Intermarché razem z DANONE wspiera Domy Samotnej Matki
Grupa Muszkieterów dołączyła do inicjatywy „Z nami pomagasz od kuchni” przygotowanej przez DANONE. W ramach akcji, 1 proc. ze sprzedaży wybranych produktów w sklepach sieci Intermarché zostanie przekazany na rzecz Domów Samotnej Matki w całym kraju. Akcja trwa od 1 do 30 września.
Intermarché jest jedną z sieci handlowych, które dołączyły do akcji organizowanej przez DANONE. Celem przedsięwzięcia jest wspieranie Domów Samotnej Matki w całym kraju. Inicjatywa polega na tym, że 1 proc. ze sprzedaży produktów wybranych marek zostanie przeznaczony na zakup sprzętów kuchennych do placówek zlokalizowanych w różnych miastach w Polsce. Klienci, którzy kupią promocyjne artykuły i tym samym wesprą akcję „Z nami pomagasz od kuchni”, mogą zarejestrować paragon i odebrać w prezencie jeden ze 100 plakatów.
– Wśród kluczowych priorytetów Muszkieterów jest pomaganie innym. Właściciele sklepów Intermarché od lat chętnie angażują się w akcje, które mają na celu wspieranie potrzebujących. Tym razem zdecydowaliśmy się udzielić pomocy kobietom, które samotnie wychowują dzieci. To ważne, aby zapewnić im bezpieczne miejsca, w których będą miały zagwarantowaną wszelką niezbędną pomoc – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Dodatkowo Fundacja „Zdążyć z Miłością” prowadzi zbiórkę na siepomaga.pl. Internauci mogą wrzucać datki do wirtualnej skarbonki i tym samym wspierać samotne matki oraz ich dzieci. Lista placówek, które zostaną objęte akcją, oraz dodatkowe informacje o inicjatywie są dostępne na stronie www.pomagaszodkuchni.pl.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Trwa 78. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, a plejada gwiazd z całego świata obiera kierunek Lazurowe Wybrzeże. Doda, która trzykrotnie uczestniczyła w tym wydarzeniu, przyznaje, że niektóre zasady obowiązujące na gali i na czerwonym dywanie były dla niej wręcz nie do zaakceptowania. Dorota Rabczewska podkreśla, że tym razem nie wybiera się do Cannes. Nie planuje też współpracy z branżą filmową.
Muzyka
Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.