Komunikaty PR

IBIS STYLES NOWY SĄCZ I ALCHEMIA GOŚCINNOŚCI

2023-07-10  |  12:50
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Uwielbiana przez gości z całego świata marka ibis Styles zaprasza turystów do Nowego Sącza i odkrycia, czym jest alchemia gościnności w sądeckim wydaniu. ibis Styles Nowy Sącz to hotel, w którym na każdego czeka unikalny design, angażujące motywy przewodnie oraz doświadczenia serwowane z lokalnym akcentem. Jak podkreśla dyrektor hotelu, Krzysztof Kos – to miejsce nie tylko dla rozrywki, ale i nauki, w myśl przekonania, że podróże kształcą.

 

Żyjący na przełomie wieków XVI i XVII Michał Sędziwój to najsłynniejszy polski alchemik, o którym za życia głośno było w całej Europie za sprawą jego niezwykłych wyczynów związanych z poszukiwaniem kamienia filozoficznego przemieniającego ołów w złoto. Pozostawione przez mistrza traktaty rzucały nowe światło na rozumienie zjawisk chemicznych, cieszyły się uznaniem wśród późniejszych uczonych i przyczyniły do rozwoju nowożytnej nauki. Ten niezwykły człowiek urodził się w Łukowicach, niewielkiej wsi położonej nieopodal Nowego Sącza. To właśnie jego postać i dokonania stanowią motyw przewodni wnętrz hotelu ibis Styles Nowy Sącz, w którym inspiracje historią regionu łączą się w harmonii z nowatorskim podejściem do świadczenia usług hotelarskich.

 

Marka ibis Styles znana jest przede wszystkim z kreatywnego designu. Wystrój każdego obiektu opiera się na wyrazistym, często inspirowanym lokalnie motywie przewodnim. Gdy przed otwarciem naszego hotelu w 2016 roku dyskutowaliśmy o tym, co powinno się stać jego stylistycznym wyróżnikiem, od razu przyszedł nam do głowy mistrz Sędziwój. Ten owiany legendą alchemik to postać z pogranicza magicznej wiedzy tajemnej i nowoczesnej nauki. Dla nas jest symbolem łączenia tradycji i nowoczesności oraz przełamywania schematów, co wspaniale oddaje charakter ibis Styles Nowy Sącz – opowiada Krzysztof Kos, dyrektor hotelu ibis Styles Nowy Sącz.

 

Motyw łączący magiczną tajemnicę i odkrycia naukowe wyraża się w ibis Styles Nowy Sącz poprzez detale dekoracyjne nawiązujące do kolb, probówek, alembików i innych przyrządów typowych dla pracowni dawnych adeptów alchemii, a ściany zdobią heksagonalne formy, przywodzące na myśl symbole cząsteczek chemicznych, oraz fragmenty układu okresowego pierwiastków. Design łączy się tu z funkcją, a ta polega na zapewnieniu gościom nie tylko wrażeń estetycznych, lecz także dobrego snu i wszelkich udogodnień niezbędnych dla komfortowego pobytu. Hotel oferuje 57 pokoi, z których każdy odznacza się indywidualnym charakterem, w tym pokoje jedno- i dwuosobowe oraz trzy apartamenty. Cały obiekt zarządzany jest za pomocą inteligentnego systemu, który pozwala gościom sterować parametrami pokoju przez panel dotykowy służący także do obustronnej komunikacji z pozostającą do ich dyspozycji załogą hotelową.

 

Bogaty bufet śniadaniowy, pożywny lunch i wykwintna kolacja czekają na gości w hotelowej restauracji Atelier Sędziwoja, która sprawdzi się także przy okazji kameralnych imprez rodzinnych lub firmowych. Większe wydarzenia z powodzeniem obsłuży natomiast centrum konferencyjno-bankietowe złożone z pięciu nowoczesnych sal, w tym z sali balowej z drewnianym parkietem tanecznym. Seminarium czy szkolenie zwieńczone wystawnym bankietem, firmowy jubileusz lub impreza teambuildingowa, wydarzenia rodzinne od chrzcin przez kinderbale po wesela – w ibis Styles Nowy Sącz zarówno klienci biznesowi, jak i prywatni mogą liczyć na wyłącznie miłe niespodzianki. Restaurację mogą odwiedzić także goście spoza hotelu: mieszkańcy, turyści czy lokalne społeczności.

 

Nasz obiekt nie tylko dysponuje nowoczesnym zapleczem konferencyjno-bankietowym z możliwością jego swobodnego dostosowywania do indywidualnych potrzeb klienta, lecz także oferuje wsparcie planistów, których wyobraźnia i zdolności organizacyjne po prostu nie znają granic. Jak kamień filozoficzny miał zamieniać metale nieszlachetne w złoto, tak oni niczym za dotknięciem czarodziejskiej różdżki potrafią wyczarować dla naszych klientów dowolną scenerię, choć specjalizują się, rzecz jasna, w miejscowych klimatach. Lachowski, góralski, łemkowski czy romski folklor, lokalne produkty i atrakcje… podczas imprez w naszym hotelu Sądecczyzna zawsze roztacza swój niepowtarzalny urok – dodaje Krzysztof Kos, dyrektor hotelu ibis Styles Nowy Sącz.

 

Nie trzeba jednak czekać na specjalną okazję, by cieszyć się zarówno naturalnym pięknem, jak i kulturowym bogactwem regionu. Hotel ibis Styles Nowy Sącz to świetna baza wypadowa dla każdego, kto pragnie w pełni wykorzystać swój pobyt w tej malowniczej okolicy. Latem spływ Dunajcem lub żagle na Jeziorze Rożnowskim, zimą białe szaleństwo na stokach i trasach narciarskich Beskidu, przez cały rok – dziedzictwo wielokulturowego regionu o przebogatej historii. Hotel ibis Styles Nowy Sącz oferuje swoim gościom i partnerom biznesowym pełne wsparcie w zakresie organizacji wycieczek krajoznawczych i jak najlepszego wykorzystania lokalnych atrakcji podczas indywidualnych pobytów turystycznych lub wyjazdów firmowych.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl Biuro prasowe
2024-07-31 | 13:00

Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl

Lato w pełni, a to oznacza czas wakacyjnych wyjazdów. Jak pokazują dane sprzedażowe Fru.pl Polacy planują podróże i szukają najlepszych ofert już od początku roku. Od
Podróże Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.
2024-07-30 | 13:00

Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.

Jak wskazują wyniki badania przeprowadzonego wśród respondentów z Polski na zlecenie Kiwi.com, Polacy mają bardzo bogate plany podróżnicze. Co trzeci ankietowany ma zamiar
Podróże Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek
2024-07-29 | 15:00

Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek

Sierpień w Korei Południowej to miecz obosieczny. Choć na pierwszy rzut oka upał i wilgotność w sierpniu w Korei Południowej mogą być intensywne, kraj ten oferuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.