Konkurs Samsung "Zrób to po swojemu" dobiega końca
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
To już ostatnia szansa, by wziąć udział w konkursie Samsung The Frame „Zrób to po swojemu” i wygrać profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez samego Szymona Brodziaka! Jeszcze tylko do 10 lipca można nadsyłać prace konkursowe, które oceni znakomite jury złożone z ekspertów z branży aranżacji wnętrz!
Skierowany do studentów, architektów, projektantów i wszystkich osób, które kochają piękne wnętrza konkurs marki Samsung „Zrób to po swojemu” powoli dobiega końca. Jeszcze do 10 lipca 2023 r. można nadsyłać swoje prace koncepcyjne z wykorzystaniem telewizora The Frame we wnętrzach w formie wizualizacji na dedykowanej platformie konkurstheframe.pl. W następnym etapie wszystkie prace, które spełniają zawarte w regulaminie warunki, oceni znakomite jury złożone z profesjonalistów i ekspertów z branży aranżacji wnętrz. Na laureata czeka atrakcyjna nagroda w postacie profesjonalnej sesji zdjęciowej wykonanej przez samego Szymona Brodziaka oraz reklamowa kampania ambasadorska o ogólnopolskim zasięgu. Przewidziano także trzy nagrody pocieszenia.
Zadanie konkursowe
By wziąć udział w konkursie należy stworzyć projekt koncepcyjny wnętrza w formie wizualizacji z wykorzystaniem telewizora Samsung The Frame i wypełnić jego ekran dowolnym dziełem sztuki w passe-partou z bazy dzieł, które znajdują się na stronie konkursowej konkurstheframe.pl w zakładce ,,Materiały do pobrania i wskazówki”. Następnie opublikować swoją pracę we własnych mediach społecznościowych (na Facebooku lub Instagramie) oraz dodać dedykowane dla konkursu oznaczenia #theframepl, #konkurstheframe i #Samsung, a na koniec wgrać ją (maksymalnie 5 plików do 10 MB jeden w formacie jpg, png lub pdf) na dedykowaną platformę konkursową konkurstheframe.pl i wypełnić krótki formularz. Każdy uczestnik może przy tym zgłosić nieograniczoną liczbę prac w terminie do 10.07.2023 r.
Znakomite jury
Już sam udział w konkursie daje szansę zaprezentowania się wybitnemu gronu ekspertów z dziedziny aranżacji wnętrz. Prace oceni bowiem znakomite jury, w skład którego wchodzą: prof. Jan Sikora (ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhert (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (członek zarządu Stowarzyszenia Architektów Wnętrz), dr hab. Szymon Hanczar (ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), Michał Piernikowski (Łódź Design Festival), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Agnieszka Leszczyńska-Mieczkowska (Art in Architecture), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. MAGAZIF) oraz z ramienia organizatora Dorota Rek (Samsung Polska). To oni wyłonią zwycięskie projekty oraz laureata konkursu, którego oficjalnie poznamy 31.07.2023 roku podczas webinaru OKK! design.
Atrakcyjne nagrody
Na uczestników konkursu, poza możliwością autoprezentacji wybitnym specjalistom, czeka równie atrakcyjna nagroda główna. To portretowa sesja fotograficzna w wykonaniu samego Szymona Brodziaka oraz kampania ambasadorska w prasie o ogólnopolskim zasięgu, w tym publikacje zwycięskiej pracy w takich magazynach, jak Forbes, Vouge Living, Elle Decoration, Czas na Wnętrze czy LABEL MAGAZINE oraz wywiad opublikowany wraz ze zdjęciami wykonanymi przez mistrza czarno-białej fotografii.
Szymon Brodziak jest najmłodszym artystą, którego prace zostały wystawione w Muzeum Fotografii – Fundacji Helmuta Newtona w Berlinie. Podczas Festiwalu Filmowego w Cannes. Uznany został za najlepszego na świecie fotografa czarno-białych kampanii reklamowych przez jury FashionTV Photographers Awards (2013), a w 2019 roku zdobył 1.miejsce w konkursie World’s Top 10 Black & White Photographers 2019 by One Eyeland. Został też wyróżniony nagrodą Johnnie Walker Keep Walking Award za ciągłe urzeczywistnianie swoich marzeń oraz pasję wyznaczania nowych ścieżek w poszukiwaniu piękna.
W ramach konkursu przewidziano także nagrody pocieszenie, które otrzymają trzy wyróżnione prace. To konsultacje wizerunkowe wraz z doradztwem komunikacyjnym przeprowadzone przez jedną z najprężniej działających na rynku wnętrzarskim agencji - OKK! PR oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach branżowych. Łączna suma nagród wynosi ponad 100 000 zł.
Zainspiruj się The Frame!
Zadanie konkursowe oparte jest na możliwościach, jakie daje telewizor The Frame, wyposażony w Tryb Sztuki, który pozwala na wyświetlanie dowolnych reprodukcji spośród zbioru wyselekcjonowanych dzieł sztuki. Można je oglądać także gdy telewizor jest wyłączony, a dzięki matowej Powłoce Ekranu każdy detal i tekstura zyskują na jakości. Dodatkowe efekty wizualne wprowadzają wymienne ramki magnetyczne, za pomocą których można bezproblemowo zmieniać wygląd The Frame w zależności od indywidualnych potrzeb. Ekran telewizora łatwo jest także zmienić w pionowy obraz i wyświetlać wybrane obrazy w rzeczywistym formacie. Aplikacja Art Store po wykupieniu subskrypcji daje dostęp do kolekcji przygotowanych przez najbardziej znane muzea i galerie na świecie, w tym do sztuki klasycznej, nowoczesnej, a także zachwycających fotografii i grafik. Do wyboru jest ich aż ponad 2000. Dzięki technologii Dźwięku Podążającego za Obiektem, nasze doznania wzrokowe możemy uzupełni o brzmienia w kinowej jakości. Wbudowany system głośników (2.0.2) wraz z technologią Dolby Atmos ® pozwala doświadczać realistycznego dźwięku przestrzennego, dostarczając przy tym niepowtarzalnych wrażeń.
Więcej: https://konkurstheframe.pl/
Oaza spokoju na Żoliborzu
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.