Klorane zestaw kosmetyków na bazie włókien lnu
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
Laboratoria KLORANE wybrały odmianę lnu Linum usitatissimum L., ze względu na jej bogactwo w substancje kleiste: prawdziwą naturalną podporę, która wzmacnia i nadaje włosom objętość już od nasady. Włosy stają się pogrubione, sprężyste i lekkie. Włosy są również łatwiejsze w rozczesywaniu i na długo zachowują kształt oraz objętość od nasady aż po same końce.
W zestawie: szampon 200 ml + balsam 200 ml (dostępne w aptekach)
Klorane to francuska marka dermokosmetyków założona w 1966 r. przez lekarza, Pierra Fabre, który zainteresowany jest działaniem roślin. Pierwszym produktem marki był szampon rumiankowy, który po kilku reformulacjach wciąż znajduje się w ofercie marki. Rok później wydano produkt dla najmłodszych – Klorane Bébé.
Już od początku istnienia marka Klorane oferowała dermokosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy (od wypadania włosów po łupież), produkty do pielęgnacji skóry twarzy oraz kosmetyki dla dzieci. Jako pierwsza wprowadziła na rynek suche szampony.
Firma kieruje się filozofią, że na każdy problem istnieje rozwiązanie w postaci odpowiedniej rośliny. Na długiej liście roślin stosowanych przez markę jest m. in. mango, pokrzywa, tymianek, chaber czy chinowiec. Duży nacisk firma kładzie na podejście ekologiczne, zrównoważony rozwój, zmniejszenie zużycia energii i ochronę przyrody. Rezultatem długoletnich badań są produkty o skutecznym działaniu, które naprawdę stosuje się z przyjemnością. Surowe normy gwarantują dobrą jakość ekstraktów roślinnych, pozyskiwanie ich w ekologiczny sposób i skuteczne użycie ich w produkcie finalnym. Oczywistością jest, że marka Klorane nie stosuje do produkcji kosmetyków roślin chronionych. Wręcz przeciwnie, Instytut Klorane stawia sobie trzy podstawowe zadania – chronić, badać, edukować. Instytut sfinansował na całym świecie wiele programów zmierzających do ochrony roślin, a wśród nich było wyhodowanie zagrożonego gatunku Normania triphylla w Portugalii przy współpracy ogrodu botanicznego miasta Funchal i Narodowego Instytutu Botanicznego miasta Brest.
Jeśli preferujesz kosmetyki na bazie roślinnej, które są efektywne, a zarazem nieszkodliwe dla środowiska, marka Klorane na pewno cię usatysfakcjonuje.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.