Komunikaty PR

Hollywood Hair otwiera dziesiąty jubileuszowy salon w Szczecinie

2023-05-08  |  09:00
Biuro prasowe

Firma Hollywood Hair będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów, poszerza swoją ekspansję i otwiera dziesiąty salon - tym razem w Szczecinie. Marka obecna także w hiszpańskiej Marbelli równolegle startuje z festiwalem „Hairchella”, w ramach którego oferuje kobietom m.in. możliwość skorzystania z darmowych konsultacji i porad dotyczących pielęgnacji włosów.

W ciągu 7 lat od momentu powstania Hollywood Hair stało się liderem na polskim rynku przedłużania włosów. Specjaliści firmy do tej pory obsłużyli około 80 tys. klientek i doczepili im łącznie około 80 tys.km. włosów (dla porównania: obwód Ziemi wynosi 40 075 km.). Marka obecna w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Sopocie, Katowicach, Poznaniu i hiszpańskiej Marbelii uruchamia swój kolejny salon w Polsce, co wiąże się z rosnącym popytem na oferowane przez nią usługi. 

- Bardzo się cieszę, że od dziś klientki mogą korzystać z naszych usług również w Szczecinie. Wiem, że długo czekały na to, aż rozpoczniemy działalność w tej lokalizacji. Otwarcie jubileuszowego dziesiątego salonu to kolejny ważny krok w rozwoju naszego biznesu, dzięki któremu wzmacniamy  ekspansję marki. Kiedy zaczynaliśmy, to w Polsce rynek przedłużania włosów praktycznie nie istniał. To właśnie my jesteśmy jego prekursorami i jestem dumna z tego, że rośniemy w siłę - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Wśród klientek Hollywood Hair znajdują się nazwiska, które znamy z pierwszych stron gazet i portali internetowych. Z usług marki korzystają m.in. Kasia Nosowska, Olga Frycz, Sonia Bohosiewicz, Anna Maria Sieklucka, Maffashion, Wersow, Nicole Sochacki (Mama Ginekolog), Maja Bohosiewicz, Karolina Gilon czy Patricia Kazadi. Tym, co wyróżnia firmę, jest holistyczne podejście do włosów. Oferuje ona nie tylko usługę ich przedłużania, ale też własne suplementy, kosmetyki i dedykowane akcesoria do pielęgnacji, które dystrybuowane są za pośrednictwem kanału e-commerce. W jej portfolio znajduje się łącznie około stu produktów. Klientki Hollywood Hair w salonach sieci mogą także korzystać z porad trychologicznych.

Otwarciu dziesiątego salonu działającego pod szyldem marki towarzyszy rozpoczęcie włosowego festiwalu „Hairchella”. W jego ramach klientki firmy oraz zainteresowane mieszkanki miast, w których zlokalizowane są salony Hollywood Hair, będą mogły skorzystać z darmowych konsultacji oraz porad dotyczących pielęgnacji włosów, wykonać modne stylizacje przy pomocy specjalistek oraz wzbogacić fryzurę o kolorowe warkoczyki. Dodatkowo czekają na nie atrakcyjne rabaty na autorskie produkty i suplementy Hollywood Hair.

- Każda kobieta pragnie mieć piękne i zdrowe włosy, ale żeby było to możliwe, należy odpowiednio dbać o ich kondycję. Dzięki organizowanemu przez nas festiwalowi „Hairchella” wychodzimy kobietom naprzeciw i przypominamy, że u podstaw dobrze wyglądających włosów zawsze jest ich zdrowie. Nie możemy też zapominać o właściwej suplementacji oraz preparatach pielęgnacyjnych - komentuje Klaudia Duszyńska. - Harichella” to nie tylko porady i konsultacje, ale też możliwość wykonania stylowych fryzur, jak fale czy loki. Na wszystkie kobiety, które w trakcie trwania wydarzenia odwiedzą nasze salony, będą czekać ekspertki Hollywood Hair, które doskonale wiedzą, jak zajmować się włosami - dodaje Klaudia Duszyńska.

