Komunikaty PR

Jak dbać o skórę latem? 5 produktów, które warto mieć

2023-07-19  |  01:00

Jeśli skuteczna i świadoma pielęgnacja latem kojarzy Ci się ze skrupulatnym doborem kosmetyku do każdej części twarzy, poświęcaniem wolnego czasu i inwestycją mnóstwa pieniędzy, musisz wiedzieć, to wcale nie musi tak wyglądać! Wystarczy postawić na skuteczne, sprawdzone preparaty o szerokim spektrum działania.

Nie musimy gromadzić stosu kosmetyków, po które w efekcie będziemy sporadycznie sięgać. W okresie wakacyjnym, ale i przez cały rok wystarczy prawidłowo ocenić potrzeby skóry i świadomie dobrać kluczowe produkty, z których stworzymy rytuał pielęgnacyjny. Jeśli będziemy systematycznie go powtarzać, nabierzemy dobrego nawyku, a skóra odwdzięczy się dobrą kondycją i blaskiem.

Pamiętajmy, że latem wybieramy lżejsze preparaty, jak np.: ultranawilżający skwalan (cena 34,90 zł/ 30 ml) przed lekkim kremem pielęgnacyjnym, żel hialuronowy zmieszany z kilkoma kroplami lekkiego, suchego i szybko wchłanialnego olejku lub orzeźwiający hydrolat, którym spryskujemy twarz przed nałożeniem serum lub kremu. 

Jakie kosmetyki stosować w ciągu dnia?

W ciągu dnia warto stosować lekkie nawilżające kremy, np. Ultranawilżający krem na dzień Mohani – kolekcja Norweski Wiatr (cena 49,90 zł/ 50 ml). To połączenie łagodnej mocy hydrolatu różanego z intensywnym działaniem oleju z jagód lingonberry. Poza stosowaniem odpowiednie dobranych kremów na dzień i na noc, warto od czasu do czasu nałożyć maseczkę, najlepiej zawierającą silnie nawilżający kwas hialuronowy, np. Trójaktywny kwas hialuronowy – żel 3% – Mohani (54,90 zł/ 50 ml). To kwas o potrójnej aktywności, która wynika z zawartości trzech rodzajów cząsteczek o różnych wielkościach: HMW + LMW + ULMW. Ultramałe cząsteczki wykazują zdolność przenikania w głąb skóry, przez co pielęgnacja jest gruntowna i długotrwała. Większe cząsteczki działające bardziej powierzchniowo zapobiegają utracie cennej dla skóry wilgoci. Tak unikatowa kombinacja zapewnia kompleksowe, uzupełniające się działanie. Zwiększa przenikanie aktywnych substancji w głąb skóry.

Jeśli lubisz olejkowe rytuały zmieszaj kwas hialuronowy z nierafinowanym i tłoczonym na zimno olejem z pestek śliwek (cena 36,90 zł/ 30 ml), który charakteryzuje się znakomitymi właściwościami nawilżającymi, przez co doskonale sprawdzi się u osób ze skórą suchą i odwodnioną. To bogactwo witamin E i B, beta-karotenu i kwasów oleinowego oraz linolowego.

Na sam koniec aplikuj na twarz 100% naturalny hydrolat z czystka (cena 27,90 zł/ 100 ml) z kolekcji Alfabet Ziemi Mohani. Produkt powstał z liści róży skalistej, a charakteryzuje się przyjemnym, nieco żywiczym zapachem. Jest bardzo pomocny w walce z wykwitami, zwłaszcza skór zmęczonych agresywnymi kuracjami antytrądzikowymi. Doskonale sprawdzi się jako tonik, odświeżająca mgiełka, a także jako baza domowych kosmetyków, maseczek i kremów. 

Ten zestaw kosmetyków sprawdzi Ci się przez wszystkie letnie miesiące, ale i w okresie jesiennym, kiedy nasza skóra będzie potrzebować nawilżania po kąpielach słonecznych.

Produkty są dostępne w sklepie online: https://mohani.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej Biuro prasowe
2024-08-01 | 15:00

Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej

Na 3 sierpnia przypada Dzień Arbuza – święto to obchodzone jest w różnych częściach świata, by uczcić ten znany owoc, który bardzo chętnie spożywamy podczas
Uroda Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market
2024-08-01 | 12:15

Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market

Już teraz kosmetyki naturalne “Samo Dobro”, marki należącej do fundacji Feminoteka, są dostępne dla klientek i klientów Bolt Market Pojawienie się marki wśród
Uroda NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!
2024-07-25 | 11:43

NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!

Lato to czas szaleństwa, rozkosznego lenistwa i wzmożonej chęci do odkrywania nowych rzeczy. Właśnie w tym ciepłym czasie chętnie eksplorujemy dotychczas nieznane miejsca,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.