Komunikaty PR

Jusee zaskakuje nową kolekcją wegańskich kosmetyków

2020-12-15  |  15:00
Biuro prasowe

W zaledwie trzy miesiące od launchu, marka Jusee wypuszcza na rynek kolejną kolekcję wegańskich kosmetyków do makijażu. Wśród produktów znajdziemy kredkę do oczu Eye Phrame Pencil, eyeliner No More Drama Eye Marker oraz żel do brwi Make Some Brow Gel. Wszystkie produkty dostępne są już na stronie Jusee Cosmetics.

 

Po udanym starcie marki na polskim rynku kosmetycznym, firma Jusee Cosmetics postanowiła przedświątecznie zaskoczyć swoich fanów, wypuszczając nową kolekcję kosmetyków do makijażu. Jusee powstało, by dać klientom to, czego brakuje w pozostałych markach - doskonałą jakość w przystępnej cenie. Dlatego jako pierwsi na polskim rynku wprowadzili segment kosmetyków „premium mainstream”. W najnowszej kolekcji wegańskich kosmetyków Jusee znajdziemy produkty, które pozwolą na wyjątkowe podkreślenie oprawy oczu - kredkę do oczu, eyeliner oraz żel do brwi. Jest to zestaw do makijażu, który w prosty sposób pomoże wydobyć głębię i magnetyzm każdego spojrzenia.

 

- Delikatny i naturalny makijaż, który podkreśla, a nie zamalowuje naszych twarzy to kluczowy element filozofii Jusee. Nowa kolekcja kosmetyków po raz kolejny jest tego potwierdzeniem. Stworzone przez nas produkty wbrew pozorom nie są tak oczywiste i banalne, a to ze względu na to, że każdy z nich jest dopracowany pod względem swojej funkcjonalności. Kredka z kohlem, który jest niezwykle plastyczny podczas pracy, posiada intensywny kolor, daje się gładko rozprowadzić, by po chwili zastygnąć na skórze, tworząc trwały efekt przez cały dzień. Eyeliner ze specjalnie zaprojektowaną końcówką, pozwala wykreować precyzyjną kreskę nawet początkującym fanom makijażu. Z kolei dzięki żelowi do brwi stworzyć możemy tak modny w ostatnim czasie efekt laminacji brwi. - mówi Agnieszka Wesołowska, CEO & Brand Director Jusee.

 

All eyes on you!

Jusee Cosmetics w swoich produktach stawia na zaawansowane technologie, sprawdzone i trwałe aplikacje, przy zachowaniu wegańskich formuł. Każdy składnik jest przemyślany oraz ma swoją funkcję. W składach produktów z najnowszej kolekcji kosmetyków do makijażu Jusee znajdziemy specjalnie opracowane kompleksy składników aktywnych, naturalne oleje - konopny, marula, rycynowy - a także witaminę E.

 

- W najnowszej kolekcji skupiliśmy się na elemencie makijażu, który pozwala podkreślić oprawę oczu. W końcu to w nich ukryta jest nasza dusza!  - mówi Agnieszka Wesołowska.

 

Eye Phrame Pencil w kolorze Blackmail to multifunkcyjna kredka do oczu, która pomoże już za pierwszym pociągnięciem wykreować perfekcyjną kreskę lub klasyczny smokey eye. Dzięki swojej kremowej konsystencji, kredka po aplikacji zastyga i utrzymuje się przez cały dzień, bez rolowania i odbijania na powiece. Głębia oraz intensywność czerni to zasługa orientalnego kajalu (kohl), który utrzymuje się aż do 8h. Dodatkowo zawarte w kredce składniki aktywne, takie jak: olej marula, olej konopny czy witamina E zadbają o pielęgnację i odżywienie rzęs oraz skóry wokół oczu. Zabezpieczą ją także przed szkodliwym działaniem promieniowania UV.

CENA: 39 PLN

 

No More Drama Eye Marker w kolorze Black Comedy łączy klasykę makijażu z innowacyjnością. Kapilarny system dozowania zapewnia optymalną ilość produktu przy zachowaniu całkowitej kontroli podczas aplikacji. Nienagannie dopasowuje się do linii rzęs i ruchów dłoni, co pozwala na puszczenie wodzy fantazji, budowanie kształtu oraz grubości linii. Kosmetyk idealny zarówno dla stałych fanek eyelinera, jak i początkujących entuzjastek. Pielęgnacyjna formuła z dodatkiem soku z liści aloesu zapewni dodatkowo odżywienie oraz skuteczną ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, a także pomoże w odbudowie rzęs.

CENA: 49 PLN

 

Make Some Brow Gel w neutralnym kolorze to kosmetyk, który można używać 24h/dobę. W dzień dyscyplinuje niesforne włoski brwi, pozwalając uzyskać naturalny wygląd, nadać im najbardziej szalony kształt i wydobyć ich kolor. Przy okazji lekka formuła żelu wzmacnia oraz nawilża brwi, otulając je bez obciążania, sklejania czy niechcianych grudek. Z kolei nocą żel do brwi Jusee zamienia się w nawilżająco-regenerującą maskę, która odżywia i uelastycznia nawet najmniejszy włosek, zapobiegając ich łamaniu oraz wypadaniu. Tę super moc wegański żel do brwi zawdzięcza mixowi naturalnych i dobroczynnych olejów - konopnego i rycynowego - a także formule Rebrow Complex™. 

CENA: 59 PL

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.