Komunikaty PR

Intermarché razem z DANONE wspiera Domy Samotnej Matki

2020-09-29  |  11:15
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów dołączyła do inicjatywy „Z nami pomagasz od kuchni” przygotowanej przez DANONE. W ramach akcji, 1 proc. ze sprzedaży wybranych produktów w sklepach sieci Intermarché zostanie przekazany na rzecz Domów Samotnej Matki w całym kraju. Akcja trwa od 1 do 30 września.

Intermarché jest jedną z sieci handlowych, które dołączyły do akcji organizowanej przez DANONE. Celem przedsięwzięcia jest wspieranie Domów Samotnej Matki w całym kraju. Inicjatywa polega na tym, że 1 proc. ze sprzedaży produktów wybranych marek zostanie przeznaczony na zakup sprzętów kuchennych do placówek zlokalizowanych w różnych miastach w Polsce. Klienci, którzy kupią promocyjne artykuły i tym samym wesprą akcję „Z nami pomagasz od kuchni”, mogą zarejestrować paragon i odebrać w prezencie jeden ze 100 plakatów.

Wśród kluczowych priorytetów Muszkieterów jest pomaganie innym. Właściciele sklepów Intermarché od lat chętnie angażują się w akcje, które mają na celu wspieranie potrzebujących. Tym razem zdecydowaliśmy się udzielić pomocy kobietom, które samotnie wychowują dzieci. To ważne, aby zapewnić im bezpieczne miejsca, w których będą miały zagwarantowaną wszelką niezbędną pomocmówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Dodatkowo Fundacja „Zdążyć z Miłością” prowadzi zbiórkę na siepomaga.pl. Internauci mogą wrzucać datki do wirtualnej skarbonki i tym samym wspierać samotne matki oraz ich dzieci. Lista placówek, które zostaną objęte akcją, oraz dodatkowe informacje o inicjatywie są dostępne na stronie www.pomagaszodkuchni.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.