Komunikaty PR

KOJĄCA SZAŁWIA

2023-08-08  |  13:03

Odcienie szałwii to synonim wyciszenia i naturalnej lekkości, a zarazem ciekawa alternatywa dla bieli czy słodkich pasteli. Świetnie sprawdzą się jako nieszablonowa dominanta w otoczeniu o stonowanej kolorystyce, a dowodem jest wnętrze zrealizowane przez pracownię KODO.

40-metrowe mieszkanie na warszawskim Ursusie przygotowano jako inwestycję pod wynajem i jako takie perfekcyjnie spełnia wszystkie wymagania przyszłych lokatorów. Salon połączony z aneksem kuchennym, sypialnię i łazienkę wypełniono rozwiązaniami funkcjonalnymi oraz domknięto jasną, ciepłą w odbiorze aranżacją. Powstała przestrzeń przyciąga uwagę swoją prostą, lecz zapadającą w pamięć konfiguracją motywów i ciekawych zestawień formalnych, kolorystycznych i strukturalnych.

Tym, co najbardziej rzuca się w oczy, jest kolor – a dokładniej barwa delikatnej szałwii, która przewija się w różnych elementach mieszkania, poczynając od przestrzeni dziennej, poprzez sypialnię, na łazience kończąc. Świetnie czuje się na tle odgrywanym przez sprawdzone trio bieli, szarości i jasnego brązu drewna. Swoją wędrówkę rozpoczyna spokojnie na ścianach kuchni oraz w szkliwionych płytkach fartucha kuchennego. Odnajduje się także w sypialni, gdzie przejmuje tapicerowane łóżko oraz drobniejsze elementy dekoracyjne. Przysłowiową „kropkę nad i” stawia w łazience, gdzie w swojej najmocniejszej tonacji zajmuje płytki ścienne. Delikatną urodę tej nieszablonowej barwy podbijają beżowe dodatki – zabudowa szaf w sypialni, jasne krzesła z plecionką oraz designerskie oprawy oświetleniowe. Wykorzystane zestawienia dały naturalny efekt, podbity obłymi kształtami szafek, formą płytek kuchennych czy też stylowymi wiatrakami sufitowymi ze zdalnym sterowaniem.

Mieszkanie wykończono pod wynajem, dlatego podczas aranżacji wzięto więc pod uwagę kluczowe wymagania stawiane przed tego typu lokalem. Do nich zaliczyć możemy m.in. jasny podział stref funkcjonalnych, dużo przestrzeni do przechowywania, wygospodarowanie szaf w łazience czy holu, połączenie wanny z prysznicem, a także użycie trwałych, łatwych w utrzymaniu w czystości materiałów. Mieszkanie jest eleganckie i funkcjonalne, przyciągające uwagę swoją nietypową urodą, z prezencją zdecydowanie wyróżniającą się na tle ofert rynku mieszkań na wynajem.

Metryczka:

Lokalizacja: Warszawa

Powierzchnia mieszkania: 39,67 m²

Poziom: parter

Pomieszczenia: salon z aneksem kuchennym, sypialnia, łazienka

Przeznaczenie: na wynajem dla singla lub pary

Założenia:

Jasne, pastelowe, ciepłe w odbiorze mieszkanie. Mieszkanie inwestycyjne na wynajem. Dużo przestrzeni do przechowywania. Użycie materiałów ekonomicznych, łatwych w utrzymaniu w czystości. Preferowane płytki ze wzorem, motyw śródziemnomorski. Wygospodarowanie szaf gospodarczych w przestrzeni łazienki i holu. Wanna z funkcją prysznica.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.