Komunikaty PR

Kiwi.com w zimowej kampanii “Land in Beauty”

2022-11-30  |  12:00
Biuro prasowe

Mediolan to jedna z najpopularniejszych wśród polskich turystów destynacji. Od lat cieszy się ogromną popularnością zwłaszcza, jako wymarzony cel na city break. W minionym sezonie wakacyjnym trasa Warszawa-Mediolan znalazła się w top 3 najczęściej wybieranych przez pasażerów z Polski, a same Włochy destynacją numer 1. Region Lombardii, którego stolicą jest Mediolan, ma wiele do zaoferowania nie tylko w szczycie sezonu letniego, ale również jesienią i zimą, co najlepiej pokazuje najnowsza kampania “Land in Beauty”. To inicjatywa realizowana przez SEA Milan Airports wraz z gminą Mediolan, regionem Lombardii, SACBO i ENIT – Narodową Włoską Agencją Turystyki we współpracy z Kiwi.com - firmą travel tech i wyszukiwarką tanich lotów. “Land in Beauty” inspiruje turystów z Czech, Polski, Hiszpanii, Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii do zwiedzania całego regionu Lombardii i odkrywania jego piękna, również poza sezonem. Co można robić zimą w Lombardii, która już niebawem będzie gospodarzem zimowych igrzysk olimpijskich (2026)?

 

Dlaczego “Land in Beauty”?

Do odwiedzania Włoch nikogo nie trzeba namawiać - to destynacja numer 1 wśród Polaków, która od lat utrzymuje się w czołówce. Tylko w tym roku trasa Warszawa-Mediolan znalazła się w top 3 najczęściej wybieranych przez turystów z Polski. Niezaprzeczalnym walorem Mediolanu, jest nie tylko piękno czy gwarancja udanej pogody, ale również bardzo konkurencyjna cena lotów. Bilety lotnicze do Mediolanu z Polski można zdobyć już za 80 zł.  

Nie każdy jednak wie, że region Lombardii ma wiele do zaoferowania również w sezonie jesiennym czy zimowym. Informacja dla sceptyków: tak, nawet w listopadzie, grudniu czy styczniu można tam liczyć na solidną dawkę słońca i łagodne temperatury, które nierzadko umożliwiają zwiedzanie zaledwie w bluzie czy lekkiej kurtce. To dlatego ruszyła 3-miesięczna cyfrowa kampania “Land in Beauty” - partnerstwo podmiotów komercyjnych i instytucjonalnych promująca Lombardię i Mediolan, poza szczytem sezonu, wśród turystów z Czech, Polski, Hiszpanii, Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii

W ramach partnerstwa Kiwi.com uruchomiła swoje kanały cyfrowe, publikując posty na blogu poświęcone zimowym aktywnościom i atrakcjom w Mediolanie i Lombardii, jak choćby olimpijski ośrodek narciarski w Cortinie. Cyfrowa kampania „Land in Beauty” jest dostępna online wraz z inspirującymi postami na blogu opracowanym przez Kiwi.com i stroną docelową flytomilano.com.

Dmytro Malytskyi, dyrektor ds. rozwiązań korporacyjnych w Kiwi.com, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że porty lotnicze w regionie wraz z Izbą Turystyki Rządu Włoskiego oraz organizacjami turystycznymi Lombardii i Mediolanu wybrały Kiwi.com jako platformę, z której będą inspirować podróżnych. Po udanej letniej kampanii promującej region Lombardii wśród turystów w Ameryce Północnej, z przyjemnością kontynuujemy współpracę, promując teraz zimowe atrakcje dla europejskich turystów. Dzięki naszej ogromnej bazie klientów możemy inspirować turystów do odwiedzania destynacji, a ponadto znaleźć szereg tras i niedrogich opcji dotarcia do tego pięknego miejsca przez cały rok.”

 

Jak spędzić jesień i zimę w Mediolanie?

Kiwi.com ma w swojej ofercie najlepsze ceny lotów do Mediolanu, w sezonie jesień zima 2022/2023 można udać się już za 80 zł. Co można wtedy robić? Wszystko! Zima w stylu włoskim dodaje magii i urzeka. Katedra Duomo, muzea i światowej sławy arcydzieła, takie jak Ostatnia Wieczerza da Vinci, jeszcze milej się zwiedza i podziwia w bardziej kameralnej atmosferze, bez tłumów turystów, mając wrażenie, że wszystko powstało z myślą o nas. 

