Komfort pupila w domu. Jak wybrać odpowiednie legowisko?
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
Zwierzęta zasługują na wszystko, co najlepsze, a komfortowe legowisko jest podstawą ich dobrego samopoczucia i gwarancją wypoczynku. Jego wybór może stanowić kłopot, dlatego warto zapoznać się z praktycznymi wskazówkami, które pozwolą Wam znaleźć produkt idealny dla Waszego pupila.
Jaki rozmiar wybrać?
Wyznacznikiem jest w tym przypadku wielkość i waga pupila. Musi mieć wystarczająco dużo miejsca, aby się wyprostować i swobodnie przekręcić. Psy można zmierzyć w pozycji leżącej i dodać kilka centymetrów zapasu. Legowisko dla kota również musi być wystarczająco szerokie i dawać możliwość nieograniczonych ruchów, w tym rozciągania się.
Na jaki materiał postawić?
Wybierając miejsce do wypoczynku, opiekunowie biorą pod uwagę materiał i wygodę, jaką gwarantuje. Materiał legowiska jest też uzależniony od rodzaju i długości sierści pupila. Miękkie, puszyste materiały, takie jak plusz czy welur, będą strzałem w dziesiątkę w przypadku czworonogów, które rzadko gubią sierść. W przeciwnym razie lepiej postawić na tkaniny o gładkiej powierzchni. Oprócz komfortu pupila warto zwrócić uwagę na zalecenia dotyczące czyszczenia. Wyjmowane pokrywy, zdejmowane poszewki czy jednoczęściowe legowiska, które można uprać w pralce, to opcje, które ułatwią Wam życie. Więcej szczegółów można znaleźć w poradniku Maxi Zoo Polska znajdującym się na stronie sieci - https://www.maxizoo.pl/magazyn/pies/akcesoria/miejsce-do-spania/.
Oferta akcesoriów dla pupili jest obecnie równie szeroka, jak dla ludzi. W praktyce oznacza to, że bez problemu znajdziecie legowisko, które będzie pasowało do wystroju Waszego wnętrza.
Rodzaje legowisk
Rodzajów i kształtów legowisk jest niemal tak dużo, jak ich wariantów kolorystycznych. Opiekunowie psów zazwyczaj stawiają na tradycyjne formy przypominające poduszki lub kanapy z wyższymi brzegami, na których pupil może opierać głowę. Koty z kolei uwielbiają legowiska typu budka lub domek. Dobrze sprawdzą się też platformy, z których kot będzie mógł obserwować, co aktualnie dzieje się w domu.
Legowisko na każdą kieszeń
Produkty z tej kategorii różnią się wielkością, kształtem, materiałem i wykończeniem. To z kolei przekłada się na różnice w cenach. Podczas wyboru produktu powinniście rozważyć opisane powyżej elementy: rozmiar, materiał i rodzaj. Dzięki temu dokładnie dopasujecie legowisko do potrzeb Waszego pupila. Szeroki wybór miejsc do spania dla pupila znajdziecie w sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym Maxi Zoo Polska. Sieć wprowadza regularnie oferty promocyjne, które pozwalają kupować artykuły dla pupili w korzystnych cenach - https://www.maxizoo.pl/promocje-oferty/sklepy-stacjonarne/.
Wybór legowiska dla psa lub kota nie będzie problemem, jeśli wiecie, na co zwrócić uwagę. Wasz pupil z pewnością doceni wygodę i będzie wdzięczny za miejsce, w którym komfortowo wypocznie.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 97 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022" oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku”, które zostało przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.
![Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_754418228,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?
![Jak zaplanować udany urlop z pupilem](/files/_uploaded/glownekonf_2141115582,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak zaplanować udany urlop z pupilem
![Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów](/files/_uploaded/glownekonf_1525334869,w_259,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.