Komunikaty PR

HERSE w sercu Warszawy. Kolekcja Wiosna/Lato 2024

2024-05-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Edyta Bach
iPublicity

Saturna 9
05-509 Józefosław
edyta.bach|ipublicity.pl| |edyta.bach|ipublicity.pl
501232302
www.ipublicity.pl
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

 

Marka HERSE, wierna swoim korzeniom i tradycjom, przenosi nas w magiczny świat Warszawy. W najnowszej kolekcji, nie tylko celebruje swoją historię i dziedzictwo, ale sięga te po nowoczesną perspektywę. Tworzy tym samym niejako klamrę obejmującą „HERSE z wczoraj” oraz „HERSE z dziś”.

Kampania reklamowa

Współpraca z hiszpańskim fotografem mody - Francisco González Calderónem pozwoliła HERSE spojrzeć na Warszawę z dystansu, oczami artysty z innego kraju. Jego perspektywa pozbawiona świadomości lokalnych kontekstów kulturowych oraz wrażliwość na detale, umożliwiły uchwycenie unikalnego charakteru miasta oraz wprowadzenie świeżego, międzynarodowego spojrzenia na dziedzictwo i kulturę Warszawy.

Najnowsza kampania reklamowa kolekcji Wiosna/Lato 2024 to nostalgiczny powrót do przeszłości i czasów, kiedy wysyłanie pocztówek było popularnym sposobem dzielenia się wrażeniami z podróży. Centralnym motywem jest romantyczna wizja Warszawy, przenosząca nas w magiczną podróż ulicami miasta. Jej bohaterowie, niczym turyści odwiedzają kolejne malownicze miejsca. Ubrania doskonale współgrają z atmosferą otaczających ich przestrzeni, dodając stylu i elegancji romantycznemu krajobrazowi.

"Warszawska Pocztówka" to również ukłon w stronę osób na całym świecie, które do tej pory nie miały okazji poznać uroku i piękna Warszawy i stanowi swego rodzaju zaproszenie do fascynującej podróży. Co czeka na odkrycie? Kultura, estetyka, doświadczenia i historia, które może zaoferować tylko Warszawa.

 

Kolekcja Wiosna/Lato 2024

Kolekcja została zaprojektowana tak, by jak najlepiej oddać ducha miasta oraz ukazać złożoność polskiej natury. Stonowane elementy przeplatają się więc z wyrazistymi wzorami oraz paletą barw, która przywodzi na myśl pełne kwiatów, wiosenne parki i ogrody. Tło dla nich stanowią ikoniczne elementy architektury Warszawy, ukazujące jej bogactwo i różnorodność. Codzienność przeplata się tutaj ze światem marzeń, współczesność ze złożoną historią.

- W najnowszej kolekcji HERSE odnaleźć można elementy inspirowane zarówno lokalnymi tradycjami, jak i nowatorskimi trendami, które z niewymuszoną lekkością przeplatają ze sobą „to co było” z „tym co jest”. Wyszukane tkaniny, klasyczne wzornictwo i nowoczesne akcenty sprawiają, że ubrania są zarówno eleganckie, jak i uniwersalne, przemawiając do szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Ta eksploracja uniwersalnych wartości i estetyki podkreśla również międzynarodowe aspiracje marki, która głęboko wierzy w to, że polski rodowód to powód do dumy - mówi Paweł Bober, prezes zarządu HERSE.

Każdy z elementów przygotowanych z myślą o kolekcji Wiosna/Lato 2024 odzwierciedla unikalny charakter i wartości marki, oferując klientom różnorodne opcje wyboru. Spełnia codzienne potrzeby i dostarcza najwyższą jakość. Każdy z elementów kolekcji jest wyjątkowy i reprezentuje wartości marki HERSE.

*** Credits

Fotograf: Francisco González Calderónem

Modele: Wiktoria Wanda Zielińska, Maciej Zieliński, Conrado Moreno Szypowski

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: iPublicity
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.