rabaty od 30% do 60% na jesienną kolekcję.

OKAIDI - 50% rabatu na drugi produkt.

MEDICINE - 20% rabatu na wszystko.

META - promocja 2+1.

NEONAIL - rabaty do 50%.

NEW BALANCE - rabaty do 40%.

LEVIS - 30% rabatu na cały asortyment.

HOMLA - 30% rabatu na wszystko.

INGLOT - 23% rabatu na wszystko.

KAPPAHL - 25% rabatu na wszystko bez Newbie i Minories.

KODANO - 50% rabatu na dowolne okulary korekcyjne (oprawki + soczewki okularowe).

E-OBUWIE - rabaty do 70% na wybrane produkty.

DECIMAS - 20% rabatu na wybrane produkty.

DEICHMANN - rabaty do 50% na wybrane artykuły.

DESIGN OPTYK - rabaty do 50%. Badanie w prezencie.

DIVERSE - 30% rabatu na drugi tańszy, przeceniony produkt.

DOUGLAS - 300 bestsellerów z rabatem aż do 30%!

DUKA - 30% rabatu cały asortyment DUKA (z wyłączeniem AGD).

ECCO  - rabaty do 40%!

CROCS - 30% rabatu na wszystko.

BRIJU - 25% rabatu na biżuterię i 15% na zegarki.

BY O LA LA - 20% rabatu na cały asortyment.

BYTOM - 40% rabatu na wszystko. Rabat obowiązuje od cen regularnych na kolekcję jesień/zima 2021.

CALZEDONIA - 20% rabatu na całą kolekcję. Oferta specjalna -50%.

BIG STAR - 30% rabatu na wybrane produkty.                       

Wszystkie aktualne rabaty znajdziecie na stronie www.magnoliapark.pl

 

Więcej informacji:

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W centrum dostępny jest także nowoczesny hipermarket Carrefour, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.

Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.

O Multi

Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Zarządza ona ponad 80 nieruchomościami handlowymi w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają tu, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarządzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobyła za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek Biuro prasowe
2024-10-03 | 01:20

Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek

Centrum Handlowe Borek jest już z Wami od ćwierćwiecza! Przez ten długi czas dokładaliśmy wszelkich starań, aby wszyscy – nasi sąsiedzi i przyjaciele, wracali do nas jak
Zakupy Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka
2024-10-01 | 14:00

Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka

  Czy kraje bałtyckie – Litwa, Łotwa i Estonia - to dobry kierunek ekspansji zagranicznej? Sprawdźmy to! Szacuje się, że będą to jedne z najszybciej rozwijających się
Zakupy W Pepco rusza projekt Cena jakiej nie było
2024-09-30 | 12:00

W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"

Pepco zaskakuje nowymi, niższymi cenami kilkudziesięciu linii produktowych ze swojej podstawowej oferty. Asortyment tańszych towarów obejmuje m.in. ubrania dla dzieci i dorosłych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Qczaj: Alkohol niszczył moją rodzinę i moje dzieciństwo. Produkty z jego zawartością nie mogą być na wyciągnięcie ręki dla dzieci

Trener nie kryje oburzenia sprzedawaniem alkoholu w opakowaniach, które do złudzenia przypominają tubki z musem owocowym dla dzieci. Chodzi bowiem o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Qczaj ze swojego doświadczenia wie, jak szybko można wpaść w uzależnienie, dlatego jest przeciwny promowaniu i reklamowaniu alkoholu. Sam od ponad dwóch lat z całych sił walczy o wytrwanie w trzeźwości. Z ostatnich informacji wynika, że w obliczu narastającej krytyki producent alkotubek, zdecydował się wycofać je ze sklepów i wstrzymać ich produkcję.

Żywienie

David Gaboriaud: Żabie udka i ślimaki są dla turystów. Francuzi nie jedzą ich codziennie, sam jadłem je trzy razy w życiu

Według Davida Gaboriauda przy ocenie kuchni francuskiej Polacy często kierują się stereotypami i wśród najbardziej popularnych wymieniają żabie udka i ślimaki. Jego zdaniem nic bardziej mylnego, ponieważ ten kraj ma niezwykle bogatą i tętniącą życiem kulturę kulinarną. Smakosze mają do wyboru wiele smacznych i często bardzo łatwych do przygotowania dań. Ale żeby poznać te smaki, trzeba pojechać do różnych regionów, nie tylko bazować na paryskich restauracjach.

Problemy społeczne

Seniorzy oczekują od miast oferty dla siebie. To mogłoby przeciwdziałać ich izolacji społecznej

70 proc. mieszkańców miast wskazuje, że samotność to jedna z głównych przyczyn złego stanu psychicznego – wynika z badania Kantar Polska przeprowadzonego dla Grupy LUX MED. Z takim stwierdzeniem zgodziło się ponad 80 proc. osób w najstarszej grupie wiekowej, co może oznaczać, że to one najczęściej zmagają się z takim problemem. Eksperci widzą tutaj dużą rolę dla miast – oferta różnych inicjatyw czy darmowa pomoc psychologiczna dla seniorów mogłyby pomóc w poprawie ich dobrostanu psychicznego.