  • Dla fanów mody

Mediolan jest oczywiście jedną z modowych stolic Europy i nie można przegapić pałacowej Galerii Vittorio Emanuele II, jednego z najstarszych centrów handlowych w Europie, którego historia sięga 1877 roku. Fani mody vintage również znajdą coś dla siebie. Kiwi.com podpowiada, które lokalne vintage shopy odwiedzić w poszukiwaniu modowych perełek. Sklepy rozsiane są po całym mieście  - warto zagospodarować na to cały dzień. Zajrzyjcie do @Madame Pauline to adres bardzo dobrze znany fanom mody od znanych projektantów. Można tu nabyć piękne szaliki od Hermès, naszyjniki Christiana Diora czy urocze buty od Jimmy Choo. Najszybciej można się tam  dostać czerwoną linią metra, wysiadając na stacji Castello. Sklep mieści się pod adresem Buonaparte 74. Udanych łowów! Z kolei @l’Arabesque Cult Store & Cafe to raj dla fanów stylu vintage i perełek pochodzących z lat 30’.

  • Narty w Lombardii

Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2026 odbędą się częściowo w Lombardii, a region już się do nich przygotowuje. Obecnie znajduje się tam ponad 12 300 km tras narciarskich, nic więc dziwnego, że za kilka lat zwrócone region skupi uwagę całego świata. Dwa miasta Stelvio i Bormio będą gospodarzami narciarstwa alpejskiego, skialpinizmu, snowboardu i narciarstwa freestyle, więc gdzie lepiej sprawdzić się na jednych z najlepszych tras narciarskich na świecie? Teren narciarski Livigno składa się z 78 tras o łącznej długości 115 km oraz 30 km tras do narciarstwa biegowego. Do całego obszaru można dotrzeć za pomocą ogromnej sieci wyciągów, gondoli i autobusu wahadłowego, co oznacza, że można łatwo zwiedzać „Mały Tybet”. Bormio oferuje również szeroką gamę poziomów umiejętności, od stoków na wysokości 3000 metrów po stoki do freeride'u, ale obejmuje również śnieżne place zabaw dla dzieci i opcję jazdy na nartach w nocy lub spektakularny widok na góry o świcie.

  • A może by pójść do spa?

Bormio to miejsce, które oferuje spektakularne spa i centra odnowy biologicznej. QC Terme Bagni Vecchi jest znane od czasów rzymskich, a jego naturalne wody spa są wspaniałym sposobem leczenia bolących kończyn. Spa Bormio Terme oferuje jeszcze więcej, z krytymi i odkrytymi basenami z podgrzewaną wodą, łaźniami tureckimi, saunami i wszystkim, czego potrzeba do relaksu i odprężenia.

Jak widać, na prawdziwie światowej klasy urlop narciarski, Lombardia jest jednym z najlepszych miejsc w Europie do odwiedzenia. I nawet jeśli niekoniecznie jesteś narciarzem, istnieje wiele innych opcji, które wkrótce odkryjemy…


 

O Kiwi.com

  • Kiwi.com to jedna z wiodących firm technologicznych w branży turystycznej z siedzibą w Czechach, zatrudniająca ponad 1500 osób na całym świecie

  • Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji pod kątem tras i cen, których inne wyszukiwarki nie mogą zobaczyć. W tym celu dziennie wykonuje on 2 miliardy kontroli cen w 95% globalnych zasobów lotniczych.

  • Każdego dnia w witrynie Kiwi.com przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań, a dziennie sprzedawanych jest ponad 50 000 miejsc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej Biuro prasowe
2024-04-24 | 17:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia
Podróże Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży
2024-04-24 | 11:40

Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży

Pod koniec kwietnia do Atrium Kasztanowa wprowadzi się nowy najemca - TUI. To drugie biuro podróży po Itace, otwarte w pilskiej galerii w tak krótkim odstępie czasu, i trzecie,
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
2024-04-24 | 11:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.