Komunikaty PR

Intermarché razem z DANONE wspiera Domy Samotnej Matki

2020-09-29  |  11:15
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów dołączyła do inicjatywy „Z nami pomagasz od kuchni” przygotowanej przez DANONE. W ramach akcji, 1 proc. ze sprzedaży wybranych produktów w sklepach sieci Intermarché zostanie przekazany na rzecz Domów Samotnej Matki w całym kraju. Akcja trwa od 1 do 30 września.

Intermarché jest jedną z sieci handlowych, które dołączyły do akcji organizowanej przez DANONE. Celem przedsięwzięcia jest wspieranie Domów Samotnej Matki w całym kraju. Inicjatywa polega na tym, że 1 proc. ze sprzedaży produktów wybranych marek zostanie przeznaczony na zakup sprzętów kuchennych do placówek zlokalizowanych w różnych miastach w Polsce. Klienci, którzy kupią promocyjne artykuły i tym samym wesprą akcję „Z nami pomagasz od kuchni”, mogą zarejestrować paragon i odebrać w prezencie jeden ze 100 plakatów.

Wśród kluczowych priorytetów Muszkieterów jest pomaganie innym. Właściciele sklepów Intermarché od lat chętnie angażują się w akcje, które mają na celu wspieranie potrzebujących. Tym razem zdecydowaliśmy się udzielić pomocy kobietom, które samotnie wychowują dzieci. To ważne, aby zapewnić im bezpieczne miejsca, w których będą miały zagwarantowaną wszelką niezbędną pomocmówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Dodatkowo Fundacja „Zdążyć z Miłością” prowadzi zbiórkę na siepomaga.pl. Internauci mogą wrzucać datki do wirtualnej skarbonki i tym samym wspierać samotne matki oraz ich dzieci. Lista placówek, które zostaną objęte akcją, oraz dodatkowe informacje o inicjatywie są dostępne na stronie www.pomagaszodkuchni.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.