Komunikaty PR

Kino na dachu NYX Hotel Warsaw - jeszcze w lipcu!

2023-07-20  |  10:00

NYX Hotel Warsaw oraz Fundacja Legalna Kultura zapraszają do jedynego w swoim rodzaju kina - silent cinema w barze Ether na 19. piętrze hotelu. Kino w słuchawkach, pod gwiazdami, rusza w sobotę 29 lipca, a w programie znalazły się kinowe super hity ostatniego oscarowego sezonu: „W trójkącie” i „Fabelmanowie”.

 

Pierwsze takie lato w mieście pod gwiazdami

 

Muzyka, kino, koktajle – a wszystko na dachu z widokiem!

NYX Hotel Warsaw, we współpracy z Fundacją Legalna Kultura, stworzył formułę kina, która tego lata zaskoczy widzów. W programie ujęto tytuły godne prawdziwych kinomanów - „W Trójkącie” (29.07) i „Fabelmanowie” (26.08), a forma, jaką proponują organizatorzy, jest wyjątkowa. Seanse filmowe odbędą się w rooftop barze Ether, na 19. piętrze NYX Hotel Warsaw - w miejscu, które wieczorami tętni życiem i oferuje najbardziej imponujący w mieście widok na światła warszawskich wieżowców. Skosztować można tam wybornych koktajli autorstwa mistrzów Europy barmaństwa i właśnie to one będą „biletem wstępu” do kina - kupując nawet jeden, goście otrzymają słuchawki, z którymi w formule “silent cinema”, tuż po zachodzie słońca, obejrzą film.

Dobrego nastroju nigdy za wiele, dlatego seans filmowy w lipcowy wieczór poprzedzi występ DJ-a. „Sam nie mogę doczekać się pierwszej odsłony kina na dachu NYX Hotel - jestem przekonany, że wieczór filmowy w tym miejscu i w tym wydaniu będzie prawdziwą gratką dla wielu mieszkańców Warszawy i gości naszego hotelu” - zaprasza Nino D. Rosenlund, Dyrektor Generalny hotelu. W przypadku niekorzystnych warunków pogodowych filmy zostaną wyświetlone w pełnym street i urban art barze Clash, na 1. piętrze NYX Hotel Warsaw.

 

Wspólne wydarzenie Leonardo Hotels i Fundacji Legalna Kultura

Cieszymy się bardzo z tak oryginalnej współpracy z NYX Hotel Warsaw. Filmy, które będą prezentowane w Kinie na dachu NYX to pozycje obowiązkowe dla tych, którzy cenią dobre kino, a „okoliczności przyrody”, w jakich będą one prezentowane, jeszcze bardziej zachęcają do ich obejrzenia, także po raz kolejny. Zapraszam na seanse w Kinie na dachu NYX z niesamowitym widokiem! - mówi Kinga Jakubowska z Fundacji Legalna Kultura.

 

Fundacja Legalna Kultura - wspólnota twórców i odbiorców, działa w Polsce już od 13 lat. Jej misją jest pokazanie, że w świecie nowoczesnych technologii można w pełni legalnie korzystać z tego, co ma do zaoferowania cyfrowa kultura. Projekt zapoczątkowany wspólnie z Leonardo Hotels (NYX Hotel Warsaw) to kolejny z bardzo bogatego wachlarza projektów tej organizacji.

 

Co zobaczymy w kinie na dachu NYX Hotel Warsaw?

  • 29.07 – „W trójkącie” (2022), godz. 21:00

Film podbił serca jury festiwalu w Cannes. Reżyser Ruben Östlund pokazuje przewrotną historię o pasażerach jachtu, którzy wylądowali na bezludnej wyspie i walczą o przetrwanie. To satyra na kulturę celebrytów i świat bogaczy. Produkcja zdobyła trzy nominacje do Oscarów. W rolach głównych: Woody Harrelson, Harris Dickinson i Charlbi Dean.

 

  • 26.08 – „Fabelmanowie” (2022), godz. 19:30

To poruszająca historia, którą Steven Spielberg nakręcił o swojej rodzinie i pasji do kina. Produkcja zdobyła 7 nominacji do Oscara. Spielberg, znany z tak wielkich hitów jak „Park Jurajski” czy „Indiana Jones”, tym razem pokazuje się od bardziej kameralnej strony. W rolę rodziców wcielili się Michelle Williams i Paul Dano. Oprócz hołdu dla kina widzowie odkryją też długo skrywany, rodzinny sekret głównych bohaterów.

 

Więcej informacji i aktualności na: https://bit.ly/44NyTNs

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV

Jest wszędzie. Noszą ją zwykli ludzie, sportowcy i światowe gwiazdy. Nie tylko biega się w niej i spaceruje, ale coraz częściej zakładamy ją na spotkania w gronie przyjaciół czy
Film Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?
2024-07-23 | 01:00

Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?

Stan psychiczny polskich dzieci i młodzieży w Polsce stale się pogarsza – według badań NFZ z 2021r. na depresję chorowało 2% dzieci w wieku 6-12 lat oraz aż 20% w grupie
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.