Im więcej kilometrów, tym więcej posadzonych drzew! Weź udział w akcji!
Im więcej kilometrów, tym więcej posadzonych drzew!
Weź udział w akcji, w której wszyscy będą wygrani!
To, że aktywny tryb życia jest bardzo pożądany i ma pozytywny wpływ na nasze zdrowie, zarówno fizyczne jak
i psychiczne wie zapewne każdy. I to jest dobra wiadomość. Podobnie jak to, że coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę z problemów ekologicznych i coraz większej skali dewastacji środowiska naturalnego przez człowieka. Najważniejsze jest to, żeby tę wiedzę wplatać w codzienne życie.
Aby zmotywować do aktywności fizycznej i jednocześnie zrobić coś pożytecznego dla planety, firmy odpowiedzialne społecznie chętnie angażują się w akcje proekologiczne, lub same stają się ich autorami.
I tak jest i tym razem. Firma LEDIN, prężnie działająca w branży oświetleniowej zainicjowała akcję „LEDbebetter” trwającą przez cały lipiec i sierpień 2021 r., będącą jednocześnie konkursem, w którym nagrodą główną jest rower.
Celem akcji jest zmotywowanie jak największej ilości osób do aktywności fizycznej i jednoczesnego wsparcia środowiska naturalnego. A w jaki sposób? Zasady są bardzo proste. Aby wziąć udział w konkursie i akcji #LEDbebetter, należy pokazać, ile kilometrów pokonaliśmy w biegu, marszu, na spacerze, albo na rowerze, oznaczając się hasztagami #LEDbebetter. Następnie udostępnić zdjęcie swojej aktywności, mapę trasy, start wyprawy z przyjaciółmi, osiągnięte cele – to, czym chcemy się pochwalić i tym samym włączyć się w akcję sadzenia drzew razem z LEDIN.
Przez każdy tydzień lipca i sierpnia, dzięki wysiłkom wszystkich uczestników, za przekroczenie każdej „30” oznaczeń hasztagiem #LEDbebetter marka LEDline posadzi 1 drzewo.
Dodatkowo osoby, które najaktywniej będą wspierały kampanię i pokonają najwięcej kilometrów, zostaną nagrodzone gadżetami od inicjatora akcji, a najlepszy z najlepszych otrzyma nagrodę główną – rower!
A zatem nie warto tracić czasu. Zacznijmy być lepsi!
Im więcej kilometrów, tym więcej drzew.
Weźcie udział w akcji, w której wszyscy jesteśmy wygrani!
Wszystkie zapytania prasowe prosimy kierować do agencji PR:
Agencja Magnifico Marketing & PR Consultants
Diana Wojcieska
E: diana@magnifico.com.pl
Porusz swój umysł z ASICS
Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
Chcę być triathlonistą – jak zacząć przygodę z tym sportem?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.