W planach Hollywood Hair jest otwieranie kolejnych salonów zarówno na polskim, jak i  zagranicznym rynku. Marka zamierza także pozyskiwać nowe rynki e-commerce, które przyczynią się do zwiększania sprzedaży jej produktów i akcesoriów. Aktualnie sieć posiada własny sklep on-line angielsko i hiszpańsko języczny oraz prowadzi sprzedaż w całej Europie za pośrednictwem platformy Amazon. Firma chce wykorzystać potencjał rozwijającego się rynku beauty i stać się europejskim liderem w branży doczepiania włosów.

Z danych stowarzyszenia Cosmetics Europe wynika, że Europa stanowi obecnie największy na świecie rynek produktów z kategorii higieny osobistej oraz dbałości o urodę określanych jako Beauty& Personal Care. Jego wartość wynosi już ponad 76 miliardów euro.

Harmonogram festiwalu „Hairchella”:

8-14.05 Szczecin; ul. Bolesława Krzywoustego 80

15-21.05 Poznań; ul. Plac Wolności 7

22-28.05 Katowice; Altus, ul. Uniwersytecka 13

29.05-04.06 Wrocław; ul. Plac Kościuszki 5

5-11.06 Sopot; ul. Aleja Niepodległości 727

12-18.06 Kraków; ul. Zwierzyniecka 30

19-25.06 Warszawa; ul. Belwederska 44, ul. Wilcza 2/4 lok 1 oraz ul. Sobieskiego 102A

*W każdym z miast festiwal trwa od poniedziałku do piątku (bez weekendu).

***

O firmie:

Hollywood Hair to marka założona przez Klaudię Duszyńską - businesswoman z 10-letnim doświadczeniem w biznesie. Przed rozpoczęciem działalności w branży przedłużania włosów, Klaudia Duszyńska prowadziła firmę modową Impress Me, która posiadała ogólnopolską sieć sklepów i własną szwalnię. Firma holistycznie podchodzi do włosów, oferując nie tylko usługę ich przedłużania, ale również  własne suplementy, kosmetyki i dedykowane akcesoria. Sieć salonów Hollywood Hair liczy 9 lokalizacji w największych polskich miastach oraz jeden salon w hiszpańskiej Marbelli. W planach marki jest dalsza ekspansja zarówno krajowa, jak i europejska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej Biuro prasowe
2024-08-01 | 15:00

Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej

Na 3 sierpnia przypada Dzień Arbuza – święto to obchodzone jest w różnych częściach świata, by uczcić ten znany owoc, który bardzo chętnie spożywamy podczas
Uroda Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market
2024-08-01 | 12:15

Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market

Już teraz kosmetyki naturalne “Samo Dobro”, marki należącej do fundacji Feminoteka, są dostępne dla klientek i klientów Bolt Market Pojawienie się marki wśród
Uroda NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!
2024-07-25 | 11:43

NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!

Lato to czas szaleństwa, rozkosznego lenistwa i wzmożonej chęci do odkrywania nowych rzeczy. Właśnie w tym ciepłym czasie chętnie eksplorujemy dotychczas nieznane miejsca,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Konsument

Przybywa konsumentów aronii. Mimo właściwości prozdrowotnych wciąż jest jednak za mało doceniana

Mimo że aronia jest znana z właściwości prozdrowotnych, to nadal nie może się przebić i trafić do grona ulubionych owoców sezonowych Polaków. Dietetycy ubolewają nad tym, że sięgamy po nią dużo rzadziej, niż powinniśmy. Producenci z kolei z powodzeniem wykorzystują ją w sokach, dżemach, koncentratach i innych przetworach, udowadniając, że wcale nie musi być ona kojarzona tylko z kwaśnym, cierpkim smakiem. Zawarte w niej związki działają antynowotworowo i przeciwzapalnie, zapobiegają miażdżycy i chorobom serca, chronią przed udarami, opóźniają rozwój choroby Parkinsona i Alzheimera, a także obniżają ciśnienie krwi.

Podróże

Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem

Stylista zaznacza, że nie dla niego zatłoczone kurorty, plaże zastawione parawanami i długie kolejki turystów. Jego zdaniem takie warunki absolutnie nie sprzyjają wypoczynkowi, dlatego też stara się unikać podróży w sezonie wakacyjnym. Jak podkreśla, upały najlepiej znosi w mieście i niestraszne mu skąpane w słońcu ulice i nagrzane samochody. Z kolei na wczasy Tomasz Jacyków zazwyczaj wybiera się w czerwcu lub we wrześniu.