Komunikaty PR

Jak przygotować się do wyboru osłon okiennych? Poznaj 5 złotych zasad

2023-06-14  |  01:00
Biuro prasowe

Właściwa ekspozycja okien tylko z pozoru jest łatwym zadaniem. Osłony okienne pełnią cały szereg funkcji – od dekoracyjnej, przez typowo ochronną, po antywłamaniową. Aby dobrać właściwe rozwiązania, najlepiej zrobić to weryfikując dostępne opcje bezpośrednio u producenta, który zna swoje produkty, jak nikt inny. Dlatego pierwsze kroki warto skierować na stronę internetową danej marki.

 

Potrzebujesz pomocy? Wróć do źródła!

 

Szukasz osłon okiennych idealnie dopasowanych do elewacji Twojego domu? Zależy Ci, by spełniały konkretne funkcje, ale tak naprawdę nie znasz wszystkich możliwości? Chcesz zdalnie sterować mechanizmem zasłaniania i odsłaniania okien oraz połączyć go z systemem pozostałych rozwiązań w ramach „smart home”? Doskonale wiesz, że funkcjonalność to nie wszystko i potrzebujesz pomocy stylisty, który doradzi, jakiego rodzaju zasłony lub rolety sprawdzą się w konkretnych pomieszczeniach? Zanim udasz się do sklepu, usiądź wygodnie i wejdź na stronę internetową producenta markowych osłon okiennych. To naprawdę bogata skarbnica wiedzy.

 

Szukając idealnych osłon okiennych, najlepiej zdecydować się na wybór produktu „na wymiar” – radzi Piotr Pacyno, właściciel Super Salonu z Warszawy, oferującego produkty marki ANWIS. - Składając indywidualne zamówienie u lokalnego, oficjalnego dystrybutora markowych osłon, zyskujemy pewność, że usługa zostanie zrealizowana z troską o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół. Bliskość salonu sprawia, że każdy klient może zapoznać się z ofertą produktową producenta, a także obejrzeć próbniki kolorystyczne oraz umówić pomiar i montaż.

 

Kierując się poniższymi zasadami z pewnością dokonasz dobrego wyboru.

 

  1. Twórcy produktu są bliżej niż myślisz

Czołowi producenci osłon okiennych traktują swoje strony internetowe jako kompleksowy przewodnik, który ma ułatwić wybór konkretnych rozwiązań. Specjaliści, którzy tworzą produkty od podstaw, chętnie dzielą się informacjami o ich pełnej funkcjonalności i możliwościach. Wiedzą, że o wyborze konkretnego produktu może zadecydować drobny szczegół. Dlatego starają się w przystępny sposób przekazać wszystkie informacje, by zainspirować i zaspokoić wszystkie potrzeby potencjalnych klientów.

 

  1. Masz wątpliwości? Pytaj śmiało

Kontakt do producenta jest przeważnie najbardziej wyeksponowanym miejscem na stronie internetowej danej marki. Nie bez przyczyny. Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem, doskonale wiedzą, że bezpośredni kontakt jest najskuteczniejszą formą przedstawienia pełnej oferty. Jeżeli chcesz uzyskać konkretną pomoc przy wyborze idealnych rozwiązań, nie bój się korzystać z numeru telefonu, formularza kontaktowego lub czatu na stronie www producenta. Po drugiej stronie, na Twoje pytania czekają specjaliści, którzy w oparciu o wiedzę pozostałych osób w firmie, z pewnością udzielą Ci fachowej pomocy.

 

  1. Pozbądź się fałszywych przekonań na temat markowych produktów

Myślisz, że markowe rozwiązania są zawsze najdroższe, a Ty nie chcesz przepłacać? Pomyśl, ile razy zawiodłeś się próbując zaoszczędzić parę groszy. Osłony okienne to wybór na lata, którego efekty będziesz oglądać codziennie. Celem każdego czołowego producenta jest dostarczenie klientom produktu, którego zakupu nigdy nie będą żałować. Osłony okienne nie powstają dla idei. Powstają, by spełnić określone funkcjonalności i zaspokoić konkretne potrzeby.

 

  1. Określ budżet, jakim dysponujesz

Każdy projekt montażu osłon okiennych jest inny. Jednym z kluczowych elementów pozwalających na przygotowanie spersonalizowanego planu działania, w oparciu o wybór konkretnych osłon zewnętrznych i wewnętrznych, jest wysokość budżetu, jaki mamy do dyspozycji. – Oferując produkty np. marki ANWIS, posiadamy odpowiednią wiedzę i doświadczenie, co pozwala nam dobrać właściwe rozwiązania do konkretnych wymagań klientów – tłumaczy Piotr Pacyno, Super Sprzedawca marki ANWIS z Warszawy.  – Dla przykładu, w przypadku produktów wewnętrznych, posiadamy szeroką kolekcję tkanin oraz lamel w różnych grupach cenowych, co pozwala nam dopasować się do założonego budżetu – dodaje. Wyznaczenie maksymalnych kosztów związanych z planowanym zakupem znacznie ułatwia końcowy wybór.

 

  1. Udaj się do sprzedawcy z konkretnym planem działania!

Owszem, rolą sprzedawcy jest doradzać w doborze konkretnych rozwiązań, ale współpraca między klientem a sprzedawcą układa się znacznie lepiej, gdy klient ma już jakąkolwiek wizję na temat tego, czego chce i ile jest w stanie za to zapłacić.

 

Nie do końca wiesz, na co się zdecydować? Warto sobie ułatwić podjęcie decyzji i poszukać inspiracji. W internecie znajdziesz szereg konkretnych aranżacji, co pozwoli ci zobaczyć jaki efekt możesz uzyskać z użyciem różnego rodzaju zasłon lub rolet. Zapoznaj się ze zdjęciami lub filmami, które będą przedstawiały efekty przenikania promieni słonecznych dla konkretnych tkanin i materiałów. Z kolei decydując się na zakup produktu z montażem, np. w przypadku rolet, unikniesz niemiłych niespodzianek a uzyskany rezultat będzie w 100% zgodny z twoimi oczekiwaniami.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.