Komunikaty PR

Jesienna rewolucja smaków w Costa Coffee

2023-10-13  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

W jesiennym menu królować będzie tegoroczna nowość – Apple Pie Latte – latte o smaku szarlotki, czyli lekka i przyjemna słodycz z bitą śmietaną oraz kostkami jabłka liofilizowanego i szczyptą cynamonu. W ofercie nie zabraknie duetu, który jest nieodłącznym elementem kampanii jesiennej Costa Coffee: Maplenut Latte i Maplenut Frappe, czyli kawy na ciepło i zimno, łączące słodycz syropów klonowego i orzechowego z kawą Mocha Italia, zwieńczone bitą śmietaną i chrupiącą kolorową posypką.

Przyjemniej razem jesienią

Miłośnicy kawy będą mieli w czym wybierać, bo jesienne propozycje w ofercie Costa Coffee obfitować będą zarówno w nowości, jak i znane i lubiane klasyki. Ci, którzy zakochali się w smakach Costa Coffee i Ptasie Mleczko® będą mieli okazję spróbować trzeciej odsłony napoju na bazie popularnych pianek. Ptasie Mleczko® Caramel Macchiato Frappe to klasyczna kawa frappé zblendowana z piankami Ptasie Mleczko® o smaku śmietankowym, z dodatkiem syropu karmelowego, zwieńczona bitą śmietaną i udekorowana lekką pianką w mlecznej czekoladzie.

Jesienią w Costa Coffee stawiamy na tak zwany comfort food, czyli smaki, które wprowadzają w dobry nastrój. W związku z tym, obok nowości, które nasi goście uwielbiają, zdecydowaliśmy się pozostawić te pozycje, na które czekają cały rok – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee. Jestem pewna, że goście pokochają Apple Pie Latte, kawę o aromacie szarlotki, która pojawi się w naszym menu po raz pierwszy. Nie zapomnieliśmy też o naszych jesiennych bestsellerach, jak Maplenut Latte, które dostępne są w naszej ofercie tylko o tej porze roku. W tym sezonie zrewolucjonizowaliśmy również ofertę foodową, wprowadzając chrupiące pieczywo na zakwasie, a także nowe smaki kanapek, wrapów i croissantów. Menu zostało skomponowane tak, aby każdy znalazł coś dla siebie. Nie zabraknie również naszych klasycznych kanapek w wersji dla wegan i fleksitarian – dodaje Bobrukiewicz.

Wśród rozgrzewających napojów dominować będą dwa rodzaje herbat: czarna premium z miodem i żurawiną oraz owocowa premium z goździkami i pomarańczą, a także znany już i lubiany cydrowy czar, który łączy w sobie słodycz jabłka z nutami korzennymi cynamonu i anyżu, doprawiony pomarańczą.

Jesień od kuchni

Jesienne menu poszerzone zostało o propozycje kanapek, które serwowane będą w nowym, chrupiącym pieczywie na zakwasie. Pojawią się dwie mięsne wersje kanapek: bagietka z pastrami wołowym z dodatkami w postaci ogórka konserwowego, szpinaku i sosu musztardowego oraz bagietka z kurczakiem, czyli bestseller Costa Coffee w nowej odsłonie – z serem żółtym, ogórkiem konserwowym, szpinakiem i sosem musztardowym.

Bagietka z mozzarellą z dodatkiem grillowanych warzyw, pomidorków cherry, szpinaku i czerwonego pesto to bezmięsna propozycja, jaka zagości w jesiennym menu. Dla roślinożerców zaś w kawiarniach pojawi się bagietka z roślinną WOWowiną. To propozycja inspirowana kultową kanapką philly cheesesteak z roślinną WOWowiną, smażonymi pieczarkami z cebulą i mixem papryk. Charakteru dodaje jej sos pomidorowy z dodatkiem chipotle. Idealną pozycją dla wegetarian będzie również znana i uwielbiana przez gości Costa Coffee bagietka z serem camembert serwowana z pastą migdałową, żurawiną, miodem i szpinakiem.

Do jesiennego menu dołączyły również dwie wersje wrapów: wrap z kurczakiem z miksem kaszy z warzywami, grillowanymi warzywami i szpinakiem. Całość idealnie dopełnia pasta paprykowa i majonez oraz wrap z WOWowiną, który podbije wszystkie serca, zarówno wegan, fleksitarian, jak i gości wybierających potrawy z mięsem. W jego skład wchodzi roślinna WOWowina, miks kaszy z warzywami, miks papryk, szpinak oraz wegański majonez. Croissant z serem kozim i sosem figowym z dodatkiem szpinaku to nowa, lekka propozycja dla miłośników słodko-słonych połączeń.

Fani deserów będą mogli wybrać między sernikiem korzennym z gruszką na kruchym spodzie, wykończonym kruszonką z dominującymi nutami przypraw korzennych i toffi,  a klasykiem w postaci tarty ze śliwkami na kruchym spodzie.

Od 6 września członkowie Costa Coffee Club będą mogli skorzystać również z wielu atrakcyjnych promocji, dostępnych w aplikacji, które obejmują zarówno kawy, jak i ofertę foodową Costa Coffee.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej Biuro prasowe
2024-07-31 | 13:00

Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej

Spektakle dla dzieci, koncert i joga w ogrodach na dachu oraz sety DJ-a. Sierpień w Galerii Północnej zapowiada się kulturalnie i aktywnie. W Galerii Północnej trwa lato
Styl życia Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach
2024-07-31 | 11:40

Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach

Praca po godzinach i brak odpowiedniego odpoczynku to norma w Polsce. Według raportu enel-med „Łączy nas zdrowie” aż 56 proc. Polaków pracuje wieczorami lub
Styl życia Wakacyjna akcja konkursowa - Pyszne Obrazy OLE!
2024-07-31 | 09:00

Wakacyjna akcja konkursowa - Pyszne Obrazy OLE!

Lato to czas kulinarnych podróży i kreatywnych odkryć. Zapraszamy wszystkich wielbicieli smaku do wzięcia udziały w konkursie na stworzenie własnego, pysznego obrazu z produktami OLE!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.