Komunikaty PR

Komfort pupila w domu. Jak wybrać odpowiednie legowisko?

2023-08-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

Zwierzęta zasługują na wszystko, co najlepsze, a komfortowe legowisko jest podstawą ich dobrego samopoczucia i gwarancją wypoczynku. Jego wybór może stanowić kłopot, dlatego warto zapoznać się z praktycznymi wskazówkami, które pozwolą Wam znaleźć produkt idealny dla Waszego pupila.

Jaki rozmiar wybrać?

Wyznacznikiem jest w tym przypadku wielkość i waga pupila. Musi mieć wystarczająco dużo miejsca, aby się wyprostować i swobodnie przekręcić. Psy można zmierzyć w pozycji leżącej i dodać kilka centymetrów zapasu. Legowisko dla kota również musi być wystarczająco szerokie i dawać możliwość nieograniczonych ruchów, w tym rozciągania się.

Na jaki materiał postawić?

Wybierając miejsce do wypoczynku, opiekunowie biorą pod uwagę materiał i wygodę, jaką gwarantuje. Materiał legowiska jest też uzależniony od rodzaju i długości sierści pupila. Miękkie, puszyste materiały, takie jak plusz czy welur, będą strzałem w dziesiątkę w przypadku czworonogów, które rzadko gubią sierść. W przeciwnym razie lepiej postawić na tkaniny o gładkiej powierzchni. Oprócz komfortu pupila warto zwrócić uwagę na zalecenia dotyczące czyszczenia. Wyjmowane pokrywy, zdejmowane poszewki czy jednoczęściowe legowiska, które można uprać w pralce, to opcje, które ułatwią Wam życie. Więcej szczegółów można znaleźć w poradniku Maxi Zoo Polska znajdującym się na stronie sieci - https://www.maxizoo.pl/magazyn/pies/akcesoria/miejsce-do-spania/.

Oferta akcesoriów dla pupili jest obecnie równie szeroka, jak dla ludzi. W praktyce oznacza to, że bez problemu znajdziecie legowisko, które będzie pasowało do wystroju Waszego wnętrza.

Rodzaje legowisk

Rodzajów i kształtów legowisk jest niemal tak dużo, jak ich wariantów kolorystycznych. Opiekunowie psów zazwyczaj stawiają na tradycyjne formy przypominające poduszki lub kanapy z wyższymi brzegami, na których pupil może opierać głowę. Koty z kolei uwielbiają legowiska typu budka lub domek. Dobrze sprawdzą się też platformy, z których kot będzie mógł obserwować, co aktualnie dzieje się w domu.

Legowisko na każdą kieszeń

Produkty z tej kategorii różnią się wielkością, kształtem, materiałem i wykończeniem. To z kolei przekłada się na różnice w cenach. Podczas wyboru produktu powinniście rozważyć opisane powyżej elementy: rozmiar, materiał i rodzaj. Dzięki temu dokładnie dopasujecie legowisko do potrzeb Waszego pupila. Szeroki wybór miejsc do spania dla pupila znajdziecie w sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym Maxi Zoo Polska. Sieć wprowadza regularnie oferty promocyjne, które pozwalają kupować artykuły dla pupili w korzystnych cenach - https://www.maxizoo.pl/promocje-oferty/sklepy-stacjonarne/.
 

Wybór legowiska dla psa lub kota nie będzie problemem, jeśli wiecie, na co zwrócić uwagę. Wasz pupil z pewnością doceni wygodę i będzie wdzięczny za miejsce, w którym komfortowo wypocznie.

 

*******

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 97 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022" oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku”, które zostało przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. 

 

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.  

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa? Biuro prasowe
2024-07-24 | 14:00

Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?

Wybór odpowiedniej diety dla psa to ważny element dbania o jego zdrowie i dobre samopoczucie. Według badania grupy Fressnapf, do której należą specjalistyczne sklepy z
Zwierzęta Jak zaplanować udany urlop z pupilem
2024-07-24 | 07:50

Jak zaplanować udany urlop z pupilem

Wakacyjny wyjazd to wspaniała okazja do wzmacniania wyjątkowej więzi łączącej człowieka z czworonożnym przyjacielem. Wspólne spacery w pięknych okolicznościach przyrody,
Zwierzęta Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów
2024-07-19 | 01:00

Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów

Pies? Kot? A może chomik? Bez względu na to, jakie zwierzę mamy w domu, chcemy dla niego jak najlepiej. Zbilansowana karma, zdrowe przekąski, wygodne legowiska czy nowa obroża dla psa –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.