Kobiecość ma wiele twarzy - nowa odsłona Bombshe aw21
Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Różnorodność i inkluzywność w modzie to hasła, które słyszymy coraz częściej. Wrocławska marka Bombshe postanowiła przejść od słów do czynów, zapraszając do nowej kampanii kobiety o różnym typie urody, budowy czy osobowości, pokazując, że kobiecość nie jedno ma imię.
Słynąca z minimalistycznego i kapsułowego podejścia do tworzonych kolekcji marka nową kampanię dedykuje swoim Klientkom. To właśnie one zainspirowały twórców Bombshe do stworzenia komunikacji wizualnej, która stawia na różnorodność i inkluzywność, jednocześnie umożliwiając fankom marki zobaczenie, że tworzone przez nią fasony i projekty wyglądają dobrze na wielu typach sylwetki. Kult kobiecości w naturalnej odsłonie, ponadczasowych stylizacjach i prostocie.
Małe czarne, mięsiste oversizowe kardigany, ołówkowe spódnice, koszule czy słynne już trencze od Bombshe stworzone są tak, by z jednej strony budować ponadczasową garderobę, z drugiej zaś dzięki swojej uniwersalności zdają się podkreślać osobowość noszących je Kobiet. Twórcy marki dopracowywali swoje projekty z myślą o tym, żeby podkreślać kobiece piękno, a nie dominować je zbyt nachalnymi projektami. Klasyczne rozwiązania pozwalają każdej kobiecie jeszcze bardziej podkreślić swoją osobowość, jednocześnie wydobywając i podkreślając indywidualne cechy takie jak kolor włosów, typ urody czy sylwetka.
„Każda z nas jest wyjątkowa na swój własny sposób i to właśnie w różnorodności drzemie moc. Moda jest dla każdego, a kobiecość nie ma jednej definicji. Tworzymy proste, minimalistyczne rzeczy, wśród których wierzymy, że większość Kobiet może znaleźć coś dla siebie. Zależy nam, aby w naszych projektach Kobiety czuły się sobą.” mówi Katarzyna Heider-Pryjma, założycielka marki. W parze z jej słowami zdają się iść najnowsze zdjęcia stworzone dla Bombshe. Występujące na nich kobiety pokazują pełen wachlarz emocji, niezależnie od wybranych stylizacji - które niczym dobra rama jedynie podkreślają i wydobywają piękno obrazu. Ich mimika i pozy mówią jasno, że czują się dobrze we własnym ciele i są uosobieniem tego, co z łatwością można określić afirmacją kobiecości.
„O takiej sesji myśleliśmy już od dłuższego czasu i w końcu udało się ziścić ten pomysł. Zależało nam, aby pokazać, że typ urody, kolor włosów, rozmiar jaki nosimy nie definiują piękna jakie każda z nas nosi w sobie.” Dodaje Heider-Pryjma, podkreślając, że największą inspiracją dla marki są jej Klientki.
Nowa kampania Bombshe zadebiutuje na rynku w listopadzie 2021. Wszystkie produkty marki Bombshe są zaprojektowane z myślą o trwałości. Produkty z nowej kolekcji na sezon jesień-zima 2021 są podzielone na dropy. Każdy jest komunikowany na Instagramie firmy i ma premierę w piątki na stronie bombshe.com. Sample z kolekcji dostępne są w showroomie agencji Rebell Concept przy ul. Mokotowskiej 43/206 w Warszawie.
Fotograf: Paweł Sierakowski
Modelki: Aleksandra Słomiany, Joanna Górska, Zofia Piasecka-Ondrysz, Céline Ly, Martyna Gajewska, Katarzyna Pryjma
Włosy & Make-up: Małgorzata Szumiło, Sylwia Łapajerska
Koncept i produkcja: Anna Nowak-Krzywańska, Katarzyna Heider-Pryjma
Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie
Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji
ZADRY, SNY I REKONWALESCENCJA. ZNAMY FINALISTÓW KONKURSU ZŁOTA NITKA 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.