Gotuj się na nagrody! Wciąż masz szansę na wygraną w konkursie Vegety
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Już pierwsi szczęśliwcy zdobyli atrakcyjne nagrody pieniężne w konkursie „Gotuj się na nagrody”, realizowanym przez markę Vegeta. Szansę na wygraną i dołączenie do grona laureatów ma wciąż każdy miłośnik znanej przyprawy. Zabawa trwa aż do końca lutego przyszłego roku.
Konkurs Vegety „Gotuj się na nagrody” wystartował 12 listopada 2020 r. To jednak nie koniec tej fantastycznej zabawy – wszyscy konsumenci i użytkownicy przypraw marki Vegeta wciąż mogą dołączyć do gry i powalczyć o wygraną.
Wygrywaj z Vegetą
Zasady konkursu są proste. Aby wziąć w nim udział, wystarczy w terminie do 28 lutego 2021 roku kupić dowolny produkt marki Vegeta, następnie zarejestrować paragon na stronie www.vegetagotuj.pl i dokończyć zdanie: „Vegeta w mojej kuchni to…”. Sprzedażą promocyjną objęte są wszystkie produkty marki Vegeta.
Atrakcyjne nagrody!
Na wszystkich kolejnych zwycięzców wciąż czekają nagrody pieniężne – główna nagroda w wysokości aż 50 000 zł, a także 10 nagród po 10 000 zł. To jednak nie wszystko. Każdego dnia trwania promocji jeden szczęśliwiec zdobędzie 100 zł.
Szczegóły i regulamin konkursu znajdują się na stronie www.vegetagotuj.pl.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.