Komunikaty PR

Indywidualne rozwiązania ważniejsze niż usługi cyfrowe w trakcie podróży

2023-06-14  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Jak wynika z najnowszego raportu Accor na temat branży turystycznej, wysoce spersonalizowane usługi zyskują kluczową rolę w planowaniu podróży dla pośredników turystycznych.

Wiodąca grupa hotelowa na świecie w raporcie Tailor-Made Touch or Digital Efficiency przeanalizowała najświeższe trendy, strategie i technologie w turystyce, przygotowując zbiór obserwacji na temat branży w post-pandemicznej rzeczywistości odbudowy oraz perspektyw na przyszłość. Jak wskazują eksperci w dobie niezbędnej i wciąż trwającej cyfrowej transformacji, najważniejsze jest rozwijanie usług i dbałość o relacje z klientami wykraczającymi poza dotychczasowe modele pośrednictwa.

Obserwacje z rynków europejskich wskazują na dynamiczną transformację sektora pośrednictwa i doradztwa turystycznego ze znacznym wzrostem wykorzystania technologii cyfrowych. Ta zmiana zachęca coraz większą liczbę firm to zmiany modelu działalności biznesowej w kierunku platform lub dostawców technologii na rynku B2B.

Raport podkreśla, że właściwie stosowana technologia, od platform komunikacyjnych po płatności i sztuczną inteligencję, może być nieocenionym wsparciem w doradztwie turystycznym. Za pomocą szerokiego wachlarza usług i dostępu do potężnych cyfrowych kanałów dystrybucji pomaga pośrednikom zoptymalizować wydajność przy wykorzystaniu narzędzi promocyjnych, co przekłada się na lepiej dopracowane i precyzyjne usługi.

Jednak przy znaczącej roli technologii, eksperci Accor wskazują, że prawdziwym kluczem do sukcesu doradców turystycznych w zmieniającym się świecie jest zdolność do nawiązywania bliskich relacji z klientami, co pozwala na otoczenie ich spersonalizowaną opieką, której obecnie oczekują.

Konsumenci coraz bardziej cenią doradców turystycznych, którzy wiedzą, jak sprawić, by podróże obywały się bez stresu, potrafią dostosować usługi do indywidualnych przyzwyczajeń oraz w elastyczny sposób zaplanować wszystko w najdrobniejszym szczególe. Dużą rolę odgrywa osobiste wsparcie, które dodaje otuchy i rozwiązuje problemy, gdy tylko się pojawią. Możliwość świadczenia usług na takim poziomie spersonalizowania daje przewagę konkurencyjną nad podmiotami oferującymi obsługę wyłącznie przez platformy cyfrowe. Doradcy, którzy potrafią maksymalizować tę przewagę, wykraczają poza oczekiwania klientów, dają im coś ekstra, budują z nimi więź emocjonalną, której ich konkurenci nie potrafią zbudować. Oczywiście technologia cyfrowa ma do odegrania ważną rolę w tym doświadczeniu, jeśli jednak agenci turystyczni naprawdę chcą się wyróżnić, to muszą korzystać z niej, by wzmacniać ludzką stronę całego procesu. W taki sposób podchodzimy do technologii w ramach Accor, gdzie widzimy rozwiązania cyfrowe jako narzędzia wspierające kontakty międzyludzkie, dając naszym zespołom szeroki wachlarz narzędzi dla umacniania więzi z naszymi gośćmi i oferowania jeszcze lepszego serwisu.

Saskia Gentil, SVP Sales, Europe & North Africa w Accor

Raport Tailor-Made Touch or Digital Efficiency wskazuje, że do osiągnięcia wspomnianej synergii na wysokim poziomie, konieczne jest zrozumienie nieustannie zmieniających się potrzeb i upodobań podróżników. Od popularnych destynacji i krótkich trendów, po długookresowe rozwijające się tendencje, jak np. zrównoważona turystyka, slow travels czy wellness – doradcy muszą nie tylko być świadomi tych czynników, lecz także dysponować zasobami i lokalnym know-how, dzięki którym zaprezentują swoim klientom najlepsze opcje oraz dadzą najprzydatniejsze wskazówki.

Narzędzia cyfrowe powinny służyć odpowiedzi na bieżące trendy i usprawnieniu, lecz nie całkowitemu wyręczeniu w pracy. Kluczowe jest wsparcie lokalnych partnerów i doradców służących cenną ekspertyzą miejscowego rynku oraz dostępnych możliwość w zakresie kultury czy języka – co jest szczególnie istotne w tak zróżnicowanym regionie europejskim.

Przygotowany na zlecenie Accor raport omawia również trendy, których znaczenie będzie rosło w najbliższych latach przyszłości. Wśród nich znalazły się m.in. sztuczna inteligencja, kryptowaluty i metaversum, a także niektóre z najpopularniejszych destynacji, zarówno w 2023 roku, jak i nadchodzących latach. To pierwszy z serii trzech raportów Accor, których publikację zaplanowano w najbliższych miesiącach. Kolejne dwa dotyczą odpowiednio podróży służbowych i MICE.

Cały raport jest dostępny pod linkiem: https://accoreuropeantrends.com/b2bleisuretravel

# # #

o ACCOR

Accor to wiodąca na świecie grupa hotelarska oferująca usługi w ponad 110 krajach w 5 400 obiektach, 10 000 lokalach gastronomicznych, ośrodkach odnowy biologicznej i elastycznych miejscach pracy. Grupa posiada jeden z najbardziej zróżnicowanych ekosystemów hotelarskich w branży, obejmujący ponad 40 marek hotelowych, od luksusowych po ekonomiczne, a także Lifestyle wraz z Ennismore. Accor zobowiązuje się do podejmowania pozytywnych działań w zakresie etyki i uczciwości biznesowej, odpowiedzialnej turystyki, zrównoważonego rozwoju, działań na rzecz społeczności lokalnej oraz różnorodności i integracji. Założona w 1967 roku spółka Accor SA ma siedzibę we Francji i jest notowana na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym (Ticker: ACCYY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.group.accor.com lub śledząc na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram i TikTok.

Kontakt dla mediów

Agnieszka Kalinowska

Senior Manager Media Relations & PR Poland & Eastern Europe

Agnieszka.KALINOWSKA@accor.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl Biuro prasowe
2024-07-31 | 13:00

Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl

Lato w pełni, a to oznacza czas wakacyjnych wyjazdów. Jak pokazują dane sprzedażowe Fru.pl Polacy planują podróże i szukają najlepszych ofert już od początku roku. Od
Podróże Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.
2024-07-30 | 13:00

Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.

Jak wskazują wyniki badania przeprowadzonego wśród respondentów z Polski na zlecenie Kiwi.com, Polacy mają bardzo bogate plany podróżnicze. Co trzeci ankietowany ma zamiar
Podróże Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek
2024-07-29 | 15:00

Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek

Sierpień w Korei Południowej to miecz obosieczny. Choć na pierwszy rzut oka upał i wilgotność w sierpniu w Korei Południowej mogą być intensywne, kraj ten oferuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.