Konkurs „Najlepsze Domowe Spa – Łazienka z Fjordd”
– Od początku istnienia naszej marki propagujemy idee tworzenia w łazience domowego spa. Przekonujemy wszystkich, że dzisiejsza łazienka jest nie tylko miejscem służącym higienie, ale również powinna stać się przestrzenią relaksu i odzyskiwania sił witalnych. Stąd idea konkursu. Chcemy zobaczyć jak nasz koncept rozumieją profesjonalni projektanci – tłumaczy Marcin Sojda, Prezes Zarządu Fjordd.
Konkurs, którego celem jest wyłonienie najciekawszego pod względem estetyki wnętrza łazienki, ma dwie kategorie. W pierwszej „Wizualizacja Najlepszego Domowego Spa” mogą wziąć udział autorzy projektów koncepcyjnych łazienek, których powierzchnia nie przekracza 20mkw. Z kolei o nagrodę w drugiej – „Realizacja Najlepszego Domowego Spa” – mogą ubiegać się designerzy, którym udało się wcielić swój pomysł w życie. Warunkiem zakwalifikowania zgłoszenia jest wykorzystanie w projektach co najmniej dwóch produktów marki Fjordd. A wśród nich znajdziemy wanny, umywalki i brodzki prysznicowe wykonane z innowacyjnego kamiennego kompozytu Aquastone®.
O tym, które wnętrza łazienek zyskają miano „Najlepszego Domowego Spa”, a ich autor nagrodę w wysokości 5 000,00 zł wraz z voucherem na dowolny produkt Fjordd zadecyduje jury złożone z profesjonalistów branży design. W jego składzie znaleźli się:
• Iwona Ławecka-Marczewska, Redaktorka Naczelna portalu designdoc.pl;
• Krystyna Łuczak-Surówka, polska naukowczyni, historyczka sztuki, pionierka krytyki wzornictwa;
• Marcelina Plichta-Wabnik, menadżerka mającą na koncie wprowadzenia na rynek kliku marek wnętrzarskich;
• Ewa Porębska, Redaktorka Naczelna magazynu Architektura-Murator;
• Marcin Szczelin, Redaktor Naczelny magazynu Archisnob;
• Małgorzata Szczepańska, Redaktorka Naczelną polskiej edycji Elle Decoration.
Zgłoszenia konkursowe (minimum 3 pliki graficzne wraz z krótkim opisem) należy przesyłać na adres konkurs@fjordd.com. Szczegółowy regulamin znajduje się na stronie www.fjordd.com
Oaza spokoju na Żoliborzu
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.