Krzesło AXIS: funkcjonalność i styl lat 70. w nowoczesnym wydaniu
Żyjemy szybko i intensywnie, dlatego chcemy, aby wnętrza naszych mieszkań i domów były nie tylko piękne, ale i funkcjonalne. Krzesło składane AXIS od Paged Meble to doskonały przykład, jak historia i innowacje mogą ze sobą współgrać, tworząc mebel, który nie tylko wygląda świetnie, ale także spełnia konkretne potrzeby.
Ponadczasowy design Lat 70. w nowoczesnej odsłonie
Krzesło AXIS to hołd dla lat 70. XX wieku, które wpłynęły na świat designu. Inspirowany klasycznymi modelami eksportowymi Paged, mebel ten wciela w sobie esencję tamtej epoki, łącząc ją z wygodą użytkowania. Zaprojektowany przez Grzegorza Gancarczyka, doświadczonego projektanta i konstruktora Paged, AXIS zachwyca swoją minimalistyczną, a jednocześnie estetyczną konstrukcją. To, co wyróżnia mebel, to zastosowanie autorskiego patentu drewnianego zawiasu, który nie tylko sprawia, że krzesło składa się płasko, ale także dodaje mu unikalnego charakteru. Dzięki wykorzystaniu lekkiego, plecionego siedziska, krzesło można błyskawicznie złożyć, tak by zajmowało minimalną przestrzeń.
Składane siedzenie na wszystkie okazje
AXIS może być doskonałym towarzyszem podczas rodzinnych kolacji czy przyjęć w domu. Łatwo dostosujesz liczbę miejsc siedzących do potrzeb, a po wydarzeniu szybko schowasz krzesła, nie zajmując cennego miejsca. Latem, kiedy relaks na świeżym powietrzu jest na porządku dziennym, krzesło AXIS doskonale sprawdzi się na tarasie czy balkonie. Po użyciu złożysz je w mgnieniu oka, zachowując przestrzeń na inne aktywności. AXIS to także idealny mebel do przestrzeni wspólnych, takich jak kawiarnie, restauracje czy sale konferencyjne. Dzięki jego składanej konstrukcji łatwo dostosujesz ustawienie wnętrza do różnych potrzeb.
Krzesło AXIS stanowi część nowej kolekcji Paged Meble - Alter Ego, która odniosła ogromy sukces na targach Salone del Mobile 2023 w Mediolanie. To nie tylko estetyczna ozdoba przestrzeni, ale przede wszystkim praktyczny mebel. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią funkcjonalność w równym stopniu co design.
Więcej na temat krzesła AXIS i Grzegorza Gancarczyka:
https://www.alterego.paged.pl/grzegorzgancarczyk
https://www.alterego.paged.pl/axis
Oaza spokoju na Żoliborzu
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.